تیر 18, 1403

9 مرحله + نحوه معرفی انواع افزونه های گوگل ادوردز: افزونه های تبلیغاتی 25 روش کامل نکات انجام

معرفی انواع مختلف برنامه های افزودنی گوگل ادوردز: برنامه های افزودنی تبلیغات

افزونه های گوگل ادوردز اطلاعات بیشتری هستند که می توانند به تبلیغات گوگل شما اضافه شوند تا آموزنده تر و جذاب تر شوند. این برنامه‌های افزودنی جزئیات بیشتری درباره کسب‌وکار، محصولات یا خدمات شما ارائه می‌کنند و به کاربران دلایل بیشتری برای کلیک کردن روی تبلیغات شما می‌دهند. با استفاده موثر از افزونه های تبلیغاتی، می توانید دید و عملکرد تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود بخشید.

انواع مختلفی از پسوندهای تبلیغاتی در گوگل ادوردز موجود است. هر افزونه هدف خاصی را دنبال می کند و می تواند برای بهبود جنبه های مختلف تبلیغات شما استفاده شود. در این راهنما، ما نه نوع رایج پسوند تبلیغات را مورد بحث قرار خواهیم داد و نکاتی را در مورد نحوه استفاده موثر از آنها ارائه خواهیم کرد.

1. افزونه های لینک سایت

افزونه‌های پیوند سایت به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً در آگهی خود پیوندهای اضافی را به صفحات خاصی در وب سایت خود اضافه کنید. این پیوندها می توانند به کاربران کمک کنند تا به بخش های مرتبط سایت شما رفته و اطلاعات مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنند. افزونه های لینک سایت با ارائه گزینه های متعدد، شانس کلیک کاربران بر روی تبلیغ شما را افزایش می دهند.

نکاتی برای استفاده از افزونه های لینک سایت:

  • از متن لنگر توصیفی و قانع کننده برای هر پیوند سایت استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که هر پیوند سایت به یک صفحه فرود مربوطه منتهی می شود.
  • پیوندهای سایت مختلف را برای شناسایی آنهایی که بهترین عملکرد را دارند، آزمایش کنید.
  • به طور منظم پیوندهای سایت خود را بر اساس داده های عملکرد به روز رسانی و بهینه سازی کنید.

2. برنامه های افزودنی Callout

برنامه های افزودنی Callout به شما این امکان را می دهد که ویژگی ها یا مزایای خاص محصولات یا خدمات خود را مستقیماً در آگهی خود برجسته کنید. این عبارات کوتاه به عنوان متن اضافی در زیر توضیحات آگهی شما ظاهر می شوند و می توانند برای تأکید بر نقاط فروش منحصر به فرد یا پیشنهادهای تبلیغاتی استفاده شوند.

نکاتی برای استفاده از افزونه های فراخوانی:

  • پیشنهادها را مختصر نگه دارید و روی نکات کلیدی فروش متمرکز کنید.
  • از زبانی استفاده کنید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود.
  • پیشنهادات انحصاری، تخفیف‌ها یا گزینه‌های ارسال رایگان را برجسته کنید.
  • برنامه های مختلف را آزمایش کنید تا مشخص کنید کدام یک بیشترین کلیک را ایجاد می کنند.

3. پسوندهای قطعه ساختاریافته

پسوندهای قطعه ساختاریافته به شما امکان می دهد اطلاعات دقیق تری در مورد جنبه های خاص محصولات یا خدمات خود ارائه دهید. می‌توانید از میان سرفصل‌های از پیش تعریف‌شده مانند مارک‌ها، مدل‌ها، دوره‌ها یا خدمات انتخاب کنید و سپس مقادیر مربوطه را که با پیشنهادات شما همسو هستند، اضافه کنید.

نکاتی برای استفاده از پسوندهای قطعه ساختاریافته:

  • سرصفحه‌هایی را انتخاب کنید که بیشتر مرتبط با کسب و کار شما هستند.
  • مقادیر دقیق و خاص را در زیر هر سرصفحه قرار دهید.
  • از قطعه‌های ساختاریافته برای برجسته کردن ویژگی‌ها یا دسته‌های منحصربه‌فرد استفاده کنید.
  • برای به‌روز نگه داشتن قطعه‌های ساختاریافته خود، مرتباً آن‌ها را به‌روزرسانی و بازخوانی کنید.

4. برنامه های افزودنی تماس

برنامه های افزودنی تماس به شما این امکان را می دهد که شماره تلفن خود را در کنار آگهی خود نمایش دهید و تماس مستقیم با شما را برای کاربران آسان تر می کند. این برنامه افزودنی به ویژه برای مشاغلی مفید است که برای تبدیل به تماس های تلفنی متکی هستند، مانند صنایع مبتنی بر خدمات یا مشاغل محلی.

نکاتی برای استفاده از برنامه های افزودنی تماس:

  • مطمئن شوید که شماره تلفن نمایش داده شده صحیح و قابل دسترسی است.
  • از ردیابی تماس برای اندازه‌گیری اثربخشی برنامه‌های افزودنی تماس خود استفاده کنید.
  • برنامه‌های افزودنی تماس را برنامه‌ریزی کنید که فقط در ساعات کاری ظاهر شوند.
  • اگر تماس تلفنی هدف اصلی است، از تبلیغات فقط تماس استفاده کنید.

5. برنامه های افزودنی مکان

افزونه‌های مکان به شما کمک می‌کنند آدرس کسب‌وکارتان را در کنار آگهی‌تان به نمایش بگذارید. این امر به ویژه برای کسب و کارهایی که دارای موقعیت مکانی فیزیکی هستند بسیار ارزشمند است، زیرا دسترسی سریع به مسیرها را برای کاربران فراهم می کند یا به آنها اجازه می دهد ببینند که چقدر به کسب و کار شما نزدیک هستند.

