تیر 16, 1403

نحوه دریافت شماره شناسه مالیاتی برای املاک 35 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

دریافت شماره شناسه مالیاتی برای یک ملک

دریافت شماره شناسایی مالیاتی (TIN) برای یک دارایی گام مهمی در مدیریت امور مالی فرد متوفی است. یک TIN که به عنوان شماره شناسایی کارفرما (EIN) نیز شناخته می شود، توسط سرویس درآمد داخلی (IRS) صادر می شود و برای شناسایی دارایی برای اهداف مالیاتی استفاده می شود. در اینجا 35 نکته برای راهنمایی شما در روند دریافت شماره شناسه مالیاتی برای یک ملک وجود دارد:

1. درک هدف یک TINبرای املاکی که درآمد یا دارایی دارند که باید به IRS گزارش شود، یک TIN لازم است. برای ردیابی و شناسایی فعالیت های مالی املاک استفاده می شود.

2. تعیین کنید که آیا به TIN نیاز دارید یا نههمه املاک به TIN نیاز ندارند. اگر املاک درآمد ایجاد نمی کند یا دارایی هایی را که نیاز به گزارش به IRS دارند، در اختیار ندارد، ممکن است نیازی به دریافت TIN نداشته باشید.

3. اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنیدقبل از درخواست TIN، تمام اطلاعات لازم در مورد دارایی، از جمله نام قانونی دارایی، نام مجری و اطلاعات تماس، و شماره تامین اجتماعی (SSN) یا شماره شناسایی فردی مالیات دهندگان (ITIN) را جمع آوری کنید. از طرف مسئول

4. تعیین صلاحیتبرای واجد شرایط بودن برای TIN، باید مجری، مدیر، متولی یا سایر افراد مجاز مسئول مدیریت امور دارایی باشید.

5. تکمیل فرم SS-4برای درخواست TIN، فرم SS-4، درخواست شماره شناسایی کارفرما را تکمیل کنید. این فرم را می توان از وب سایت سازمان امور مالیاتی و یا با شماره تلفن رایگان آنها دریافت کرد.

6. ارائه اطلاعات دقیقاطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات ارائه شده در فرم SS-4 دقیق و به روز باشد. اطلاعات نادرست یا ناقص ممکن است پردازش درخواست شما را به تاخیر بیندازد.

7. انتخاب وضعیت پرونده مناسبوضعیت پرونده مناسب را در فرم SS-4 انتخاب کنید. رایج ترین گزینه ها “Estate” یا “Trust” هستند.

8. دلیل درخواست را ذکر کنیددر فرم SS-4 دلیل درخواست TIN را مشخص کنید. در مورد ملک، دلیل آن فوت فرد خواهد بود.

9. تعیین سال مالیاتی داراییدر مورد سال مالیاتی دارایی تصمیم بگیرید. به طور کلی، سال تقویمی است مگر اینکه هدف تجاری معتبری برای استفاده از یک سال مالی وجود داشته باشد.

10. ارسال فرم SS-4فرم SS-4 را از طریق پست، فکس یا به صورت آنلاین از طریق وب سایت آنها به IRS ارسال کنید. دستورالعمل های ارائه شده در فرم یا وب سایت IRS را برای روش های ارسال دنبال کنید.

11. درخواست آنلایناگر تصمیم به درخواست آنلاین دارید، از وب سایت IRS دیدن کنید و فرآیند درخواست آنلاین را تکمیل کنید. این روش معمولا زمان پردازش سریع تری را فراهم می کند.

12. درک زمان پردازشزمان پردازش برای برنامه های TIN بسته به روش برنامه و حجم کاری فعلی IRS می تواند متفاوت باشد. برای جلوگیری از تاخیر، توصیه می شود از قبل درخواست دهید.

13. با IRS تماس بگیریداگر در مورد درخواست TIN خود سؤالی دارید یا به کمک نیاز دارید، مستقیماً با IRS تماس بگیرید. آنها خطوط کمکی اختصاصی برای کمک به سوالات مربوط به EIN دارند.

14. یک کپی از فرم SS-4 نگه داریدحتما یک کپی از فرم تکمیل شده SS-4 و سایر اسناد پشتیبانی را برای سوابق خود نگه دارید.

15. منتظر تایید باشیدهنگامی که درخواست TIN شما با موفقیت پردازش شد، یک اخطار تاییدیه از IRS دریافت خواهید کرد که حاوی TIN اختصاص داده شده شما است.

16. به مؤسسات مالی اطلاع دهیدبه مؤسسات مالی که دارایی های دارایی املاک را در اختیار دارند در مورد TIN جدید اختصاص داده شده اطلاع دهید. این امر گزارش مناسب و شناسایی درآمد حاصل از آن دارایی ها را تضمین می کند.

17. به روز رسانی اسناد حقوقیبه روز رسانی اسناد حقوقی مربوط به دارایی با اطلاعات TIN جدید، مانند قراردادهای امانی یا هر گونه قراردادی که شامل تعهدات گزارش مالیاتی باشد.

18. دریافت کپی های تایید شدهکپی های مصدق گواهی فوت و نامه های وصیت نامه یا نامه های اداری را از دادگاه وصیت نامه دریافت کنید. این اسناد ممکن است هنگام درخواست TIN مورد نیاز باشد.

19. از نام صحیح استفاده کنید مطمئن شوید که نام قانونی املاک ارائه شده در فرم SS-4 با نام مندرج در گواهی فوت و سایر اسناد قانونی مطابقت دارد.

