تیر 16, 1403

راه های ساده برای تماس با استرالیا از کانادا 19 نکته

طبق www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

تماس با استرالیا از کانادا

تماس با استرالیا از کانادا با استفاده از روش های مختلف به راحتی انجام می شود. در اینجا 19 راه ساده برای تماس با استرالیا از کانادا آورده شده است:

1. شماره گیری کد شماره گیری مستقیم بین المللی (IDD)برای برقراری تماس بین المللی، باید با شماره گیری کد IDD کانادا که 011 است، شروع کنید.

2. شماره گیری کد کشور استرالیاکد کشور استرالیا 61 است. پس از شماره گیری کد IDD باید این کد کشور را وارد کنید.

3. شماره‌گیری کد منطقهدر مرحله بعد، باید کد منطقه محل خاصی در استرالیا را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید، شماره‌گیری کنید. کدهای منطقه استرالیا بسته به شهر یا منطقه متفاوت است.

4. حذف صفر اولهنگام شماره گیری شماره تلفن ثابت استرالیا از خارج از کشور، باید صفر اول را از کد منطقه حذف کنید. به عنوان مثال، اگر کد منطقه 02 است، آن را به عنوان 2 شماره گیری کنید.

5. شماره تلفن محلی را شماره گیری کنیددر نهایت، شماره تلفن محلی فرد یا کسب و کاری را که در استرالیا با آن تماس می گیرید را وارد کنید.

6. استفاده از کارت تلفنیک گزینه برای برقراری تماس های بین المللی استفاده از کارت تلفن است. این کارت ها را می توان به صورت آنلاین یا از فروشگاه های خرده فروشی خریداری کرد و مدت زمان تماس را به صورت پیش پرداخت در اختیار شما قرار می دهد.

7. استفاده از سرویس VoIPخدمات Voice over Internet Protocol (VoIP) مانند Skype یا Google Voice به شما امکان برقراری تماس از طریق اینترنت را می دهند. این خدمات اغلب نرخ های رقابتی برای تماس های بین المللی ارائه می دهند.

8. از یک برنامه موبایل استفاده کنیدبرنامه های تلفن همراه مختلفی در دسترس هستند که به شما امکان می دهند با استفاده از تلفن هوشمند خود تماس های بین المللی برقرار کنید. برخی از گزینه های محبوب عبارتند از WhatsApp، Viber و FaceTime.

9. با ارائه دهنده تلفن خود تماس بگیریدبا ارائه دهنده خدمات تلفن خود تماس بگیرید و در مورد نرخ ها و طرح های تماس بین المللی آنها جویا شوید. آنها ممکن است بسته ها یا افزونه های خاصی داشته باشند که نرخ های تخفیفی برای تماس با استرالیا ارائه می دهند.

10. از طرح تماس استفاده کنیدثبت نام برای یک طرح تماس بین المللی ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات تلفن خود را در نظر بگیرید. این طرح‌ها اغلب نرخ‌های تخفیفی برای تماس‌های بین‌المللی با کشورهای خاص از جمله استرالیا ارائه می‌کنند.

11. از یک سرویس پاسخ به تماس استفاده کنیدخدمات پاسخ به تماس با برقراری تماس با یک شماره تعیین شده کار می کنند، که سپس شما را به مقصد بین المللی مورد نظرتان متصل می کند. این خدمات گاهی اوقات می توانند نرخ های پایین تری نسبت به ارائه دهندگان تلفن سنتی ارائه دهند.

12. برقراری تماس جمع آوریاگر قادر به پرداخت مستقیم برای تماس نیستید، می توانید یک تماس جمع آوری به استرالیا برقرار کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که طرف گیرنده ممکن است نیاز به قبول هزینه‌ها برای انجام تماس داشته باشد.

13. استفاده از برنامه تماس با Wi-Fiاگر به شبکه Wi-Fi دسترسی دارید، استفاده از یک برنامه تماس با قابلیت Wi-Fi می تواند به کاهش هزینه تماس های بین المللی کمک کند. این روش به شما امکان می دهد هزینه های رومینگ بین المللی گران قیمت را دور بزنید.

14. مناطق زمانی را در نظر بگیریدهنگام برقراری تماس بین المللی، به تفاوت زمانی بین کانادا و استرالیا توجه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسب برای گیرنده تماس می گیرید.

15. از کارت تماس بین المللی استفاده کنیدکارت های تماس بین المللی مدت زمان مشخصی را با نرخ های تعیین شده برای تماس های بین المللی در اختیار شما قرار می دهند. این کارت ها را می توان به صورت آنلاین یا از فروشگاه های خرده فروشی خریداری کرد.

16. ارائه دهندگان تلفن اینترنتی را در نظر بگیرید ارائه دهندگان تلفن اینترنتی در ارائه تماس های بین المللی کم هزینه یا رایگان از طریق پلتفرم های آنلاین خود تخصص دارند. به عنوان مثال می توان به Rebtel و Localphone اشاره کرد.

17. استفاده از خدمات تماس مبتنی بر وبخدمات تماس مبتنی بر وب به شما این امکان را می دهد که با استفاده از اتصال اینترنت مستقیماً از رایانه یا لپ تاپ خود تماس برقرار کنید. به عنوان مثال می توان به Google Voice و Facebook Messenger اشاره کرد.

18. رومینگ موبایل را در نظر بگیریداگر یک طرح رومینگ موبایل فعال دارید، می توانید از تلفن همراه کانادایی خود برای برقراری تماس در استرالیا استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که هزینه های رومینگ ممکن است گران باشد، بنابراین مهم است که از قبل با ارائه دهنده خود چک کنید.

19. از یک ارائه دهنده خدمات تماس استفاده کنیددر نهایت، می توانید از خدمات یک ارائه دهنده خدمات تماس که در تماس های بین المللی تخصص دارد، استفاده کنید. این ارائه دهندگان اغلب نرخ های رقابتی و گزینه های مختلف تماس را ارائه می دهند.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:

  1. دولت کانادا – Travel.gc.ca: این وب‌سایت رسمی دولت کانادا اطلاعاتی در مورد سفر به خارج از کشور، از جمله نکاتی برای برقراری تماس‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد.
  2. سازمان ارتباطات و رسانه استرالیا (ACMA): ACMA مرجع نظارتی استOrity برای خدمات ارتباطی در استرالیا. وب‌سایت آن‌ها راهنمایی‌هایی در مورد مخابرات، از جمله کدهای شماره‌گیری ارائه می‌دهد.
  3. Skype: Skype یک سرویس VoIP پرکاربرد است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق اینترنت تماس‌های بین‌المللی برقرار کنند. اطلاعاتی را در وب‌سایت خود درباره نرخ‌ها و ویژگی‌های تماس ارائه می‌کند.

لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که این منابع اطلاعات قابل اعتمادی را ارائه می دهند، همیشه ایده خوبی است که برای دقیق ترین و به روزترین گزینه ها و نرخ های تماس با ارائه دهنده خدمات تلفنی خاص خود چک کنید.