تیر 14, 1403

ایده های خلاقانه برای کسب سود بیشتر برای اینستاگرام 48 نکته روش جدید

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مقدمه

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. با چنین پایگاه کاربری گسترده ای، فرصت های متعددی برای کسب سود بیشتر در اینستاگرام وجود دارد. این مقاله 48 ایده خلاقانه و روش های جدید برای به حداکثر رساندن درآمد خود در این پلتفرم را در اختیار شما قرار می دهد.

1. اینفلوئنسر مارکتینگهمکاری با اینفلوئنسرها می تواند به افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش کمک کند. اینفلوئنسرها را در جایگاه خود شناسایی کنید و برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در مورد شراکت مذاکره کنید.

2. پست‌های حمایت‌شدهپست‌های حمایت‌شده را به برندهایی ارائه دهید که با علایق مخاطبان شما مطابقت دارند. برای نمایش محتوای آنها در فید یا استوری اینستاگرام خود هزینه ای دریافت کنید.

3. بازاریابی وابستهبه برنامه های بازاریابی وابسته بپیوندید و محصولات یا خدمات را با استفاده از پیوندهای وابسته منحصر به فرد تبلیغ کنید. برای هر فروش انجام شده از طریق ارجاع خود کمیسیون دریافت کنید.

4. نظرات محصولمحصولات مرتبط با جایگاه خود را بررسی کنید و بازخورد صادقانه را به مخاطبان خود ارائه دهید. شراکت با برندها را در نظر بگیرید تا محصولات رایگان یا غرامت نقدی برای نظرات خود دریافت کنید.

5. همکاری با برندبا برندهای مکمل برای ایجاد محتوای با برند مشترک یا میزبانی هدایای مشترک همکاری کنید. این می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و دنبال کنندگان جدیدی جذب کند.

6. یکپارچه سازی تجارت الکترونیکبا استفاده از ویژگی هایی مانند برچسب خرید یا پرداخت اینستاگرام، یک فروشگاه آنلاین در اینستاگرام راه اندازی کنید. این به کاربران امکان می دهد محصولات را مستقیماً از پست های شما خریداری کنند.

7. Dropshippingبا تهیه محصولات از تامین کنندگان و فهرست کردن آنها در حساب اینستاگرام خود، یک کسب و کار دراپ شیپینگ راه اندازی کنید. وقتی مشتریان خریدی را انجام می دهند، تامین کننده به انجام آن رسیدگی می کند.

8. ایجاد و فروش محصولات دیجیتالاز تخصص خود استفاده کنید و محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین یا قالب هایی را ایجاد کنید که نیازهای مخاطبان شما را برآورده می کند. این محصولات را از طریق اینستاگرام تبلیغ و به فروش برسانید.

9. رویدادهای حمایت شده میزبان رویدادها یا کارگاه های آموزشی مرتبط با جایگاه خود باشید. هزینه بلیط را از شرکت کنندگان دریافت کنید یا با مارک هایی که می توانند از رویداد حمایت مالی کنند در ازای قرار گرفتن در معرض، شریک شوید.

10. کالاهای مارک دارکالاهایی را طراحی و بفروشید که دارای لوگو یا طرح های منحصر به فرد برند شما باشد. این می تواند شامل مواردی مانند تی شرت، کلاه یا لوازم جانبی باشد.

11. جلسات زنده اینستاگرام جلسات زنده ای را میزبانی کنید که در آن محتوای ارزشمندی ارائه می دهید، به سؤالات پاسخ می دهید یا مصاحبه انجام می دهید. بینندگان را تشویق کنید تا محصولات را در طول جلسه اهدا یا خریداری کنند.

12. خدمات ایجاد محتواتخصص شما را در زمینه تولید محتوا از جمله عکاسی، طراحی گرافیک یا ویرایش ویدیو ارائه می دهد. از حساب اینستاگرام خود برای نشان دادن مهارت های خود و جذب مشتری استفاده کنید.

13. سفر اسپانسر شدهاگر یک حساب اینستاگرام متمرکز بر سفر دارید، برای تبلیغ مقاصد، هتل ها یا تجربیات با برندهای مسافرتی همکاری کنید. در ازای ایجاد محتوا در مورد سفرهای حمایت شده مذاکره کنید.

14. آژانس اینفلوئنسریک آژانس به نمایندگی از اینفلوئنسرهای متعدد در جایگاه شما راه اندازی کنید. برندها را با اینفلوئنسرهای مناسب وصل کنید و برای مشارکت های موفق کمیسیون دریافت کنید.

15. برنامه های سفیر برندبه برندهایی که دوست دارید نزدیک شوید و پیشنهاد کنید سفیر برند شوید. این ممکن است شامل ایجاد محتوا، شرکت در رویدادها یا تبلیغ محصولات آنها به طور مداوم باشد.

16. تصاحب اینستاگرامبا سایر کاربران اینستاگرام شریک شوید تا حساب کاربری خود را دریافت کنید که در آن هر دوی شما محتوا را در حساب های یکدیگر به اشتراک بگذارید. این به تبلیغ متقابل و دستیابی به مخاطبان جدید کمک می کند.

