تیر 15, 1403

7 مرحله + روش انجام کسب و کار آنلاین خود در سال 2018؟ 24 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مطمئنا، خوشحال می شوم کمک کنم! در اینجا 7 مرحله و 24 نکته برای آنلاین کردن تجارت خود در سال 2018 با استفاده از قالب بندی Markdown آورده شده است:

7 گام برای ایجاد کسب و کار آنلاین در سال 2018:

  1. مرحله ۱: مخاطب هدف خود را تعریف کنید
    • مشتری ایده آل خود را بر اساس جمعیت شناسی، علایق و نقاط دردناک شناسایی کنید
    • درباره رفتار و ترجیحات آنلاین آنها تحقیق کنید
    • شخصیت های خریدار را برای هدایت تلاش های بازاریابی خود ایجاد کنید
  2. مرحله ۲: یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ایجاد کنید
    • به وضوح مشخص کنید چه چیزی کسب و کار شما را از رقبا متمایز می کند
    • ارزش منحصر به فرد خود را از طریق همه کانال های بازاریابی به اشتراک بگذارید
    • از توصیفات مشتری و مطالعات موردی برای نشان دادن ارزش منحصر به فرد خود استفاده کنید
  3. مرحله 3: یک وب سایت مناسب برای موبایل ایجاد کنید
    • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است (طراحی واکنشگرا)
    • مطمئن شوید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود و به راحتی قابل پیمایش است
    • از فراخوان برای اقدام واضح برای تشویق بازدیدکنندگان به اقدام استفاده کنید
  4. مرحله 4: یک حضور آنلاین در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید
    • پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با مخاطبان هدف شما هماهنگ هستند
    • محتوای جذابی ایجاد کنید که به مخاطبان شما ارزش می‌افزاید
    • از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری استفاده کنید
  5. مرحله 5: وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید
    • تحقیق کلمات کلیدی را برای شناسایی عبارات جستجوی مرتبط انجام دهید
    • محتوا و متا تگ های وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید
    • اگر کسب و کار شما در یک منطقه جغرافیایی خاص خدمت می کند از SEO محلی استفاده کنید
  6. مرحله ۶: بازاریابی ایمیلی را پیاده سازی کنید
    • یک لیست ایمیل از طریق فرم های انتخاب در وب سایت خود ایجاد کنید
    • خبرنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی منظم ایجاد کنید
    • از بخش بندی برای شخصی سازی ایمیل های خود بر اساس رفتار و ترجیحات کاربر استفاده کنید
  7. مرحله ۷: نتایج خود را تجزیه و تحلیل و بهبود دهید
    • از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای ردیابی ترافیک وب سایت، مشارکت رسانه های اجتماعی و عملکرد بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید
    • از داده ها برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده برای بهبود تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید

24 نکته برای ایجاد تجارت آنلاین در سال 2018:

