تیر 13, 1403

نمایش تبلیغات گوگل: چرا تبلیغات خود را نمی بینیم؟ 37 نکته روش جدید

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مقدمه

وقتی تبلیغات گوگل را اجرا می کنید، اگر نتوانید تبلیغات خود را ببینید می تواند ناامید کننده باشد. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد، از تنظیمات هدف‌گیری تبلیغات تا محدودیت‌های دید آگهی. در این راهنمای جامع، ما 37 نکته و یک روش جدید را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند بفهمید چرا ممکن است تبلیغات Google خود را مشاهده نکنید و چگونه به این مشکل رسیدگی کنید.

1. تنظیمات هدف گیری تبلیغات

یکی از رایج‌ترین دلایلی که ممکن است تبلیغات خود را نبینید، تنظیمات هدف‌یابی تبلیغات است. Google به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا معیارهای خاصی را برای نمایش آگهی‌هایشان تعریف کنند، مانند موقعیت جغرافیایی، ترجیحات زبان، نوع دستگاه و موارد دیگر. اگر تنظیمات هدف شما با موقعیت مکانی یا تنظیمات برگزیده شما مطابقت نداشته باشد، ممکن است تبلیغات خود را نبینید.

راه‌حل: تنظیمات هدف‌یابی تبلیغات خود را بررسی و تنظیم کنید تا مطمئن شوید که با مخاطبان مورد نظر شما هماهنگ هستند.

2. زمان بندی تبلیغات

زمان‌بندی تبلیغات به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که روزها و زمان‌های خاصی را انتخاب کنند که آگهی‌هایشان نمایش داده شود. اگر تنظیمات زمان‌بندی تبلیغات شما شامل زمان جستجوی تبلیغات خود نباشد، ممکن است ظاهر نشوند.

راه‌حل: تنظیمات زمان‌بندی تبلیغات خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که زمانی را که برای تبلیغات خود جستجو می‌کنید حذف نمی‌کنند.

3. محدودیت های بودجه تبلیغات

اگر محدودیت بودجه روزانه برای تبلیغات خود تعیین کرده اید، این احتمال وجود دارد که قبل از اینکه فرصتی برای دیدن تبلیغات خود داشته باشید، بودجه شما تمام شده باشد.

راه حل: بودجه روزانه خود را افزایش دهید یا بررسی کنید که آیا کمپین تبلیغاتی شما هنوز فعال است.

4. رتبه تبلیغ و امتیاز کیفیت

گوگل بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله رتبه تبلیغ و امتیاز کیفیت، موقعیت و قابلیت مشاهده تبلیغات را تعیین می کند. اگر تبلیغات شما امتیاز کیفیت پایینی داشته باشد یا اگر تبلیغ‌کنندگان دیگر قیمت‌های بالاتر و ارتباط بهتری با تبلیغات داشته باشند، ممکن است تبلیغات شما به‌طور برجسته یا اصلاً ظاهر نشوند.

راه حل: با بهینه سازی کلمات کلیدی، صفحات فرود و ارتباط تبلیغات، امتیاز کیفیت تبلیغات خود را بهبود بخشید. برای بهبود رتبه تبلیغات، پیشنهادات خود را افزایش دهید.

5. وضعیت تأیید آگهی

گوگل تبلیغات را قبل از نمایش بررسی و تایید می کند. اگر تبلیغات شما هنوز تایید نشده باشد، آنها را در نتایج جستجو نخواهید دید.

راه حل: وضعیت تبلیغات خود را در رابط Google Ads بررسی کنید. اگر هنوز در انتظار تایید هستند، منتظر بمانید تا فرآیند بررسی کامل شود.

6. ارتباط آگهی

هدف گوگل نشان دادن تبلیغات مرتبط به کاربران بر اساس جستارهای جستجوی آنهاست. اگر تبلیغات شما مرتبط با عبارات جستجو نباشد، ممکن است نمایش داده نشوند.

