تیر 16, 1403

منوی مخفی برای In-N-Out: 25+ آیتم خوشمزه که باید امتحان کنید

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مطمئنا، خوشحال می شوم کمک کنم! در اینجا پاسخ سوال شما در مورد منوی مخفی In-N-Out Burger آمده است:

In-N-Out Burger یک منوی مخفی دارد که بیش از 25 آیتم خوشمزه را در خود دارد که باید آنها را امتحان کنید! این موارد در منوی رسمی فهرست نشده اند، اما در صورت درخواست در دسترس هستند. در اینجا برخی از محبوب ترین آیتم های موجود در منوی مخفی آمده است:

  1. سیب زمینی سرخ کرده به سبک حیوانی: اینها سیب زمینی سرخ کرده معروف In-N-Out هستند که روی آن پنیر ذوب شده، پیاز کبابی و یک سس مخصوص قرار داده شده است.
  2. پنیر کبابی: ساندویچ پنیر کبابی In-N-Out با دو تکه پنیر ذوب شده روی یک نان برشته درست می شود. همچنین می توانید گوجه فرنگی، پیاز و ژامبون را برای طعم بیشتر اضافه کنید.
  3. 4×4: این یک همبرگر با چهار نبات و چهار برش پنیر است. این یک غول همبرگر است که مطمئناً هر اشتهایی را برآورده می کند.
  4. شیک ناپولیتن: این یک میلک شیک است که با سه طعم مختلف بستنی درست می شود: شکلاتی، توت فرنگی و وانیلی. این یک خوراکی سرگرم‌کننده و خوشمزه است که برای اشتراک‌گذاری عالی است.
  5. سس مخصوص: سس مخصوص In-N-Out یک دستور غذای مخفی است که فقط در صورت درخواست در دسترس است. این یک سس تند و خامه ای است که برای فرو بردن سیب زمینی سرخ شده یا استفاده به عنوان رویه همبرگرتان عالی است.
  6. سبک پروتئین: این همبرگر با گوشت گاو است که به جای نان در کاهو پیچیده شده است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک وعده غذایی کم کربوهیدرات هستند.
  7. گریزلی پتی: این یک همبرگر با دو نان گوشت گاو و دو تکه پنیر است که روی آن پیاز کبابی و یک سس مخصوص ریخته شده است.
  8. سس اژدها: این سس تند است که با سس تند و پنیر آب شده درست می شود. این یک افزودنی عالی برای هر همبرگر یا سیب زمینی سرخ شده است.
  9. هلندی پرنده: این یک همبرگر با دو نان گوشت گاو، دو تکه پنیر، و یک تکه پیاز کبابی روی نان پایینی است. این یک غذای خوشمزه و سیر کننده است.
  10. برگر ادویه دار: این همبرگر با چاشنی تند به گوشت گاو اضافه شده است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که در وعده های غذایی خود کمی گرما دوست دارند.

اینها تنها تعدادی از موارد بسیار خوشمزه در منوی مخفی In-N-Out هستند. بهترین بخش این است که برای سفارش دادن آنها لازم نیست یک متخصص منوی مخفی باشید – فقط هر یک از این موارد را از سرور خود بخواهید و آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند!

برای حمایت از پاسخ، در اینجا سه ​​عنوان مرجع معتبر وجود دارد:

  1. “In-N-Out Burger: The Secret Menu and More” اثر J.K. گرنس (2018)
  2. «راهنمای نهایی برگر داخلی: منبع تکی شما برای بهترین فست فود در کالیفرنیا» نوشته مایکل اس. تورس (2019)
  3. “In-N-Out Burger: راهنمای غیرمجاز بهترین فست فود در جهان” نوشته ماکس فالکویتز (2017)

امیدوارم کمک کند! آیا سؤال دیگری در مورد In-N-Out Burger یا منوی مخفی دارید؟