تیر 12, 1403

نحوه ذخیره عکس ها در فیس بوک مسنجر: اندروید و iOS

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نحوه ذخیره عکس ها در Facebook Messenger: Android و iOS

فیس‌بوک مسنجر یک برنامه پیام‌رسان محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و سایر فایل‌های رسانه‌ای را ارسال و دریافت کنند. اگر عکسی را در فیس‌بوک مسنجر دریافت کرده‌اید و می‌خواهید آن را در دستگاه خود ذخیره کنید، می‌توانید به راحتی این کار را در دستگاه‌های Android و iOS انجام دهید. در این راهنمای جامع، شما را با فرآیند گام به گام ذخیره عکس ها در فیس بوک مسنجر برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS آشنا می کنیم.

ذخیره عکس ها در Facebook Messenger برای Android:

  1. برنامه Facebook Messenger را در دستگاه Android خود باز کنید.
  2. به مکالمه حاوی عکسی که می‌خواهید ذخیره کنید بروید.
  3. روی عکس ضربه بزنید تا در حالت تمام صفحه باز شود.
  4. پس از باز شدن عکس، چندین نماد را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. روی نماد «دانلود»، که شبیه فلش رو به پایین است، ضربه بزنید.
  5. پس از ضربه زدن بر روی نماد دانلود، یک پیام تأیید ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد عکس در گالری یا رول دوربین دستگاه شما ذخیره شده است.
  6. گالری یا برنامه عکس های دستگاه خود را باز کنید تا عکس ذخیره شده را پیدا کرده و مشاهده کنید.

ذخیره عکس ها در Facebook Messenger برای iOS:

  1. برنامه Facebook Messenger را در دستگاه iOS خود راه اندازی کنید.
  2. به مکالمه ای بروید که عکسی که می خواهید ذخیره کنید در آن قرار دارد.
  3. روی عکس ضربه بزنید تا در حالت تمام صفحه باز شود.
  4. هنگامی که عکس باز شد، روی نماد اشتراک گذاری واقع در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. نماد اشتراک‌گذاری مانند یک فلش رو به بالا است که از یک مربع بیرون می‌آید.
  5. در منوی اشتراک‌گذاری که ظاهر می‌شود، بسته به نسخه iOS خود، «ذخیره تصویر» یا «ذخیره عکس» را انتخاب کنید.
  6. اکنون عکس در رول دوربین یا برنامه عکس‌های دستگاه شما ذخیره می‌شود.
  7. برای دسترسی به عکس ذخیره شده، به رول دوربین یا برنامه عکس های دستگاه خود بروید و به دنبال تصویر ذخیره شده اخیر بگردید.

لطفاً توجه داشته باشید که مراحل ذکر شده در بالا در زمان نوشتن دقیق هستند، اما رابط کاربری و ویژگی‌های فیس‌بوک مسنجر ممکن است در طول زمان تغییر کند. اگر از نسخه قدیمی برنامه استفاده می کنید یا اگر رابط کاربری به روز شده باشد، ممکن است مراحل کمی متفاوت باشد.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. مرکز راهنمایی فیس‌بوک – مرکز راهنمایی رسمی ارائه‌شده توسط Facebook دستورالعمل‌ها و اطلاعات دقیقی را در مورد ویژگی‌های مختلف Facebook Messenger، از جمله ذخیره عکس‌ها، ارائه می‌دهد.
  2. Android Central – یک نشریه آنلاین معتبر با تمرکز بر اخبار، نکات و آموزش های مرتبط با Android. آنها راهنمای گام به گام ذخیره عکس ها در Facebook Messenger برای دستگاه های Android را ارائه می دهند.
  3. iPhone Life Magazine – یک منبع قابل اعتماد برای کاربران iPhone و iOS که آموزش ها، نکات و راهنماها را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با دستگاه های iOS ارائه می دهد. آنها دستورالعمل هایی را در مورد نحوه ذخیره عکس ها در Facebook Messenger برای دستگاه های iOS ارائه می دهند.