راه حل: اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما بسیار مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر شما است. بر این اساس، کپی تبلیغات و صفحات فرود خود را بهینه کنید.

7. موقعیت آگهی و طرح صفحه

موقعیت تبلیغات شما در صفحات نتایج جستجو بسته به عواملی مانند استراتژی مناقصه، ارتباط آگهی و امتیاز کیفیت می تواند متفاوت باشد. اگر تبلیغات شما در جایگاه های برتر نمایش داده نمی شود، ممکن است لازم باشد استراتژی پیشنهادی خود را تنظیم کنید یا تبلیغات خود را بیشتر بهینه کنید.

راه حل: برای بهبود موقعیت تبلیغاتی خود، استراتژی های مختلف پیشنهاد قیمت و بهینه سازی تبلیغات را آزمایش کنید.

8. نرم افزار مسدود کردن تبلیغات

برخی از کاربران ممکن است نرم افزار مسدودکننده تبلیغات را روی دستگاه خود نصب کرده باشند که می تواند از نمایش تبلیغات جلوگیری کند.

راه حل: هیچ راه حل مستقیمی برای این مشکل وجود ندارد زیرا به تنظیمات برگزیده کاربر بستگی دارد. با این حال، می‌توانید از طریق کانال‌های بازاریابی جایگزین با آن کاربران ارتباط برقرار کنید یا از قالب‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده کنید که نرم‌افزار مسدودکننده تبلیغات را دور می‌زنند.

9. تنظیمات چرخش تبلیغات

اگر چندین آگهی در یک گروه تبلیغاتی دارید، Google ممکن است آنها را بچرخاند تا مشخص کند کدام یک بهتر عمل می کنند. اگر تبلیغات شما دارای نرخ چرخش پایینی است یا اگر تبلیغات دیگر بر تبلیغات شما ترجیح داده می شود، ممکن است آنها را اغلب مشاهده نکنید.

راه حل: بر عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید و تنظیمات لازم را بر اساس میزان چرخش و اثربخشی آنها انجام دهید.

10. تنظیمات حذف آگهی

گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا وب سایت ها یا دسته بندی های خاصی را از نمایش تبلیغات خود حذف کنند. اگر وب‌سایت‌ها یا دسته‌هایی را که مرتبط با جستجوی شما هستند حذف کرده‌اید، ممکن است تبلیغات شما نمایش داده نشود.

راه حل: تنظیمات حذف آگهی خود را مرور کنید و مطمئن شوید که وب‌سایت‌ها یا دسته‌هایی را که انتظار دارید آگهی‌هایتان نمایش داده شوند مسدود نمی‌کنند.

11. آستانه رتبه آگهی

گوگل آستانه های رتبه بندی تبلیغاتی خاصی دارد که برای نمایش آگهی باید رعایت شود. اگر تبلیغات شما از این آستانه ها برخوردار نباشد، ممکن است نمایش داده نشوند.

راه حل: تبلیغات خود را بهینه کنید تا امتیاز کیفیت، ارتباط و استراتژی پیشنهاد قیمت را بهبود بخشید تا آستانه رتبه بندی تبلیغات را برآورده کنید.

12. پسوند تبلیغات

افزونه های تبلیغاتی می توانند دید و عملکرد را افزایش دهنداز تبلیغات شما با این حال، اگر افزونه‌های تبلیغاتی را تنظیم نکرده‌اید یا به درستی پیکربندی نشده‌اند، ممکن است آنها را در نتایج جستجو نبینید.

راه حل: افزونه های تبلیغاتی مرتبط را تنظیم کنید و مطمئن شوید که به درستی در حساب Google Ads شما پیکربندی شده اند.

13. تنظیمات شخصی‌سازی آگهی

Google به کاربران اجازه می‌دهد تا با انصراف از انواع خاصی از تبلیغات، تجربه تبلیغات خود را شخصی‌سازی کنند. اگر از دیدن انواع خاصی از تبلیغات منصرف شده اید، از جمله تبلیغات شما، ممکن است برای شما نمایش داده نشوند.