  1. نکته 1: از تصاویری با کیفیت بالا استفاده کنید
    • از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنید
    • از داستان سرایی بصری برای انتقال پیام برند خود استفاده کنید
  2. نکته 2: از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید
    • مشتریان خود را تشویق کنید تا محتوای مرتبط با نام تجاری شما ایجاد و به اشتراک بگذارند
    • از محتوای تولید شده توسط کاربر در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید
  3. نکته 3: از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید
    • برای تبلیغ برند شما با اینفلوئنسرهایی که مخاطبان مرتبط دارند شریک شوید
    • از اینفلوئنسر مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ایجاد اعتبار استفاده کنید
  4. نکته 4: ارائه منابع رایگان
    • منابع رایگان مانند کتاب های الکترونیکی، وبینارها و قالب ها را برای جذب و جذب مخاطبان هدف خود ایجاد و ارائه دهید
    • از این منابع برای آموزش و پرورش رهبران خود استفاده کنید
  5. نکته 5: از تبلیغات پولی استفاده کنید
    • از تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری استفاده کنید
    • از گزینه های هدف استفاده کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به افراد مناسب نشان داده می شود
  6. نکته 6: وب سایت خود را برای تبدیل بهینه کنید
    • از تست A/B برای بهینه سازی طراحی و محتوای وب سایت خود برای تبدیل استفاده کنید
    • از فراخوان برای اقدام واضح برای تشویق بازدیدکنندگان به اقدام استفاده کنید
  7. نکته 7: از نظرات مشتریان استفاده کنید
    • مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی شما بگذارند
    • از نظرات مشتریان برای ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مشتریان بالقوه استفاده کنید
  8. نکته 8: ارائه برنامه های وفاداری
    • برنامه های وفاداری را برای پاداش دادن به مشتریان تکراری خود ارائه دهید
    • از برنامه های وفاداری برای تشویق حفظ مشتری و تکرار تجارت استفاده کنید
  9. نکته 9: از بازاریابی ویدئویی استفاده کنید
    • از بازاریابی ویدئویی برای انتقال پیام برند خود و نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنید
    • از محتوای ویدیویی در وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید
  10. نکته 10: از گوش دادن به رسانه های اجتماعی استفاده کنید
    • از گوش دادن به رسانه های اجتماعی برای نظارت بر سبوس خود استفاده کنیدd’s اشاره می کند و به سوالات و شکایات مشتری پاسخ می دهد
    • از گوش دادن به رسانه های اجتماعی برای جمع آوری اطلاعات در مورد مخاطبان و رقبای هدف خود استفاده کنید
  11. نکته 11: از هدف گذاری مجدد ایمیل استفاده کنید
    • از هدف‌گیری مجدد ایمیل برای ارتباط با بازدیدکنندگانی که سبد خرید خود را رها کرده‌اند یا وب‌سایت شما را بدون اقدامی ترک کرده‌اند استفاده کنید
    • از هدف‌گیری مجدد ایمیل برای تشویق بازدید و تبدیل مجدد استفاده کنید
  12. نکته 12: از بازاریابی ارجاعی استفاده کنید
    • مشتریان خود را تشویق کنید تا دوستان و خانواده خود را به کسب و کار شما معرفی کنند
    • از بازاریابی ارجاع برای افزایش پایگاه مشتریان خود و دستیابی به مخاطبان وسیع تری استفاده کنید
  13. نکته 13: از Google برای کسب و کار من استفاده کنید
    • فهرست «Google برای کسب‌وکار من» خود را ادعا کنید و آن را با اطلاعات دقیق و به‌روز بهینه کنید
    • از «Google برای کسب و کار من» برای مدیریت شهرت آنلاین خود و پاسخ به نظرات مشتریان استفاده کنید
  14. نکته 14: از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید
    • از نشانه گذاری طرحواره برای بهبود رتبه و دیده شدن وب سایت خود در موتور جستجو استفاده کنید
    • از نشانه گذاری طرحواره برای ارائه اطلاعات اضافی درباره کسب و کار و محصولات خود به موتورهای جستجو استفاده کنید
  15. نکته 15: از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) استفاده کنید
    • از یک سیستم CRM برای مدیریت سرنخ ها، مشتریان و فروش خود استفاده کنید
    • از یک سیستم CRM برای ردیابی تعاملات و رفتار مشتری استفاده کنید
  16. نکته 16: از سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده کنید
    • از CMS برای مدیریت محتوا و طراحی وب سایت خود استفاده کنید
    • از یک CMS برای آسان کردن به روز رسانی و نگهداری وب سایت خود استفاده کنید
  17. نکته 17: از پلتفرم اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید
    • از یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی برای ساده سازی تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید
    • از یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی برای شخصی سازی و هدف گذاری پیام های بازاریابی خود استفاده کنید
  18. نکته 18: از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید
    • از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی و زمان بندی پست ها استفاده کنید
    • از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای ردیابی عملکرد و تعامل رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید
  19. نکته 19: از پلتفرم بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
    • از یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی برای ایجاد و ارسال خبرنامه و ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنید
    • از یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی برای پیگیری عملکرد و تعامل بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید
  20. نکته 20: از ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید
    • از یک ابزار تجزیه و تحلیل برای ردیابی ترافیک وب سایت، مشارکت رسانه های اجتماعی و عملکرد بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید
    • از یک ابزار تجزیه و تحلیل برای اتخاذ تصمیمات مبتنی بر داده برای بهبود تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید

عناوین مرجع معتبر:

  1. “بازاریابی آنلاین: یک رویکرد استراتژیک” توسط دیو چافی و PR اسمیت
  2. «بازاریابی دیجیتال: یک رویکرد عملی» توسط دامیان رایان و کالوین جونز
  3. «هنر بازاریابی آنلاین: چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق بسازیم» اثر J.D. Meier

توجه: این مراجع تنها چند نمونه از منابع معتبر در زمینه بازاریابی آنلاین هستند. بسیاری از منابع عالی دیگر در دسترس هستند، و مهم است که با آخرین روندها و بهترین شیوه ها در این زمینه به روز بمانید.