تیر 17, 1403

۷ مرحله + روش اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام؟ 24 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام: ۷ مرحله + روش

اینستاگرام قابلیتی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد موسیقی را به استوری های خود اضافه کنند، تجربه کلی را بهبود بخشد و آن را برای بینندگان جذاب تر کند. در اینجا مراحل اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام شما آمده است:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید. مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را نصب کرده اید تا به همه ویژگی ها دسترسی داشته باشید.

مرحله 2: عکس/فیلم را بگیرید یا انتخاب کنید روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید یا برای دسترسی به دوربین داستانی، از فید خود به سمت راست بکشید. می توانید یک عکس/فیلم جدید بگیرید یا یکی از گالری دستگاه خود را انتخاب کنید.

مرحله 3: دسترسی به کتابخانه موسیقی هنگامی که عکس/فیلم را گرفتید یا انتخاب کردید، نمادهای مختلفی را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. روی نماد برچسب (یک صورتک مربعی شکل) که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

مرحله ۴: استیکر موسیقی را انتخاب کنید در برچسب‌های موجود پیمایش کنید تا گزینه «موسیقی» را پیدا کنید. روی آن ضربه بزنید تا به کتابخانه موسیقی اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

مرحله 5: جستجوی موسیقی می‌توانید با تایپ کردن کلمات کلیدی مانند عنوان آهنگ، هنرمند یا نام آلبوم، آهنگ‌های خاصی را جستجو کنید. از طرف دیگر، می‌توانید ژانرها، حالت‌ها و آهنگ‌های محبوب مختلف را مرور کنید تا موسیقی مناسب برای داستان خود پیدا کنید.

مرحله 6: سفارشی کردن و پیش نمایش هنگامی که آهنگی را انتخاب کردید، می توانید نحوه نمایش آن را در استوری خود سفارشی کنید. می توانید با کشیدن نوار لغزنده در طول خط زمانی، بخش خاصی از آهنگ را انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید متن ترانه نمایش داده شود یا خیر. پیش نمایش موسیقی با ضربه زدن بر روی دکمه پخش.

مرحله ۷: اشتراک‌گذاری داستان خود پس از سفارشی‌سازی و پیش‌نمایش موسیقی، روی «انجام شد» ضربه بزنید تا آن را به استوری خود اضافه کنید. می توانید با افزودن متن، برچسب یا سایر عناصر تعاملی، داستان خود را سفارشی کنید. در نهایت، روی دکمه «داستان شما» ضربه بزنید تا آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

روش: افزودن موسیقی از برنامه‌های دیگر به غیر از کتابخانه موسیقی داخلی اینستاگرام، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث نیز به استوری اینستاگرام خود موسیقی اضافه کنید. در اینجا روشی برای انجام این کار وجود دارد:

  1. نصب یک برنامه موسیقی: یک برنامه موسیقی را دانلود و نصب کنید که به شما امکان می‌دهد فایل‌های صوتی ایجاد یا ویرایش کنید.
  2. ایجاد/ویرایش صدا: از برنامه موسیقی برای ایجاد یا ویرایش یک فایل صوتی با توجه به ترجیحات خود استفاده کنید. مطمئن شوید که فایل با ویژگی استوری اینستاگرام سازگار است.
  3. ذخیره فایل صوتی: فایل صوتی را در گالری دستگاه یا مکان قابل دسترس دیگری ذخیره کنید.
  4. باز کردن اینستاگرام: برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید.
  5. دسترسی به دوربین داستان: روی نماد دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید یا برای دسترسی به دوربین داستانی، انگشت خود را به سمت راست از فید خود بکشید.
  6. وارد کردن فایل صوتی: قبل از گرفتن یا انتخاب عکس/فیلم، انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید تا به گالری دستگاه خود دسترسی پیدا کنید. فایل صوتی ذخیره شده قبلی را از گالری انتخاب کنید.
  7. سفارشی کردن و اشتراک‌گذاری: داستان خود را با افزودن تصاویر، نوشتار، برچسب‌ها و غیره سفارشی کنید و برای اشتراک‌گذاری آن با فالوورهای خود، روی “داستان شما” ضربه بزنید.

3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه استفاده شده:

  1. مرکز راهنمایی اینستاگرام: مرکز راهنمایی رسمی اینستاگرام دستورالعمل‌ها و دستورالعمل‌های دقیقی را در مورد ویژگی‌های مختلف از جمله افزودن موسیقی به استوری‌ها ارائه می‌دهد.
  2. بعدا: Later یک پلتفرم برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی محبوب است که راهنماها و آموزش‌های جامعی در مورد ویژگی‌ها و بهترین شیوه‌های اینستاگرام ارائه می‌دهد.
  3. Hootsuite: Hootsuite یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که به طور گسترده ای شناخته شده است که بینش ها و نکات ارزشمندی را برای بهینه سازی استفاده از اینستاگرام از جمله افزودن موسیقی به استوری ها ارائه می دهد.