7 مرحله برای استخدام از لینکدین:
جذب نامزدها از لینکدین می تواند یک استراتژی موثر برای یافتن متخصصان واجد شرایط باشد. در اینجا هفت مرحله برای کمک به شما برای استخدام از لینکدین آورده شده است:
1. نیازهای استخدامی خود را تعریف کنید:به وضوح مهارت ها، صلاحیت ها و تجربه مورد نیاز برای موقعیتی را که می خواهید پر کنید، مشخص کنید. این به شما کمک می کند تا جستجوی خود را در لینکدین محدود کنید.
2. حضور لینکدین شرکت خود را بهینه کنید: مطمئن شوید که صفحه لینکدین شرکت شما به روز است و نشان دهنده دقیق برند شما است. این به جذب نامزدهای بالقوه کمک می کند و به آنها تصور مثبتی از سازمان شما می دهد.
3. از فیلترهای جستجوی پیشرفته استفاده کنید: LinkedIn فیلترهای جستجوی مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به شما در یافتن نامزدهایی که معیارهای خاص شما را دارند کمک کند. میتوانید براساس مکان، صنعت، عنوان شغلی، سالها تجربه و موارد دیگر فیلتر کنید.
4. از عملگرهای جستجوی بولی استفاده کنید:استفاده از اپراتورهای جستجوی بولی میتواند جستجوی شما را حتی بیشتر اصلاح کند. با استفاده از کلمات کلیدی مانند «AND»، «OR» و «NOT»، میتوانید عبارات خاصی را برای یافتن نمایههای مرتبطتر ترکیب یا حذف کنید.
5. تعامل با نامزدهای بالقوه: هنگامی که نامزدهای بالقوه را شناسایی کردید، با ارسال پیامهای شخصی یا درخواستهای اتصال، با آنها ارتباط برقرار کنید. در مورد اینکه چرا به دنبال آن هستید واضح باشید و ارزشی که آنها می توانند برای سازمان شما به ارمغان بیاورند را برجسته کنید.
6. از گروهها و جوامع LinkedIn استفاده کنید: پیوستن به گروهها و جوامع مرتبط LinkedIn مرتبط با صنعت یا حرفه شما میتواند دسترسی به مجموعه استعدادهای گستردهتری را فراهم کند. در بحث شرکت کنید، محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید و با نامزدهای بالقوه روابط برقرار کنید.
7. پروفایل های نامزدها را ارزیابی کنید: پروفایل های نامزدها را به دقت بررسی کنید تا صلاحیت ها، تجربه، مهارت ها و تناسب کلی آنها را برای این نقش ارزیابی کنید. به دنبال تأییدیهها، توصیهها و هرگونه ارتباط مشترکی باشید که ممکن است بینش بیشتری در مورد تواناییهای آنها ارائه دهد.
24 نکته برای استخدام از لینکدین:
برای تقویت بیشتر تلاشهای خود برای استخدام در لینکدین، در اینجا 24 نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
- یک آگهی شغلی جذاب ایجاد کنید که به وضوح نقش و الزامات را مشخص کند.
- از سرفصل های جلب توجه برای جذب نامزدها به پست شغلی خود استفاده کنید.
- صفحه شرکت LinkedIn خود را به طور منظم با محتوا و فرصت های شغلی مرتبط به روز کنید.
- از LinkedIn Recruiter، یک ابزار ممتاز که به طور خاص برای اهداف استخدام طراحی شده است، استفاده کنید.
- از برگه “شغل” لینکدین برای تبلیغ موقعیت های باز خود استفاده کنید.
- استفاده از محتوای حمایت شده یا تبلیغات را برای افزایش دیده شدن آگهیهای شغلی خود در نظر بگیرید.
- کارمندان خود را تشویق کنید تا فرصت های شغلی خود را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند.
- از ویژگی “صفحات شغلی” لینکدین برای نشان دادن فرهنگ و ارزش های شرکت خود استفاده کنید.
- برای ارتباط با نامزدهای احتمالی در گروههای LinkedIn خاص صنعت شرکت کنید.
- برای ایجاد روابط با نامزدها از طریق نظرات و پیامها تعامل برقرار کنید.
- از ویژگی “InMail” لینکدین برای پیام مستقیم به نامزدهای احتمالی که در شبکه شما نیستند استفاده کنید.
- پیامهای خود را برای نامزدها شخصیسازی کنید و به این نکته اشاره کنید که چرا فکر میکنید برای این نقش مناسب هستند.
- میزبانی رویدادهای مجازی یا وبینارها را در LinkedIn برای جذب استعدادها و به نمایش گذاشتن تخصص خود در نظر بگیرید.
- توصیه نامه های کارکنان و داستان های موفقیت را در صفحه شرکت خود به نمایش بگذارید.
- از ابزارهای تجزیه و تحلیل لینکدین برای ردیابی عملکرد پستهای شغلی و تلاشهای استخدام خود استفاده کنید.
- به طور فعال به دنبال نامزدهای منفعل باشید که ممکن است فعالانه به دنبال فرصت های جدید نباشند.
- از بخش «مهارتها و تأییدات» LinkedIn برای شناسایی نامزدهای دارای تخصص خاص استفاده کنید.
- پیوستن به گروههای LinkedIn خاص صنعت را به عنوان یک رهبر فکری برای افزایش دید و جذب استعدادها در نظر بگیرید.
- از ویژگی هشدارهای جستجوی LinkedIn برای دریافت اعلان زمانی که نمایههای جدید با معیارهای شما مطابقت دارند، استفاده کنید.
- محتوای ویدیویی را در آگهیهای شغلی یا صفحه شرکت خود بگنجانید تا نامزدها را به صورت بصری درگیر کنید.
- هر گونه مزایا یا امتیازات منحصر به فرد ارائه شده توسط سازمان خود را در آگهیهای شغلی یا بحثها برجسته کنید.
- از ویژگی «اطلاعات شرکتی» LinkedIn برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند در مورد نامزدها و رقبای بالقوه استفاده کنید.
- برای حفظ برند مثبت کارفرما، مرتباً نظرات و نظرات را در صفحه شرکت خود نظارت و به آنها پاسخ دهید.
- به طور مداوم معیارها و رویکرد جستجوی خود را بر اساس نتایج و بازخوردهایی که دریافت می کنید، اصلاح کنید.
3 مرجع معتبر برترrence انتشارات یا نام دامنه:
- LinkedIn – LinkedIn خود منبع معتبری برای اطلاعات در مورد استخدام از پلتفرم خود است. وبلاگ رسمی و مرکز راهنمایی آنها بینشهای ارزشمند و بهترین روشها را برای استفاده مؤثر از پلتفرم خود ارائه میدهند.
- Harvard Business Review – Harvard Business Review یک نشریه معتبر است که اغلب مقالات و تحقیقاتی در مورد استعدادیابی، استراتژیهای استخدام و استفاده از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند لینکدین ارائه میکند.
- انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) – SHRM یک انجمن حرفه ای است که به مدیریت منابع انسانی اختصاص دارد. آنها منابع، تحقیقات و مقالات ارزشمندی را در رابطه با استخدام ارائه می دهند، از جمله نکاتی برای استفاده از لینکدین در فرآیند استخدام.
از این منابع برای جمعآوری اطلاعات در مورد استخدام از لینکدین، اطمینان از صحت و اطمینان مراحل و نکات ارائه شده استفاده شد.