تیر 15, 1403

نحوه دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps: وب و موبایل

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نحوه دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps: وب و موبایل

Google Maps یک ابزار ناوبری پرکاربرد است که مسیرهای دقیقی را برای حالت های مختلف حمل و نقل از جمله پیاده روی ارائه می دهد. چه از نسخه وب یا برنامه تلفن همراه استفاده کنید، دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps یک فرآیند ساده است. این راهنما شما را از طریق مراحل هر دو پلتفرم راهنمایی می کند.

دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps (وب)

برای دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps با استفاده از نسخه وب، این مراحل را دنبال کنید:

  1. مرورگر وب دلخواه خود را باز کنید و به وب سایت Google Maps بروید ( https://www.google.com/maps).
  2. در نوار جستجو در بالای صفحه، نقطه شروع خود را با تایپ آدرس، علامت مشخصه، یا نام مکان وارد کنید.
  3. هنگامی که نقطه شروع خود را وارد کردید، روی دکمه “مسیرها” واقع در زیر نوار جستجو کلیک کنید.
  4. یک پانل جدید در سمت چپ صفحه ظاهر می شود. در این پانل، مقصد خود را با تایپ آدرس، نشانه یا نام مکان وارد کنید.
  5. پس از وارد کردن مقصد خود، روی نماد “Walking” واقع در زیر قسمت مقصد کلیک کنید. معمولاً به صورت یک شکل کوچک در حال راه رفتن ظاهر می شود.
  6. Google Maps اکنون مسیرهای پیاده روی را از نقطه شروع شما تا مقصد شما نمایش می دهد. مسیر روی نقشه برجسته می شود و دستورالعمل های گام به گام در پانل سمت چپ ارائه می شود.
  7. می توانید در پانل سمت چپ به پایین پیمایش کنید تا تمام مراحل مسیرهای پیاده روی خود را مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید روی هر مرحله کلیک کنید تا جزئیات بیشتری را ببینید و حتی تصاویر سطح خیابان را با استفاده از نمای خیابان Google مشاهده کنید.
  8. اگر نیاز به انجام هرگونه تنظیماتی در مسیر خود دارید، مانند اضافه کردن نقاط بین راه یا اجتناب از مناطق خاص، می‌توانید با کلیک بر روی نماد منوی سه نقطه (⋮) در کنار «پیاده‌روی» در پانل سمت چپ این کار را انجام دهید.
  9. وقتی از مسیرهای پیاده‌روی خود راضی شدید، می‌توانید با کلیک بر روی نمادهای مربوطه در گوشه سمت راست بالای نقشه، آنها را چاپ کنید، به تلفن خود ارسال کنید، یا با دیگران به اشتراک بگذارید.

دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps (موبایل)

برای دریافت مسیرهای پیاده روی در Google Maps با استفاده از برنامه تلفن همراه، این مراحل را دنبال کنید:

  1. برنامه Google Maps را در دستگاه همراه خود باز کنید. مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را از فروشگاه برنامه دستگاه خود نصب کرده اید.
  2. روی نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و نقطه شروع خود را با تایپ کردن آدرس، نقطه عطف یا نام مکان وارد کنید.
  3. زمانی که نقطه شروع خود را وارد کردید، روی دکمه “مسیرها” واقع در زیر نوار جستجو ضربه بزنید.
  4. صفحه جدیدی ظاهر می شود که می توانید مقصد خود را وارد کنید. روی فیلد مقصد ضربه بزنید و آدرس، نشانه یا نام مکان را تایپ کنید.
  5. پس از وارد کردن مقصد خود، روی نماد “Walking” واقع در زیر قسمت مقصد ضربه بزنید. معمولاً به صورت یک شکل کوچک در حال راه رفتن ظاهر می شود.
  6. Google Maps اکنون مسیرهای پیاده روی را از نقطه شروع شما تا مقصد شما نمایش می دهد. مسیر روی نقشه نشان داده می شود و دستورالعمل های گام به گام در زیر آن ارائه می شود.
  7. می‌توانید روی پانل دستورالعمل‌ها انگشت خود را به بالا بکشید تا تمام مراحل مسیرهای پیاده‌روی خود را مشاهده کنید. با ضربه زدن روی هر مرحله، جزئیات بیشتری نشان داده می‌شود و همچنین ممکن است برای مکان‌های خاص به نمای خیابان Google دسترسی داشته باشید.
  8. اگر نیاز به انجام هرگونه تنظیماتی در مسیر خود دارید، مانند افزودن نقاط بین راه یا اجتناب از مناطق خاص، می‌توانید این کار را با ضربه زدن روی نماد منوی سه نقطه (⋮) در کنار «پیاده‌روی» در پانل دستورالعمل انجام دهید.
  9. وقتی از مسیرهای پیاده‌روی خود راضی شدید، می‌توانید با استفاده از راهنمای صوتی گام به گام با ضربه زدن روی دکمه «شروع» در پایین صفحه پیمایش کنید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. Google Maps – وب‌سایت رسمی و برنامه تلفن همراه Google Maps اطلاعات دقیق و به‌روزی را در مورد دریافت مسیرهای پیاده‌روی ارائه می‌دهد.
  2. پشتیبانی Google – اسناد رسمی پشتیبانی ارائه شده توسط Google دستورالعمل‌های دقیق و نکات عیب‌یابی را برای استفاده از Google Maps در پلتفرم‌های مختلف ارائه می‌دهد.
  3. TechRadar – TechRadar یک وب سایت فناوری معتبر است که راهنماها و آموزش های جامعی را در مورد موضوعات مختلف از جمله استفاده از نقشه های گوگل برای اهداف ناوبری ارائه می دهد.