17. استوری های حمایت شدههمانند پست های حمایت شده، استوری های حمایت شده را ارائه دهید که در آن برندها برای نمایش محتوایشان در استوری های اینستاگرام شما هزینه می پردازند.

18. هدایا و مسابقاتبرای جذب مخاطب و جذب فالوورهای جدید، هدایا یا مسابقاتی را در حساب اینستاگرام خود ترتیب دهید. برای ارائه جوایز در ازای قرار گرفتن در معرض، با برندها شریک شوید.

19. Shoutoutsبرای دادن فریاد به سایر اکانت های اینستاگرام در جایگاه خود، هزینه ای دریافت کنید. این کار را می توان از طریق پست ها یا استوری های اختصاصی انجام داد.

20. هشتگ های حمایت شدهبرای کسب و کارها هشتگ های مارک دار ایجاد کنید و برای افزایش دیده شدن و تعامل از آن ها برای استفاده از این هشتگ ها در پست های خود هزینه بگیرید.

21. خدمات مدیریت رسانه های اجتماعیبه کسب و کارها یا افرادی که به دنبال بهبود حضور خود در اینستاگرام هستند، خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه دهید. این می تواند شامل ایجاد محتوا، زمان بندی و تعامل باشد.

22. تبلیغات اینستاگراماز پلت فرم تبلیغاتی اینستاگرام برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند استفاده کنید. این به شما امکان می دهد به aمخاطبان بیشتری داشته و ترافیک را به وب سایت یا صفحه فرود خود هدایت کنید.

23. پست های مشارکتیبرای ایجاد پست های مشترک که اکانت ها یا محصولات یکدیگر را تبلیغ می کنند، با سایر کاربران اینستاگرام همکاری کنید. این می تواند به گسترش دسترسی شما و جذب فالوورهای جدید کمک کند.

24. ویدیوهای حمایت‌شده ویدیوهای حمایت‌شده را ایجاد کنید که در آن مارک‌ها برای قرار دادن محصول یا تأیید محتوای شما پول می‌پردازند. این می تواند به صورت آموزش، نقد یا ویدیوهای سبک زندگی باشد.

25. فیلترهای مارک دار و جلوه های واقعیت افزوده فیلترهای مارک دار یا افکت های واقعیت افزوده (AR) طراحی کنید که کاربران می توانند روی عکس ها یا ویدیوهای خود اعمال کنند. برای ایجاد این فیلترها و هزینه استفاده از آنها با برندها شریک شوید.

26. توصیه های محصولتوصیه های واقعی محصول را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. از پیوندهای وابسته استفاده کنید یا در مورد مشارکت با برندها مذاکره کنید تا حق کمیسیون یا هزینه های حمایت مالی را به دست آورید.

27. تبلیغات استوری اینستاگراماز ویژگی تبلیغات استوری اینستاگرام برای ایجاد محتوای تبلیغاتی جذاب و تعاملی استفاده کنید. این تبلیغات بین داستان های کاربران ظاهر می شوند و می توانند ترافیک را به وب سایت یا نمایه شما هدایت کنند.

28. کسب درآمد از کانال IGTVیک کانال IGTV بسازید و شرایط کسب درآمد را برآورده کنید. پس از تأیید، می توانید از تبلیغات نمایش داده شده در ویدیوهای IGTV خود درآمد کسب کنید.

29. کارگاه های اینفلوئنسراز تخصص خود به عنوان اینفلوئنسر برای میزبانی کارگاه ها یا دوره هایی استفاده کنید که به دیگران آموزش می دهد چگونه حضور خود را در اینستاگرام افزایش دهند و از حساب های خود کسب درآمد کنند.

30. سری های حمایت شده IGTVبا مشارکت برندهایی که با جایگاه شما هماهنگ هستند، یک سریال IGTV ایجاد کنید. برای ارائه محصولات یا خدمات خود در مجموعه، از برندها هزینه دریافت کنید.

31. خدمات تغییر کاربری محتواخدمات هدف‌گذاری مجدد محتوا را ارائه دهید که در آن محتوای موجود را به قالب‌های مختلف مناسب برای پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، از جمله اینستاگرام، تبدیل می‌کنید.

32. راهنماهای اینستاگرامراهنماهای آموزنده و ارزشمند اینستاگرام را ایجاد کنید که نکات، توصیه‌ها یا آموزش‌هایی را در زمینه شما ارائه می‌دهند. از این راهنماها با قرار دادن پیوندهای وابسته یا محتوای حمایت شده کسب درآمد کنید.

33. پست های حمایت شده در پیام های مستقیمپست های حمایت شده را در پیام های مستقیم به برندهایی که علاقه مند به دستیابی به مخاطب هدفمندتری هستند، ارائه دهید. برای نمایش محتوای آنها در پیام های شخصی سازی شده، هزینه ای دریافت کنید.

34. اینفلوئنسر کالاکالاهایی را طراحی و بفروشید که برند خودتان را به عنوان یک تأثیرگذار نشان می‌دهد. این می تواند شامل لباس، لوازم جانبی یا محصولات سبک زندگی باشد.