20. به ذینفعان اطلاع دهیدبه ذینفعان دارایی در مورد TIN اطلاع دهید و هر گونه مستندات لازم را برای اهداف گزارش مالیاتی خود در اختیار آنها قرار دهید.

21. ارائه اظهارنامه مالیاتی املاکدر صورت نیاز، اظهارنامه مالیاتی دارایی (فرم 706) را به IRS ارسال کنید. TIN برای شناسایی دارایی در این فرم استفاده خواهد شد.

22. گزارش درآمد و هزینهاز TIN برای گزارش درآمد کسب شده توسط املاک استفاده کنیدe در فرم 1041، اظهارنامه مالیات بر درآمد ایالات متحده برای املاک و امانت. هزینه های قابل کسر نیز باید با استفاده از TIN گزارش شود.

23. سوابق دقیق نگه داریدسوابق دقیق کلیه درآمدها، هزینه ها و تراکنش های مالی مربوط به دارایی را حفظ کنید. این در هنگام آماده سازی مالیات و ممیزی های احتمالی کمک خواهد کرد.

24. پرداخت مالیات بدهیاگر دارایی دارای بدهی مالیاتی است، مطمئن شوید که مالیات های بدهکار به مقامات فدرال، ایالتی و محلی با استفاده از TIN اختصاص داده شده به موقع پرداخت می شود.

25. الزامات ایالتی را در نظر بگیریدعلاوه بر دریافت TIN فدرال، بررسی کنید که آیا ایالت شما به شماره شناسایی جداگانه برای املاک نیاز دارد یا خیر. برخی از ایالت ها سیستم های شناسایی خود را برای اهداف مالیاتی دارند.

26. به دنبال کمک حرفه ای باشیداگر در مورد هر یک از جنبه های دریافت TIN برای یک ملک مطمئن نیستید، به دنبال راهنمایی از یک متخصص مالیاتی واجد شرایط یا وکیل متخصص در اداره املاک باشید.

27. تعهدات گزارش دهی را درک کنیدبا تعهدات گزارش دهی مرتبط با داشتن TIN برای یک ملک آشنا شوید. این شامل ارائه اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه و سایر فرم های مالیاتی مورد نیاز است.

28. TIN را محرمانه نگه داریدTIN دارایی را به عنوان اطلاعات محرمانه تلقی کنید و از به اشتراک گذاشتن آن با افراد یا نهادهای غیرمجاز برای محافظت در برابر سرقت هویت یا کلاهبرداری احتمالی خودداری کنید.

29. به‌روزرسانی اطلاعات TIN اگر تغییراتی در اطلاعات دارایی وجود دارد، مانند تغییر در شخص مسئول یا آدرس، سریعاً به IRS اطلاع دهید تا سوابق TIN را به‌روزرسانی کند.

30. بستن املاک هنگامی که تمام تعهدات مالیاتی انجام شد و امور دارایی حل و فصل شد، در نظر بگیرید که به طور رسمی ملک را با مقامات مربوطه ببندید.

31. انتشارات IRS را مرور کنید برای راهنمایی دقیق در مورد مسائل مالیات بر دارایی، انتشارات IRS مربوطه، مانند انتشارات 559، بازماندگان، مجریان، و مدیران را بررسی کنید.

32. با آژانس‌های مالیاتی ایالتی مشورت کنید برای الزامات و راهنمایی‌های خاص مربوط به مالیات‌های دارایی و TIN در سطح ایالت، با اداره یا اداره مالیات ایالت خود تماس بگیرید.

33. مطلع بمانید از هرگونه تغییر در قوانین یا مقررات مالیاتی که ممکن است بر تعهدات مالیاتی دارایی یا روند دریافت TIN تأثیر بگذارد، به روز باشید.

34. شیوه های ثبت سوابق خوب را حفظ کنیدسیستمی برای سازماندهی و نگهداری تمام اسناد و سوابق مربوط به املاک برای مراجعات آتی و ممیزی های احتمالی ایجاد و نگهداری کنید.

35. به دنبال مشاوره حقوقی باشیداگر با مسائل حقوقی پیچیده ای مواجه شدید یا در مورد وضعیت خاص خود نگرانی هایی دارید، برای مشاوره شخصی با یک وکیل مجرب در برنامه ریزی و مدیریت املاک مشورت کنید.


3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه استفاده شده:

  1. وب‌سایت IRS: وب‌سایت رسمی خدمات درآمد داخلی اطلاعات جامعی در مورد دریافت شماره شناسه مالیاتی برای یک دارایی، از جمله دسترسی به فرم SS-4 و دستورالعمل‌ها ارائه می‌کند.
  2. انتشار 559: بازماندگان، مجریان و مدیران: این نشریه که توسط IRS منتشر شده است، راهنمایی های دقیقی را در مورد مسائل مالیات بر دارایی، از جمله دریافت TIN برای یک دارایی ارائه می دهد.
  3. وب‌سایت‌های آژانس مالیاتی ایالتی: هر ایالت ممکن است شرایط و رویه‌های خاص خود را برای اهداف مالیات بر دارایی داشته باشد. مشاوره با وب‌سایت سازمان مالیاتی ایالتی مربوطه می‌تواند اطلاعات خاص ایالتی را در مورد دریافت TIN برای یک ملک ارائه کند.