نکاتی برای استفاده از افزونه های مکان:

  • اطلاعات کسب و کار خود را در «Google برای کسب‌وکار من» تأیید و به‌روزرسانی کنید.
  • از تنظیمات هدف‌یابی جغرافیایی دقیق برای نمایش برنامه‌های افزودنی مکان در مناطق مربوطه استفاده کنید.
  • افزونه‌های مکان را با جزئیات اضافی مانند ساعات کاری فروشگاه یا عکس‌ها سفارشی کنید.
  • برای اطمینان از اینکه برنامه‌های افزودنی موقعیت مکانی باعث افزایش ترافیک می‌شوند، داده‌های عملکرد را کنترل کنید.

6. برنامه های افزودنی موقعیت مکانی وابسته

برنامه‌های افزودنی موقعیت مکانی وابسته مشابه برنامه‌های افزودنی موقعیت مکانی معمولی است، اما به طور خاص برای مشاغلی طراحی شده‌اند که محصولات را از طریق زنجیره‌های خرده‌فروشی یا فروشندگان مجاز به فروش می‌رسانند. با استفاده از این برنامه افزودنی، می‌توانید مکان‌های خرده‌فروشی نزدیک را که کاربران می‌توانند محصولات شما را خریداری کنند، تبلیغ کنید.

نکاتی برای استفاده از پسوندهای مکان وابسته:

  • برای فعال کردن برنامه‌های افزودنی مکان وابسته با خرده‌فروشان مجاز شریک شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که مکان های خرده فروشی لیست شده به روز هستندو دقیق.
  • اطلاعات اضافی مانند ساعات کاری فروشگاه، شماره تلفن، یا پیشنهادات ویژه را لحاظ کنید.
  • برنامه نظارت بر عملکرد و همکاری با شرکا برای بهینه سازی نتایج.

7. افزایش قیمت

پسوندهای قیمت به شما این امکان را می‌دهند که فهرستی از محصولات یا خدمات را به همراه قیمت‌های مربوط به آنها مستقیماً در آگهی خود به نمایش بگذارید. این افزونه برای مشاغلی که طیف وسیعی از محصولات را با قیمت های مختلف ارائه می دهند ایده آل است.

نکاتی برای استفاده از پسوند قیمت:

  • از زبان واضح و مختصر برای توصیف هر محصول یا خدمات استفاده کنید.
  • اطلاعات دقیق قیمت گذاری را برای تعیین انتظارات واضح درج کنید.
  • هر پیشنهاد، تخفیف یا تبلیغات ویژه را برجسته کنید.
  • افزونه‌های قیمت را به‌طور مرتب به‌روزرسانی کنید تا تغییرات در پیشنهادات شما منعکس شود.

8. برنامه های افزودنی تبلیغاتی

افزونه‌های تبلیغاتی به شما امکان می‌دهند پیشنهادات، تخفیف‌ها یا تبلیغات ویژه را در آگهی خود برجسته کنید. این برنامه افزودنی می تواند به جذب کاربرانی که فعالانه به دنبال معاملات یا مشوق هستند کمک کند.

نکاتی برای استفاده از افزونه های تبلیغاتی:

  • تبلیغ یا تخفیف ارائه شده را به وضوح بیان کنید.
  • هر گونه محدودیت یا تاریخ انقضای مرتبط با تبلیغات را درج کنید.
  • انواع مختلف تبلیغات را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما طنین انداز می شود.
  • عملکرد را کنترل کنید و تبلیغات را بر اساس نتایج تنظیم کنید.

9. برنامه های افزودنی

برنامه های افزودنی به شما این امکان را می دهد که برنامه تلفن همراه خود را در کنار تبلیغ خود تبلیغ کنید. این برنامه افزودنی یک لینک مستقیم برای دانلود برنامه شما از Google Play یا اپ استور ارائه می دهد و نصب برنامه شما را برای کاربران راحت می کند.

نکاتی برای استفاده از برنامه های افزودنی:

  • مطمئن شوید که برنامه شما در Google Play یا App Store در دسترس است.
  • متن و تصویر مورد استفاده در برنامه افزودنی برنامه را سفارشی کنید.
  • از پیوند عمیق برای هدایت کاربران به بخش‌های خاصی در برنامه خود استفاده کنید.
  • برای اندازه‌گیری موفقیت، بر نصب‌های برنامه و معیارهای تعامل نظارت کنید.

با استفاده از این انواع مختلف افزونه های تبلیغاتی، می توانید دیده شدن و اثربخشی تبلیغات گوگل خود را افزایش دهید. با برنامه های افزودنی مختلف آزمایش کنید، عملکرد آنها را نظارت کنید و آنها را بر اساس بینش داده ها بهینه کنید تا موفقیت کمپین تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. مرکز راهنمایی Google Ads: مرکز راهنمایی رسمی ارائه شده توسط Google Ads اسناد و راهنماهای جامعی را در مورد جنبه‌های مختلف Google AdWords، از جمله پسوندهای تبلیغاتی ارائه می‌دهد.
  2. WordStream: WordStream یک پلت فرم تبلیغات دیجیتال پیشرو است که بینش و منابع ارزشمندی را در مورد Google AdWords و سایر استراتژی های تبلیغات آنلاین ارائه می دهد.
  3. ژورنال موتور جستجو: ژورنال موتور جستجو یک منبع قابل اعتماد برای اخبار، روندها و بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال است. مقالات آنها اغلب موضوعات مرتبط با Google AdWords و افزونه های تبلیغاتی را پوشش می دهند.