35. اسپانسرینگ نکات برجسته استوری اینستاگرامبه برندها اجازه دهید حامیان برجسته استوری اینستاگرام شما شوند. در ازای دریافت پاداش، نکات برجسته اختصاصی را با محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.

36. تبلیغات IGTVاگر طرفداران زیادی در IGTV دارید، ممکن است واجد شرایط شرکت در برنامه تبلیغات IGTV باشید. از تبلیغات نمایش داده شده در ویدیوهای IGTV خود درآمد کسب کنید.

37. ایجاد محتوای مارک دارخدمات تولید محتوای مارک دار را ارائه دهید که در آن محتوای سفارشی برای کسب و کارها ایجاد می کنید تا در حساب های اینستاگرام یا وب سایت های خود استفاده کنند.

38. قرار دادن محصولدر پست ها یا استوری های اینستاگرام خود، قرار دادن محصولات ظریف را بگنجانید. برای دریافت غرامت برای معرفی محصولاتشان، با برندها مذاکره کنید.

39. حلقه‌های حمایت‌شده از محبوبیت حلقه‌های اینستاگرام با ارائه محتوای حلقه حمایت‌شده استفاده کنید که در آن برندها برای نمایش محصولات یا خدمات خود در ویدیوهای شما هزینه می‌پردازند.

40. رویدادهای مجازی میزبان رویدادهای مجازی مانند وبینارها، کنفرانس ها یا کارگاه هایی باشید که علایق مخاطبان شما را برآورده می کند. از شرکت کنندگان برای دسترسی هزینه کنید یا برای حمایت مالی با حامیان مالی شریک شوید.

41. مشاوره فروشگاه اینستاگرامبه کسب و کارهایی که به دنبال بهینه سازی فروشگاه اینستاگرام و بهبود استراتژی های تجارت الکترونیک خود در این پلتفرم هستند، خدمات مشاوره ای ارائه دهید.

42. کمپین های تامین مالی جمعیکمپین های تامین مالی جمعی را در پلتفرم هایی مانند Kickstarter یا Indiegogo راه اندازی کنید تا یک پروژه خاص یا ایده تجاری مرتبط با حضور خود در اینستاگرام را تامین مالی کنید.

43. خدمات مربیگری شخصیخدمات مربیگری شخصی شده را به افراد یا مشاغلی که به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش تعامل هستند، ارائه دهید.

44. پیش‌نمایش‌های حمایت‌شده IGTV پیش‌نمایش‌های کوتاهی از ویدیوهای IGTV خود ایجاد کنید و به برندها این فرصت را بدهید که از این پیش‌نمایش‌ها حمایت مالی کنند و ترافیک را به پروفایل‌ها یا وب‌سایت‌های خودشان هدایت کنند.

45. گزارش‌های تحلیلی اینستاگرام گزارش‌های تحلیلی جامعی را تهیه و به فروش برسانید که بینش‌هایی درباره عملکرد اینستاگرام، جمعیت‌شناسی مخاطبان و معیارهای تعامل ارائه می‌دهد.

46. پست های چرخ فلک حمایت شدهپست های چرخ فلکی حاوی چندین تصویر یا ویدیو ایجاد کنید و به برندها فرصتی برای حمایت مالی از این پست ها در ازای قرار گرفتن در معرض ارائه دهید.

47. نام تجاریقالب‌های ed Storyطراحی و فروش قالب‌های داستانی مارک دار که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد استوری‌های بصری جذاب و منسجمی را در حساب‌های اینستاگرام خود ایجاد کنند.

48. خدمات مشاوره اینستاگرام خدمات مشاوره ای را به طور خاص بر استراتژی اینستاگرام، رشد و کسب درآمد ارائه می دهد. به کسب و کارها و افراد کمک کنید تا حضور خود را در پلتفرم بهینه کنند.

نتیجه گیری

این 48 ایده خلاقانه و روش های جدید طیف وسیعی از فرصت ها را برای کسب سود بیشتر در اینستاگرام فراهم می کند. فرقی نمی‌کند اینفلوئنسر، مالک کسب‌وکار یا تولیدکننده محتوا باشید، راه‌های زیادی برای افزایش محبوبیت پلتفرم و کسب درآمد از حضورتان وجود دارد.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. وبلاگ اینستاگرام برای کسب و کار: این وبلاگ رسمی اطلاعات، نکات و به‌روزرسانی‌ها را مستقیماً از تیم اینستاگرام در مورد ویژگی‌ها و استراتژی‌های مرتبط با کسب‌وکار ارائه می‌دهد.
  2. وبلاگ Hootsuite: Hootsuite یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که منابع ارزشمندی را در مورد موضوعات مختلف بازاریابی رسانه های اجتماعی از جمله کسب درآمد از اینستاگرام ارائه می دهد.
  3. وبلاگ نیل پاتل: نیل پاتل یک بازاریاب دیجیتال مشهور است که تخصص خود را از طریق وبلاگ خود به اشتراک می گذارد. مقالات او اغلب استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، از جمله تولید سود اینستاگرام را پوشش می‌دهند.