راه حل: تنظیمات شخصی‌سازی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که از دیدن انواع تبلیغاتی که می‌خواهید مشاهده کنید انصراف نداده‌اید.

14. سازگاری قالب تبلیغات

گوگل فرمت های تبلیغاتی مختلفی از جمله تبلیغات متنی، تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی و غیره را ارائه می دهد. اگر قالبی که انتخاب کرده اید با دستگاه یا پلتفرمی که استفاده می کنید سازگار نباشد، ممکن است تبلیغات شما نمایش داده نشود.

راه حل: مطمئن شوید که قالب تبلیغاتی که انتخاب کرده‌اید با دستگاه‌ها و پلتفرم‌هایی که انتظار دارید تبلیغات شما در آن‌ها نمایش داده شود، سازگار است.

15. ارتباط آگهی با عبارت های جستجو

ارتباط تبلیغات شما با عبارت های جستجو نقش مهمی در دیده شدن آنها دارد. اگر تبلیغات شما مرتبط با عبارات جستجوی مورد استفاده در نظر گرفته نشود، ممکن است نشان داده نشوند.

راه حل: به طور مستمر نسخه تبلیغاتی، کلمات کلیدی و صفحات مقصد خود را بهینه کنید تا ارتباط آنها را با عبارت های جستجویی که هدف قرار می دهید بهبود ببخشید.

16. آستانه رتبه آگهی برای شبکه نمایش

اگر در حال اجرای تبلیغات در شبکه نمایش گوگل هستید، آستانه های رتبه بندی تبلیغاتی خاصی وجود دارد که باید برای نمایش تبلیغات شما رعایت شود. اگر تبلیغات شما این آستانه ها را برآورده نکنند، ممکن است ظاهر نشوند.

راه حل: تبلیغات خود را برای شبکه نمایش Google با در نظر گرفتن عواملی مانند ارتباط آگهی، استراتژی پیشنهاد قیمت و امتیاز کیفیت بهینه کنید.

17. محدودیت‌های دید آگهی

گوگل به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا محدودیت‌های دید خاصی را برای تبلیغات خود تعیین کنند. اگر محدودیت‌هایی تعیین کرده‌اید که از نمایش تبلیغات شما در مکان‌های خاص یا دستگاه‌های خاصی جلوگیری می‌کند، ممکن است آنها را نبینید.

راه حل: تنظیمات نمایان بودن آگهی خود را مرور کنید و مطمئن شوید که دسترسی به تبلیغات شما را محدود نمی کند.

18. محدودیت فرکانس تبلیغات

محدودیت‌های فرکانس تبلیغات به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تعداد دفعات نمایش آگهی‌هایشان را به یک کاربر خاص در یک بازه زمانی معین محدود کنند. اگر محدودیت فرکانس پایین تنظیم کرده اید یا اگر قبلاً به سقف رسیده اید، ممکن است تبلیغات شما برای شما نمایش داده نشود.

راه حل: تنظیمات محدود کردن تعداد دفعات تبلیغات خود را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تنظیم کنید.

19. اولویت موقعیت آگهی

اگر موقعیت خاصی را برای تبلیغات خود تنظیم کرده اید، مانند بالای صفحه یا پایین صفحه، ممکن است در موقعیت های دیگر نشان داده نشوند.

راه حل: حذف هر گونه تنظیمات برگزیده موقعیت برای تبلیغات خود را در نظر بگیرید تا دید آنها را در موقعیت های مختلف در صفحات نتایج جستجو افزایش دهید.

20. هدف گذاری زبان تبلیغات

اگر زبان خاصی را برای تبلیغات خود مشخص کرده اید و تنظیمات برگزیده جستجوی شما با آن زبان مطابقت ندارد، ممکن است تبلیغات شما نمایش داده نشوند.

