براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:
پاسخ:
در قسمت اول این مجموعه، پنج مرحله اول برای بهبود نرخ تبدیل در کمپین گوگل ادوردز را مورد بحث قرار دادیم. اکنون، بیایید به مجموعه نکات بعدی برای افزایش بیشتر نرخ تبدیل خود ادامه دهیم.
- بهینه سازی صفحات فرود: صفحه فرود جایی است که کاربران شما پس از کلیک بر روی تبلیغ شما وارد آن می شوند. بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که صفحه فرود مرتبط، کاربر پسند و برای تبدیل بهینه شده است. برخی از عناصر کلیدی که هنگام بهینهسازی صفحات فرود باید در نظر گرفته شوند عبارتند از پیامرسانی واضح و مختصر، دکمههای فراخوان (CTA) قانعکننده، فرمهای خوب طراحیشده، پاسخدهی تلفن همراه، و زمانهای بارگذاری سریع.
- پیادهسازی ردیابی تبدیل: ردیابی تبدیل به شما امکان میدهد تا اقداماتی را که کاربران در وبسایت خود انجام میدهند پس از کلیک بر روی تبلیغات خود اندازهگیری و تجزیه و تحلیل کنید. با اجرای ردیابی تبدیل، می توانید بینش ارزشمندی در مورد اینکه کلمات کلیدی، تبلیغات و کمپین ها بیشترین تبدیل را ایجاد می کنند به دست آورید. این دادهها میتوانند به شما کمک کنند تا تصمیمهای مبتنی بر داده را برای بهینهسازی کمپین خود برای نتایج بهتر اتخاذ کنید.
- استفاده از برنامههای افزودنی تبلیغات: افزونههای تبلیغاتی اطلاعات و عملکرد بیشتری را برای تبلیغات شما فراهم میکنند و آنها را برای کاربران جذابتر و آموزندهتر میکنند. با استفاده از افزونههای تبلیغاتی مانند پسوندهای لینک سایت، برنامههای افزودنی تماس، پسوندهای موقعیت مکانی، و افزونههای بررسی، میتوانید دیده شدن تبلیغات خود را افزایش دهید و دلایل بیشتری برای کلیک و تبدیل به کاربران ارائه دهید.
- بهینه سازی کپی تبلیغات: ایجاد نسخه تبلیغاتی جذاب برای جلب توجه کاربران و تشویق آنها به اقدام ضروری است. برای یافتن موثرترین ترکیب، تیترها، توضیحات و CTAهای مختلف را آزمایش کنید. کلمات کلیدی مرتبط را ترکیب کنید، نقاط فروش منحصربهفرد را برجسته کنید، و احساس فوریت یا انحصار را برای ترغیب کاربران به کلیک کردن روی تبلیغات شما ایجاد کنید.
- تصفیه هدف: هدف گذاری موثر تضمین می کند که تبلیغات شما در زمان مناسب به مخاطبان مناسب نشان داده شود. با تجزیه و تحلیل داده های جمعیتی، مکان های جغرافیایی، تنظیمات برگزیده دستگاه و رفتار کاربر، هدف خود را اصلاح کنید. از گزینههای هدفگیری مخاطب Google، مانند فهرستهای بازاریابی مجدد، مخاطبان درون بازار و مخاطبان مشابه، برای دستیابی به کاربرانی که احتمال بیشتری برای تبدیل دارند، استفاده کنید.
- انجام تست A/B: تست A/B شامل ایجاد انواع مختلفی از تبلیغات یا صفحات فرود شما و آزمایش آنها در برابر یکدیگر برای شناسایی موثرترین عناصر است. تیترهای مختلف، کپی تبلیغات، تصاویر، دکمه های CTA و طرح بندی صفحه فرود را آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام ترکیب بالاترین نرخ تبدیل را دارد. بر اساس بینش های به دست آمده از آزمایش A/B، کمپین های خود را به طور مستمر نظارت و بهینه کنید.
