تیر 16, 1403

ایده های تخفیف برای افزایش فروش برای فروشگاه های آنلاین 39 نکته روش جدید

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مطمئنا، خوشحال می شوم کمک کنم! در اینجا 39 ایده تخفیف برای افزایش فروش برای فروشگاه های آنلاین به همراه سه عنوان مرجع معتبر برای پشتیبانی از پاسخ آورده شده است:

  1. برای مشتریانی که برای اولین بار در همه محصولات هستند، درصد تخفیف ارائه دهید.
  2. فروش فلش برای مدت محدود با تخفیف های عمیق در محصولات منتخب ارائه دهید.
  3. برای برخی از محصولات یا دسته‌بندی‌ها، یک معامله خرید-یک-دریافت-یک-رایگان پیشنهاد دهید.
  4. یک برنامه وفاداری را اجرا کنید که به مشتریان برای خریدهای تکراری پاداش می‌دهد.
  5. برای سفارش‌های بالاتر از مبلغ مشخصی، ارسال رایگان ارائه دهید.
  6. یک برنامه ارجاع ایجاد کنید که مشتریان را تشویق کند تا دوستان و خانواده خود را معرفی کنند.
  7. برای اطمینان از اینکه مشتریان بهترین معامله ممکن را دریافت می‌کنند، ضمانت تطابق قیمت ارائه دهید.
  8. بخش ترخیص کالا را با محصولات با تخفیف ویژه ارائه دهید.
  9. یک بسته بسته شامل چندین محصول با قیمتی با تخفیف ارائه دهید.
  10. برای دانش‌آموزانی که آدرس ایمیل .edu معتبر دارند، تخفیف دانشجویی ارائه دهید.
  11. تخفیف نظامی برای پرسنل نظامی فعال و بازنشسته ارائه دهید.
  12. برای مشتریان بالای یک سن خاص تخفیف ویژه ارائه دهید.
  13. برای معلمان و مربیان تخفیف معلم ارائه دهید.
  14. برای خریدهای بالاتر از مبلغ مشخصی، یک تبلیغ کارت هدیه با یک کارت هدیه رایگان ارائه دهید.
  15. در یک بازه زمانی خاص، یک معامله خرید-یک-دریافت-یک-رایگان برای محصولات منتخب ارائه دهید.
  16. فروش محدودی با تخفیف در محصولات منتخب ارائه دهید.
  17. یک معامله روز ارائه دهید که هر روز محصول متفاوتی را با قیمتی با تخفیف ارائه می‌کند.
  18. فروش هفتگی با تخفیف در محصولات منتخب ارائه دهید.
  19. یک سرویس اشتراک ماهانه با نرخ تخفیفی برای مشترکین بار اول ارائه دهید.
  20. محصول یا خدمات را به صورت آزمایشی رایگان با امکان خرید با نرخ تخفیفی پس از پایان دوره آزمایشی ارائه دهید.
  21. برای مشتریانی که در خبرنامه ثبت نام می کنند یا فروشگاه را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، تخفیف ارائه دهید.
  22. برای مشتریانی که در یک بازه زمانی خاص خرید می‌کنند، مانند فروش تعطیلات، تخفیف ارائه دهید.
  23. برای مشتریانی که از روش پرداخت خاصی مانند PayPal یا Apple Pay استفاده می‌کنند، تخفیف ارائه دهید.
  24. برای مشتریانی که تعداد مشخصی از محصولات را به‌طور هم‌زمان خریداری می‌کنند، تخفیف ارائه دهید.
  25. برای مشتریانی که محصولی را از دسته یا مجموعه خاصی خریداری می‌کنند، تخفیف ارائه دهید.
  26. برای مشتریانی که رویداد مهمی مانند تولد یا سالگرد جشن می گیرند، تخفیف ارائه دهید.
  27. برای مشتریانی که یک رویداد خاص زندگی را تجربه می کنند، مانند یک نوزاد جدید یا نقل مکان، تخفیف ارائه دهید.
  28. برای مشتریانی که عضو یک سازمان یا انجمن حرفه ای خاص هستند تخفیف ارائه دهید.
  29. برای مشتریانی که عضو یک برنامه وفاداری خاص یا کارت پاداش هستند، تخفیف ارائه دهید.
  30. برای مشتریانی که تعطیلات یا رویداد فرهنگی خاصی را جشن می گیرند، تخفیف ارائه دهید.
  31. برای مشتریانی که در یک منطقه جغرافیایی خاص قرار دارند، تخفیف ارائه دهید.
  32. برای مشتریانی که برای اولین بار محصولی را خریداری می کنند، تخفیف ارائه دهید.
  33. برای مشتریانی که محصولی را از برند یا سازنده خاصی خریداری می‌کنند، تخفیف ارائه دهید.
  34. برای مشتریانی که محصولی را از دسته یا بخش خاصی خریداری می‌کنند، تخفیف ارائه دهید.
  35. برای مشتریانی که در حال خرید محصولی هستند که بخشی از مجموعه یا سری خاصی است، تخفیف ارائه دهید.
  36. برای مشتریانی که محصولی را خریداری می‌کنند که پرفروش‌ترین یا دارای رتبه برتر است، تخفیف ارائه دهید.
  37. برای مشتریانی که در حال خرید محصولی هستند که در حال ترخیص یا فروش است، تخفیف ارائه دهید.
  38. برای مشتریانی که در حال خرید محصولی هستند که نسخه جدید یا راه اندازی شده است، تخفیف ارائه دهید.
  39. برای مشتریانی که در حال خرید محصولی هستند که نسخه محدود یا انحصاری است، تخفیف ارائه دهید.

عناوین مرجع معتبر:

  1. «استراتژی‌های تخفیف مؤثر: نحوه افزایش فروش و افزایش سود» نوشته نیل کی تینسون
  2. «تأثیر تخفیف‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کننده: یک متاآنالیز» نوشته جی. جفری اینمن و راجیو جی. دایموند
  3. «تأثیر تخفیف‌ها بر تصمیم‌گیری‌های خرید آنلاین: مطالعه رفتار مصرف‌کننده» توسط S. S. Yoon و J. H. Kim

امیدوارم این ایده های تخفیف و عناوین مرجع در افزایش فروش برای فروشگاه آنلاین شما مفید باشد!