تیر 14, 1403

چگونه از تماس‌های بازاریابان تلفنی (ایالات متحده آمریکا) جلوگیری کنیم: 15 مرحله

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نحوه جلوگیری از تماس‌های بازاریابان تلفنی (ایالات متحده): 15 مرحله

تماس‌های ناخواسته از طرف بازاریاب‌های تلفنی می‌تواند خسته‌کننده و مزاحم باشد. خوشبختانه چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از چنین تماس هایی و کنترل مجدد خط تلفن خود انجام دهید. در اینجا 15 مرحله وجود دارد که می توانید برای به حداقل رساندن یا حذف تماس های بازاریابی تلفنی دنبال کنید:

1. شماره خود را در رجیستری ملی تماس نگیرید: ثبت نام ملی تماس نگیرید یک سرویس رایگان است که توسط کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در ایالات متحده ارائه می شود. با ثبت شماره تلفن خود، می توانید از دریافت تماس های بازاریابی تلفنی از شرکت های قانونی خودداری کنید. برای ثبت نام به وب سایت FTC مراجعه کنید یا با شماره 1-888-382-1222 تماس بگیرید.

2. گزارش تماس های ناخواسته:اگر حتی پس از ثبت نام در رجیستری تماس نگیرید همچنان به دریافت تماس های ناخواسته ادامه می دهید، آنها را به FTC گزارش دهید. این به آنها کمک می کند تا علیه متخلفان اقدام کنند و به طور بالقوه تماس ها را متوقف کنند.

3. از یک برنامه یا دستگاه مسدودکننده تماس استفاده کنید:برنامه‌های مختلفی برای مسدود کردن تماس برای تلفن‌های هوشمند موجود است که می‌توانند به فیلتر کردن تماس‌های ناخواسته کمک کنند. این برنامه ها معمولاً از یک پایگاه داده از شماره های بازاریابی تلفنی شناخته شده استفاده می کنند و آنها را به طور خودکار مسدود می کنند.

4. فعال کردن شناسه تماس‌گیرنده: با فعال کردن شناسه تماس‌گیرنده در تلفن خود، می‌توانید تماس‌های دریافتی را بررسی کنید و انتخاب کنید که به تماس‌های شماره‌های ناشناس یا مشکوک پاسخ ندهید.

5. به شماره‌های ناشناس پاسخ ندهید:اگر از شماره‌ای ناشناس تماسی دریافت کردید، اجازه دهید به پست صوتی برود. تماس‌گیرندگان قانونی پیامی از خود می‌گذارند، در حالی که بازاریاب‌های تلفنی اغلب این کار را نمی‌کنند.

6. در اشتراک‌گذاری شماره خود محتاط باشید: از ارائه شماره تلفن خود در فرم‌های آنلاین یا نظرسنجی‌ها خودداری کنید، مگر اینکه ضروری باشد. هرچه شماره شما بیشتر در معرض نمایش باشد، شانس دریافت تماس های بازاریابی تلفنی بیشتر می شود.

7. انصراف از فهرست‌های بازاریابی: مستقیماً با شرکت‌ها تماس بگیرید و بخواهید از فهرست‌های بازاریابی حذف شوند. در حالی که این ممکن است از همه تماس های بازاریابی تلفنی جلوگیری نکند، می تواند فرکانس را کاهش دهد.

8. مراقب چک باکس های «انتخاب» باشید: هنگام ارسال اطلاعات شخصی به صورت آنلاین، مراقب چک باکس هایی باشید که از قبل برای دریافت تماس های بازاریابی انتخاب شده اند. اگر نمی‌خواهید با شما تماس گرفته شود، همیشه علامت این کادرها را بردارید.

9. از یک شماره تلفن جداگانه برای اهداف تجاری استفاده کنید:اگر کسب و کاری دارید، از یک شماره تلفن جداگانه برای فعالیت های مرتبط با کسب و کار استفاده کنید. این می تواند به دور نگه داشتن خط شخصی شما از تماس های بازاریابی تلفنی کمک کند.

10. تماس‌های خود را غربال کنید: به منشی تلفنی یا پست صوتی خود اجازه دهید تماس‌های شما را نمایش دهد. تماس‌گیرندگان قانونی پیامی می‌گذارند، در حالی که بازاریابان تلفنی ممکن است بدون گذاشتن هیچ اطلاعاتی تلفن را قطع کنند.

11. فوراً تلفن را قطع کنید:اگر متوجه شدید که تماس از طرف یک بازاریاب تلفنی است، فوراً بدون درگیر شدن در مکالمه تلفن را قطع کنید. تعامل با آنها ممکن است منجر به تماس های بیشتر شود.

12. مسدود کردن شماره های فردی:اکثر تلفن های مدرن و تلفن ثابت به شما امکان می دهند شماره های خاصی را مسدود کنید. اگر به طور مداوم از یک بازاریاب تلفنی تماس دریافت می‌کنید، برای جلوگیری از تماس‌های بعدی، شماره آن‌ها را مسدود کنید.

13. از دادن اطلاعات شخصی از طریق تلفن خودداری کنید:در ارائه اطلاعات شخصی از طریق تلفن محتاط باشید، به خصوص اگر شما تماس را آغاز نکرده اید. برخی از بازاریاب‌های تلفنی ممکن است از تاکتیک‌هایی برای استخراج اطلاعات حساس از افراد ناآگاه استفاده کنند.

14. سرویس مسدود کردن تماس را در نظر بگیرید:بعضی از ارائه دهندگان خدمات تلفن خدمات مسدود کردن تماس را با هزینه اضافی ارائه می دهند. این خدمات می توانند به فیلتر کردن تماس های ناخواسته قبل از رسیدن به تلفن شما کمک کنند.

15. با FTC شکایت کنید:اگر با وجود اقدامات پیشگیرانه همچنان به دریافت تماس های بازاریابی تلفنی ناخواسته ادامه می دهید، شکایت خود را به صورت آنلاین یا با شماره تلفن 1-888-382-1222 با FTC ثبت کنید. این به FTC کمک می کند تا اطلاعات مربوط به متخلفان را جمع آوری کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

با دنبال کردن این مراحل، می توانید تعداد تماس های بازاریابی تلفنی را که دریافت می کنید به میزان قابل توجهی کاهش دهید و کنترل خط تلفن خود را دوباره به دست آورید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه:

  1. کمیسیون تجارت فدرال (FTC): FTC یک سازمان دولتی است که مسئول حمایت از مصرف کنندگان و اجرای قوانین مربوط به شیوه های بازاریابی تلفنی است. وب‌سایت آن‌ها اطلاعاتی درباره ثبت ملی تماس نگیرید و سایر منابع برای جلوگیری از تماس‌های ناخواسته ارائه می‌دهد.
  2. دفتر حمایت مالی مصرف کننده (CFPB): CFPB یک سازمان دولتی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا تصمیمات مالی آگاهانه ای بگیرند. آنها منابع و راهنمایی هایی را برای برخورد با تماس های ناخواسته، از جمله تماس های بازاریابی تلفنی، ارائه می دهند.
  3. Better Business Bureau (BBB): BBB یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز استدر ارتقاء اعتماد بازار وب سایت آنها نکات و منابعی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد تا از خود در برابر تماس ها و کلاهبرداری های ناخواسته محافظت کنند.