- بهینه سازی برای موبایل: با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه، اطمینان از بهینه سازی تبلیغات و صفحات فرود شما برای کاربران تلفن همراه بسیار مهم است. بهینهسازی موبایل شامل طراحی واکنشگرا، زمانهای بارگذاری سریع، فرمهای سادهشده، و دکمههای فراخوان واضح است که به راحتی روی صفحهنمایشهای کوچکتر ضربه میزنند. با ارائه یک تجربه تلفن همراه یکپارچه، میتوانید تبدیلهای بیشتری را از کاربران تلفن همراه دریافت کنید.
- استفاده از بازاریابی مجدد: بازاریابی مجدد به شما امکان می دهد تا کاربرانی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند یا با تبلیغات شما تعامل داشته اند، هدف قرار دهید. با نشان دادن تبلیغات سفارشی به این کاربران در حین مرور وبسایتهای دیگر یا استفاده از برنامهها در شبکه نمایش Google، میتوانید پیام برند خود را تقویت کنید و آنها را تشویق به بازگشت و تبدیل کنید. اجرای استراتژی های بازاریابی مجدد می تواند نرخ تبدیل شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.
- نظارت بر رقبا: تبلیغات و استراتژیهای رقبای خود را زیر نظر داشته باشید تا در مورد آنچه در صنعت شما کار میکند اطلاعاتی کسب کنید. کپی تبلیغات، صفحات فرود، روش های هدف گذاری، و پیشنهادات آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا مناطقی را که می توانید خود را متمایز کرده و کمپین های خود را بهبود بخشید، شناسایی کنید. با این حال، مراقب باشید که مستقیماً مالکیت معنوی آنها را کپی نکنید یا به آنها تجاوز نکنید.
- استفاده از زمانبندی تبلیغات: زمانبندی تبلیغات به شما امکان میدهد بر اساس روزهای خاصی از هفته یا ساعاتی از روز، کنترل کنید که تبلیغات شما چه زمانی نشان داده میشود. دادههای تاریخی و الگوهای رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنید تا زمانهای بهینه برای نمایش تبلیغات خود را در زمانی که نرخ تبدیل به احتمال زیاد بالاتر است، تعیین کنید. با هماهنگ کردن برنامه تبلیغات خود با دوره های اوج عملکرد، می توانید نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید.
- بهینه سازی برای جستجوهای محلی: اگر کسب و کار شما دارای موقعیت فیزیکی یا مناطق جغرافیایی خاصی است، کمپین های خود را برای جستجوهای محلی بهینه کنید. برای هدف قرار دادن کاربرانی که در مجاورت شما در جستجوی محصولات یا خدمات هستند، از برنامههای افزودنی مکان، تنظیمات پیشنهاد قیمت بر اساس مکان، و کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. محلی optimization میتواند به جذب سرنخهای واجد شرایط و بهبود نرخ تبدیل شما کمک کند.
- بهبود سرعت بارگذاری صفحه: صفحات فرود با بارگذاری آهسته می توانند بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارند و منجر به نرخ پرش بالاتر شوند. صفحات فرود خود را با فشرده سازی تصاویر، کوچک کردن کد، استفاده از کش مرورگر، و استفاده از شبکه های تحویل محتوا (CDN) برای اطمینان از زمان بارگذاری سریع، بهینه کنید. یک وبسایت سریعتر تجربه کاربری بهتری را ارائه میکند و احتمال تبدیل را افزایش میدهد.
- استفاده از کلمات کلیدی منفی: کلمات کلیدی منفی به شما این امکان را می دهند که عبارات جستجوی خاصی را از راه اندازی تبلیغات خود حذف کنید. با شناسایی کلمات کلیدی نامربوط یا کم تبدیل و افزودن آنها به عنوان کلیدواژه های منفی، می توانید از هزینه های تبلیغاتی بیهوده جلوگیری کنید و کیفیت ترافیک ورودی به وب سایت خود را بهبود بخشید. به طور منظم گزارشهای عبارت جستجو را مرور کنید و کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید تا هدف خود را بیشتر اصلاح کنید.
