تیر 13, 1403

3 راه برای ایجاد یک فایل Tickler 25 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

3 روش برای ایجاد یک فایل Tickler

فایل Tickler سیستمی است که به افراد کمک می کند تا سازماندهی شده و وظایف مهم، رویدادها و ضرب الاجل ها را به خاطر بسپارند. معمولاً در تنظیمات مختلف حرفه ای برای مدیریت کارهای اداری، اقدامات بعدی و اطلاعات حساس به زمان استفاده می شود. در اینجا سه ​​راه موثر برای ایجاد یک فایل تیکلر وجود دارد:

  1. Physical Tickler File روش فایل tickler فیزیکی شامل استفاده از مجموعه‌ای از پوشه‌ها یا سینی‌های فیزیکی با تاریخ یا ماه است. این روش به ویژه برای افرادی مفید است که سیستم های ملموس را ترجیح می دهند یا با مقدار قابل توجهی از اسناد مبتنی بر کاغذ کار می کنند.

    در اینجا نحوه ایجاد یک فایل تیکلر فیزیکی آمده است:

    • 31 پوشه یا سینی جمع آوری کنید: آنها را با اعداد 1-31 برای نشان دادن روزهای ماه برچسب بزنید.
    • 12 پوشه یا سینی اضافی جمع آوری کنید: آنها را با نام ماه ها برچسب بزنید.
    • پوشه های شماره گذاری شده را به ترتیب صعودی در یک بخش از کابینت فایل یا روی میز خود قرار دهید.
    • پوشه‌های ماهانه را به ترتیب سال تقویمی در بخش دیگری مرتب کنید.
    • اسناد، وظایف یا یادآوری‌های خود را بر اساس تاریخ سررسید یا زمانی که باید آنها را مرور کنید، در پوشه شماره‌دار یا ماهانه مناسب مرتب کنید.
    • در ابتدای هر روز، پوشه مربوط به تاریخ آن روز را باز کنید و به وظایف رسیدگی کنید یا اسناد داخل آن را مرور کنید.
    • پس از تکمیل یک کار یا آدرس دادن به یک سند، آن را برای ارجاع یا بایگانی بعدی به پوشه مناسب منتقل کنید.
  2. Digital Tickler File در عصر دیجیتال امروزی، بسیاری از مردم ترجیح می دهند وظایف و یادآوری های خود را به صورت الکترونیکی مدیریت کنند. ایجاد یک فایل tickler دیجیتال دسترسی آسان، جستجو و ادغام با سایر ابزارهای دیجیتال مانند تقویم و برنامه های مدیریت کار را امکان پذیر می کند.

    در اینجا نحوه ایجاد یک فایل tickler دیجیتال آورده شده است:

    • استفاده از ابزار الکترونیکی مدیریت کار: یک برنامه یا نرم افزار مدیریت کار را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و ترجیحات شما باشد. گزینه های محبوب عبارتند از Todoist، Microsoft To Do، Trello و Evernote.
    • تنظیم وظایف تکرارشونده: کارها یا یادآورهایی ایجاد کنید که در تاریخ ها یا فواصل زمانی خاص تکرار شوند. به عنوان مثال، اگر یک گزارش ماهانه در تاریخ 15 هر ماه دارید، یک کار تکراری تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند.
    • استفاده از تاریخ‌های سررسید و یادآوری‌ها: تاریخ‌های سررسید را به کارها اختصاص دهید یا یادآوری را تنظیم کنید تا در صورت نیاز به اقدامی از شما درخواست کند. این تضمین می کند که ضرب الاجل های مهم از دست نمی روند.
    • سازماندهی وظایف به دسته ها یا پروژه ها: وظایف مرتبط را با استفاده از دسته ها یا برچسب های پروژه با هم گروه بندی کنید. این به حفظ وضوح و سازماندهی در فایل تیک تیک دیجیتال شما کمک می کند.
    • به‌طور منظم مرور و به‌روزرسانی کنید: زمان اختصاصی را برای مرور روزانه یا هفتگی فایل تیک‌لر دیجیتال خود اختصاص دهید. وظایف را به روز کنید، آنها را به عنوان کامل علامت گذاری کنید و در صورت نیاز موارد جدید اضافه کنید.
  3. Hybrid Tickler File روش فایل هیبریدی Tickler ترکیبی از عناصر هر دو سیستم فیزیکی و دیجیتال است. این به افراد اجازه می دهد تا از مزایای هر دو رویکرد استفاده کنند و در عین حال ترجیحات و نیازهای شخصی خود را برآورده کنند.

    در اینجا نحوه ایجاد یک فایل تیکلر هیبریدی آمده است:

    • برای تنظیم پوشه‌ها یا سینی‌های فیزیکی دارای برچسب تاریخ و ماه، مراحل ذکر شده در روش فایل تیک‌لر فیزیکی را دنبال کنید.
    • از یک ابزار مدیریت کار دیجیتال همانطور که در روش فایل تیکلر دیجیتال توضیح داده شده است برای تکمیل سیستم فیزیکی خود استفاده کنید.
    • سیستم‌های فیزیکی و دیجیتالی خود را همگام‌سازی کنید: هر زمان که کار یا سندی را به فایل تیک‌لر فیزیکی خود اضافه می‌کنید، ورودی مربوطه را در ابزار مدیریت کار دیجیتال خود ایجاد کنید. این تضمین می‌کند که بدون توجه به اینکه در هر زمان با مواد فیزیکی یا دیجیتالی کار می‌کنید، هیچ چیز نادیده گرفته نمی‌شود.
    • به طور منظم هر دو سیستم را به روز کنید: فایل های تیک تیکلر فیزیکی و دیجیتال خود را با افزودن کارهای جدید، حذف کارهای تکمیل شده و انتقال اسناد بین سیستم ها در صورت لزوم به روز نگه دارید.

با اجرای یکی از این سه روش – فیزیکی، دیجیتالی یا ترکیبی – افراد می توانند یک سیستم فایل تیک گیر موثر برای مدیریت کارها، اسناد و یادآوری های خود ایجاد کنند.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. Lifehacker – Lifehacker یک وب سایت محبوب است که نکات، ترفندها و توصیه هایی را در مورد جنبه های مختلف زندگی از جمله سازماندهی و بهره وری ارائه می دهد. مقاله «چگونه یک فایل Tickler ایجاد کنیم تا هرگز کارهای مهم را فراموش نکنیم» در Lifehacker به عنوان یک منبع ارزشمند برای درک روش‌های مختلف فایل تیکلر عمل کرده است.
  2. The Spruce – The Spruce یک منبع آنلاین قابل اعتماد ارائه دهنده pra استتوصیه های عملی در مورد بهبود خانه، سازماندهی، و موضوعات سبک زندگی. مقاله آنها «چگونه یک فایل Tickler برای سازمان کاغذی راه اندازی کنیم» اطلاعاتی در مورد ایجاد یک فایل تیکلر فیزیکی ارائه می دهد.
  3. وبلاگ Todoist – Todoist یک برنامه مدیریت کار است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و وبلاگ آنها بینش ها و نکات ارزشمندی در مورد بهره وری ارائه می دهد. مقاله «نحوه استفاده از فایل Tickler برای سازماندهی هر روز» از وبلاگ Todoist اطلاعاتی در مورد ایجاد و مدیریت فایل Tickler دیجیتال ارائه می‌دهد.