راه‌حل: تنظیمات هدف‌یابی زبان خود را بررسی و تنظیم کنید تا با اولویت‌های زبانی مخاطبان هدف خود مطابقت داشته باشد.

21. وضعیت کمپین تبلیغاتی

اگر کمپین تبلیغاتی شما فعال نباشد یا متوقف شده باشد، تبلیغات شما نمایش داده نخواهد شد.

راه حل: وضعیت کمپین تبلیغاتی خود را بررسی کنید و از فعال بودن آن مطمئن شوید. اگر متوقف شد، آن را دوباره فعال کنید تا تبلیغات شما شروع به نمایش کند.

22. روش تحویل آگهی

گوگل دو روش ارائه تبلیغات را ارائه می دهد: استاندارد و تسریع شده. اگر روش تسریع شده را انتخاب کرده اید، ممکن است تبلیغات شما سریعتر نشان داده شود، اما می تواند بودجه شما را سریعتر تمام کند و در نتیجه دید محدودی داشته باشد.

راه‌حل: اگر کمبود بودجه نگران‌کننده است، به روش استاندارد ارائه آگهی تغییر دهید.

23. هدف گذاری شبکه تبلیغاتی

گوگل به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا شبکه‌های خاصی را انتخاب کنند که تبلیغاتشان در آنجا نمایش داده شود. اگر شبکه های خاصی را حذف کرده اید یا اگر تنظیمات هدف شما با شبکه ای که استفاده می کنید مطابقت نداشته باشد، ممکن است تبلیغات شما نمایش داده نشود.

راه‌حل: تنظیمات هدف‌یابی شبکه‌تان را مرور کنید و مطمئن شوید که با شبکه‌هایی که انتظار دارید تبلیغات‌تان در آن‌ها نمایش داده شود، همسو هستند.

24. پویایی حراج تبلیغات

سیستم حراج Google Ads بر اساس عوامل مختلفی مانند پیشنهادات، امتیاز کیفیت و ارتباط، تعیین می‌کند که کدام آگهی‌ها نشان داده شوند. اگر تبلیغ‌کنندگان دیگر قیمت‌های بالاتر یا کیفیت تبلیغات بهتری داشته باشند، ممکن است تبلیغات آن‌ها بر تبلیغات شما اولویت‌بندی شود.

راه حل: به طور مستمر استراتژی مناقصه، امتیاز کیفیت و ارتباط آگهی خود را نظارت و بهینه سازی کنید تا شانس خود را برای برنده شدن در مزایده های تبلیغاتی افزایش دهید.

25. تعلیق یا نقض حساب تبلیغاتی

اگر نقض خط‌مشی یا مشکلاتی در مورد حساب Google Ads شما وجود داشته باشد، ممکن است نمایش آگهی‌ها به حالت تعلیق درآمده یا محدود شود.

راه حل: هر گونه اعلان یا هشدار حساب را در رابط Google Ads بررسی کنید. اگر نقض یا مشکلی وجود دارد، دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید تا آنها را برطرف کنید و دوباره به سرویس تبلیغات دسترسی پیدا کنید.

26. محدودیت های ابزار پیش نمایش تبلیغات

گوگل ابزاری برای پیش‌نمایش تبلیغات ارائه می‌کند که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ببینند تبلیغاتشان در نتایج جستجو چگونه نمایش داده می‌شود، بدون اینکه تأثیری بر نمایش‌ها یا داده‌های کلیکی داشته باشد. با این حال، این ابزار محدودیت های خاصی دارد و ممکن است مواردی وجود داشته باشد که تبلیغات شما به طور دقیق پیش نمایش داده نمی شود.

راه‌حل: از ابزار پیش‌نمایش آگهی به‌عنوان یک راهنمای کلی استفاده کنید، اما برای دریافت نمایش دقیق‌تری از نحوه نمایش تبلیغات خود، جستجوهای زنده را نیز در نظر بگیرید.