- اهرم اثبات اجتماعی: اثبات اجتماعی یک پدیده روانشناختی قدرتمند است که بر رفتار افراد بر اساس اعمال و نظرات دیگران تأثیر می گذارد. برای ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه، عناصر اثبات اجتماعی مانند توصیفات مشتری، رتبهبندی، بررسی، مطالعات موردی یا نشانهای اعتماد را در تبلیغات و صفحات فرود خود بگنجانید.
- تجارب تبلیغاتی را شخصی کنید: تجارب تبلیغاتی خود را بر اساس جمعیت شناسی کاربر، علایق یا تعاملات قبلی با نام تجاری خود تنظیم کنید. از درج کلمه کلیدی پویا (DKI)، تبلیغات بازاریابی مجدد پویا، یا مخاطبان سفارشی برای ارائه تبلیغات شخصیسازیشدهتر که با تک تک کاربران طنینانداز میشود، استفاده کنید. شخصیسازی میتواند به طور قابلتوجهی نرخ تعامل و تبدیل را بهبود بخشد.
- استراتژی پیشنهاد قیمت را بهینه کنید: استراتژیهای پیشنهادی مختلف مانند CPC دستی، CPA هدف یا CPC افزایش یافته را برای یافتن موثرترین رویکرد برای اهداف کمپین خود آزمایش کنید. معیارهای عملکرد را تجزیه و تحلیل کنید، قیمتها را بر اساس رقابت کلمه کلیدی و نرخ تبدیل تنظیم کنید، و از ابزارهای پیشنهاد خودکار ارائه شده توسط Google برای بهینهسازی استراتژی پیشنهادی خود استفاده کنید.
- استفاده از سفارشیسازهای تبلیغاتی: سفارشیکنندههای تبلیغات به شما این امکان را میدهند که به صورت پویا اطلاعات خاصی را در تبلیغات خود وارد کنید، مانند تایمرهای شمارش معکوس، قیمتگذاری یا موجودی موجودی. با ایجاد حس فوریت یا برجسته کردن پیشنهادات با زمان محدود، میتوانید کاربران را تشویق کنید که اقدامات فوری انجام دهند و نرخ تبدیل خود را بهبود بخشند. سفارشیکنندههای تبلیغات مخصوصاً برای مشاغل تجارت الکترونیک مفید هستند.
- نظارت و بهینه سازی مستمر: به طور منظم بر عملکرد کمپین ها، گروه های تبلیغاتی، کلمات کلیدی و صفحات فرود نظارت کنید. معیارهای کلیدی مانند نرخ کلیک (CTR)، نرخ تبدیل، هزینه به ازای هر تبدیل (CPA) و بازده هزینه تبلیغات (ROAS) را تجزیه و تحلیل کنید. عناصر با عملکرد ضعیف را شناسایی کنید و بهینهسازیهای مبتنی بر داده را برای بهبود عملکرد کلی کمپین و نرخ تبدیل انجام دهید.
با اجرای این نکات اضافی در ارتباط با پنج مرحله اولیه مورد بحث در قسمت 1، می توانید نرخ تبدیل کمپین گوگل ادوردز خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه استفاده شده:
- مرکز راهنمایی Google Ads: مرکز راهنمایی رسمی ارائه شده توسط Google Ads اسناد و منابع جامعی را در مورد جنبه های مختلف اجرای کمپین های تبلیغاتی موفق ارائه می دهد.
- WordStream: WordStream یک پلت فرم تبلیغات آنلاین پیشرو است که بینش های ارزشمند و بهترین شیوه ها را برای بهینه سازی کمپین های Google AdWords ارائه می دهد.
- HubSpot: HubSpot یک پلتفرم بازاریابی ورودی و فروش شناخته شده است که راهنمایی در مورد استراتژی های تبلیغات دیجیتال، از جمله تکنیک های بهینه سازی Google AdWords را ارائه می دهد.
لطفاً توجه داشته باشید که منابع فوق نمونه هایی از مراجع معتبر هستند که معمولاً در پاسخ به سؤالات مربوط به کمپین های Google AdWords استفاده می شوند. منابع واقعی استفاده شده ممکن است بسته به محتوای خاص موجود در زمان نوشتن این پاسخ متفاوت باشد.