27. ارتباط آگهی با صفحه فرود

گوگل ارتباط تبلیغات شما را با صفحات فرودی که به آن منتهی می شود در نظر می گیرد. اگر صفحات فرود شما مرتبط به نظر نمی رسند یا اگر خط‌مشی‌های Google را نقض می‌کنند، ممکن است تبلیغات شما نشان داده نشوند.

راه حل: اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود شما بسیار مرتبط با محتوای تبلیغات هستند و با خط‌مشی‌های Google مطابقت دارند. آنها را برای تجربه کاربری و مرتبط بودن بهینه کنید.

28. تخصیص بودجه کمپین تبلیغاتی

اگر چندین کمپین دارید که به طور همزمان اجرا می شوند، سیستم تخصیص بودجه Google ممکن است بر اساس عملکرد کمپین های خاصی نسبت به سایر کمپین ها اولویت بندی کند. اگر کمپین شما اولویت کمتری داشته باشد، ممکن است تبلیغات کمتری دریافت کند.

راه حل: عملکرد کمپین های خود را زیر نظر داشته باشید و تخصیص بودجه را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که هر کمپین برداشت های کافی را دریافت می کند.

29. تنظیمات سفارشی سازی آگهی

Google به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تنظیمات برگزیده تبلیغات خود را از جمله علایق و جمعیت‌شناسی شخصی‌سازی کنند. اگر تنظیمات برگزیده تبلیغات شما با معیارهای هدف گذاری تبلیغات شما مطابقت نداشته باشد، ممکن است نمایش داده نشوند.

راه‌حل: تنظیمات سفارشی‌سازی تبلیغات خود را بررسی و به‌روزرسانی کنید تا با معیارهای هدف‌یابی تبلیغات خود هماهنگ شوید.

30. ارتباط آگهی با سابقه جستجو

Google هنگام تعیین ارتباط آگهی، سابقه جستجوی کاربران را در نظر می گیرد. اگر تبلیغات شما بر اساس سابقه جستجوی کاربر مرتبط تلقی نشود، ممکن است نشان داده نشود.

راه حل: هیچ راه حل مستقیمی برای این مشکل وجود ندارد زیرا به تاریخچه جستجوی تک تک کاربران بستگی دارد. با این حال، می‌توانید تبلیغات خود را بهینه کنید تا با مخاطبان بیشتری مرتبط باشد یا از تکنیک‌های بازاریابی مجدد برای هدف قرار دادن کاربرانی که قبلاً به پیشنهادات شما علاقه نشان داده‌اند، استفاده کنید.

31. قابلیت مشاهده آگهی در دستگاه های تلفن همراه

اگر اساساً از دستگاه‌های دسک‌تاپ استفاده می‌کنید اما تبلیغات خود را فقط برای هدف قرار دادن دستگاه‌های تلفن همراه پیکربندی کرده‌اید، ممکن است هنگام جستجو از روی دسک‌تاپ تبلیغات خود را نبینید.

راه‌حل: اگر می‌خواهید تبلیغات خود را هنگام جستجو از دسک‌تاپ ببینید، تنظیمات هدف‌گیری دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که شامل دستگاه‌های دسک‌تاپ شود.

32. سرعت بودجه کمپین تبلیغاتی

الگوریتم تنظیم بودجه گوگل، هزینه تبلیغات شما را در طول روز توزیع می کند تا از مشاهده مداوم اطمینان حاصل شود. اگر بودجه شما در اوایل روز تمام شود، ممکن است تبلیغات شما بعداً نمایش داده نشود.

راه حل: بر سرعت بودجه خود نظارت داشته باشید و بودجه روزانه یا استراتژی پیشنهاد قیمت خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به طور مداوم در طول روز نمایش داده می شود.

33. رقابت آگهی و تعدیل پیشنهادات

اگر رقابت زیادی برای کلمات کلیدی خاص یا مخاطبان هدف وجود داشته باشد، ممکن است برای برنده شدن در مزایده های تبلیغاتی، به قیمت های بالاتری نیاز باشد. اگر تنظیمات پیشنهادی کمتری را تنظیم کرده اید، ممکن است تبلیغات شما به طور مکرر یا برجسته نشان داده نشود.

راه حل: بر عملکرد تبلیغات خود نظارت داشته باشید و در صورت لزوم تنظیمات پیشنهادی را برای رقابتی ماندن در مزایده های تبلیغاتی تنظیم کنید.

34. حذف های هدف کمپین تبلیغاتی

Google به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مکان‌ها، جمعیت‌شناسی یا علایق خاصی را از هدف‌گذاری تبلیغات خود حذف کنند. اگر معیارهایی را که با ترجیحات شما مطابقت دارد کنار گذاشته اید، ممکن است تبلیغات شما نمایش داده نشوند.

راه حل: تنظیمات حذف هدف خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که معیارهایی را که انتظار دارید تبلیغات خود را در آنجا نشان دهید مسدود نمی کنند.

35. عدم تأیید آگهی به دلیل نقض خط‌مشی

گوگل سیاست های سختگیرانه ای در مورد محتوای تبلیغات، صفحات فرود و سایر عوامل دارد. اگر تبلیغات شما این خط‌مشی‌ها را نقض کند، ممکن است تایید نشود و در نتایج جستجو نشان داده نشود.

راه حل: خط‌مشی‌های تبلیغاتی Google را مرور کنید و مطمئن شوید که تبلیغات شما با آنها مطابقت دارد. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تغییرات لازم را انجام دهید.

36. امتیاز بهینه سازی کمپین تبلیغاتی

گوگل یک امتیاز بهینه سازی ارائه می دهد که نشان می دهد کمپین های شما چقدر خوب تنظیم و بهینه شده اند. اگر امتیاز بهینه‌سازی شما پایین است، زمینه‌هایی را برای بهبود نشان می‌دهد که می‌تواند روی دید آگهی تأثیر بگذارد.

راه حل: مرتباً با پیروی از توصیه‌های Google برای بهینه‌سازی، امتیاز بهینه‌سازی کمپین‌های خود را بررسی و بهبود دهید.

37. روش جدید: استفاده از VPN یا پروکسی

اگر همه گزینه های دیگر را تمام کرده اید و هنوز نمی توانید تبلیغات خود را ببینید، می توانید از یک virtua استفاده کنیدl شبکه خصوصی (VPN) یا یک سرور پروکسی برای شبیه سازی مرور از مکان های مختلف. این می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا مشکل مربوط به تنظیمات هدفمندی تبلیغات خاص برای مکان شما است یا خیر.

راه حل: نصب و استفاده از VPN یا سرویس پروکسی برای مرور از مکان های مختلف و دیدن اینکه آیا تبلیغات شما نمایش داده می شود.

3 نشریه مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. راهنمای Google Ads – اسناد پشتیبانی رسمی ارائه شده توسط Google Ads اطلاعات دقیقی در مورد جنبه های مختلف اجرای تبلیغات در پلت فرم تبلیغاتی Google ارائه می دهد. این یک منبع قابل اعتماد برای درک مسائل مربوط به نمایان بودن آگهی و راه حل های عیب یابی است.
  2. ژورنال موتور جستجو – یک نشریه آنلاین معتبر که موضوعات بازاریابی دیجیتال از جمله Google Ads را پوشش می دهد. آن‌ها بینش‌های متخصص، بهترین شیوه‌ها، و اطلاعات به‌روز در مورد مشاهده آگهی و تکنیک‌های بهینه‌سازی را ارائه می‌کنند.
  3. WordStream – یک پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال معروف که منابع جامعی را در Google Ads و سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد. وبلاگ آنها اطلاعات و نکات ارزشمندی را برای بهبود عملکرد تبلیغات و عیب یابی مشکلات رایج ارائه می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که فهرست فوق جامع نیست و ممکن است منابع معتبر دیگری نیز وجود داشته باشد.