اردیبهشت 29, 1403

با روش های تبلیغات اینترنتی 37 نکته روش جدید آشنا شوید

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

روش های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استراتژی ها و تکنیک های مختلف مورد استفاده برای تبلیغ محصولات یا خدمات آنلاین اشاره دارد. با استفاده گسترده از اینترنت، کسب و کارها به طور فزاینده ای به تبلیغات دیجیتال به عنوان راهی برای دستیابی موثر به مخاطبان هدف خود روی آورده اند. در اینجا 37 نکته در مورد روش های مختلف تبلیغات اینترنتی آورده شده است:

1. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO): SEO شامل بهینه سازی محتوا و ساختار یک وب سایت برای بهبود دید آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. این روش بر ترافیک جستجوی ارگانیک متمرکز است و شامل تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی در صفحه، ساخت لینک و بهینه سازی فنی می شود.

2. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC):PPC مدلی است که در آن تبلیغ‌کنندگان با هر بار کلیک روی تبلیغ‌شان، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند. این روش به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا برای قرار دادن آگهی در لینک‌های حمایت‌شده موتور جستجو یا شبکه‌های نمایش پیشنهاد دهند و می‌تواند ترافیک فوری ایجاد کند.

3. تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی: پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین گزینه‌های تبلیغاتی را ارائه می‌دهند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بر اساس علایق، رفتار و موقعیت کاربر، جمعیت‌شناسی خاصی را هدف قرار دهند.

4. تبلیغات نمایشی: تبلیغات نمایشی، تبلیغات بصری هستند که در وب سایت ها، برنامه ها یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی ظاهر می شوند. آنها می توانند به شکل بنرها، تصاویر، ویدئوها یا رسانه های غنی تعاملی باشند.

5. تبلیغات بومی: تبلیغات بومی به طور یکپارچه با محتوای یک وب‌سایت یا برنامه ترکیب می‌شود و باعث می‌شود کاربران کمتر مداخله کنند و جذاب‌تر شوند. آنها با ظاهر و احساس پلتفرمی که در آن ظاهر می شوند مطابقت دارند.

6. بازاریابی محتوا:بازاریابی محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند برای جذب و جذب مخاطب هدف است. این می تواند شامل پست های وبلاگ، مقالات، فیلم ها، اینفوگرافیک ها، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر باشد.

7. بازاریابی ایمیلی: بازاریابی ایمیلی شامل ارسال پیام های هدفمند به طور مستقیم به آدرس های ایمیل افراد است. می توان از آن برای کمپین های تبلیغاتی، خبرنامه ها، پرورش سرنخ، حفظ مشتری و موارد دیگر استفاده کرد.

8. اینفلوئنسر مارکتینگ:بازاریابی اینفلوئنسر از محبوبیت و نفوذ افرادی که تعداد زیادی دنبال کننده رسانه های اجتماعی دارند برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می کند. کسب و کارها با اینفلوئنسرها همکاری می کنند تا به طور واقعی به مخاطبان هدف خود دست یابند.

9. بازاریابی وابسته: بازاریابی وابسته یک مدل تبلیغاتی مبتنی بر عملکرد است که در آن کسب‌وکارها برای هر مشتری یا بازدیدکننده‌ای که از طریق تلاش‌های بازاریابی خود وارد می‌کنند، به وابستگان پاداش می‌دهند. شرکت های وابسته برای ارجاع موفق کمیسیون دریافت می کنند.

10. تبلیغات ویدیویی:تبلیغات ویدیویی به دلیل رشد مصرف آنلاین ویدیویی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. پلتفرم‌هایی مانند YouTube قالب‌های تبلیغاتی مختلفی را ارائه می‌کنند، از جمله تبلیغات قابل رد شدن، تبلیغات غیرقابل رد شدن، و تبلیغات بامپر.

11. تبلیغات موبایلی:تبلیغات موبایلی کاربران را در دستگاه های تلفن همراه از طریق برنامه های تلفن همراه، وب سایت ها یا پیام کوتاه هدف قرار می دهد. این می تواند شامل تبلیغات بنری، بینابینی، تبلیغات درون برنامه ای، اعلان های فشاری و موارد دیگر باشد.

12. بازاریابی مجدد/هدف گذاری مجدد: بازاریابی مجدد شامل هدف قرار دادن کاربرانی است که قبلاً با یک وب سایت یا برنامه تعامل داشته اند اما تبدیل نکرده اند. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغات مرتبط را در پلتفرم‌های مختلف به این کاربران نشان دهند تا آنها را تشویق به بازگشت و انجام یک اقدام دلخواه کند.

13. هدف‌گیری جغرافیایی: هدف‌گیری جغرافیایی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر نمایش دهند. این روش به ویژه برای مشاغلی که نیازهای هدف گذاری محلی یا منطقه ای دارند مفید است.

14. تبلیغات متنی:تبلیغات متنی تبلیغات مرتبط با محتوای یک صفحه وب یا برنامه را نشان می دهد. از کلمات کلیدی یا سایر عوامل زمینه ای برای تعیین اینکه کدام تبلیغات را نشان می دهد استفاده می کند.

15. هدف گذاری رفتاری:هدف گیری رفتاری رفتار و علایق کاربران را بر اساس فعالیت های آنلاین آن ها تجزیه و تحلیل می کند. سپس تبلیغ‌کنندگان می‌توانند آگهی‌های شخصی‌سازی‌شده را متناسب با اولویت‌های فردی ارائه دهند.

16. تبلیغات برنامه‌ای:تبلیغات برنامه‌ای از سیستم‌ها و الگوریتم‌های خودکار برای خرید و بهینه‌سازی مکان‌های تبلیغاتی در مزایده‌های پیشنهادی در زمان واقعی استفاده می‌کند. این امکان ارائه تبلیغات کارآمدتر و هدفمندتر را فراهم می کند.

17. همکاری‌های اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی:همکاری با اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشند و آگاهی از برند را افزایش دهند. اینفلوئنسرها می توانند محتوای حمایت شده ایجاد کنند یا محصولات را از طریق کانال های خود تبلیغ کنند.

18. تبلیغات پادکست:تبلیغات پادکست شامل حمایت مالی یا قرار دادن تبلیغات در پادکست است. این روش به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به مخاطبانی که فعالانه گوش می‌دهند، دسترسی پیدا کنندبه موضوعات یا ژانرهای خاص

19. تبلیغات تعاملی:تبلیغات تعاملی با اجازه دادن به آنها برای تعامل با واحد تبلیغات، کاربران را درگیر می کند. آنها می توانند شامل آزمون ها، بازی ها، نظرسنجی ها یا سایر عناصر تعاملی باشند.

20. تبلیغات واقعیت مجازی (VR):تبلیغات VR از فناوری واقعیت مجازی برای ایجاد تجارب تبلیغاتی فراگیر استفاده می کند. این به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا محصولات یا خدمات را به شیوه ای جذاب تر و به یاد ماندنی تر به نمایش بگذارند.

21. تبلیغات واقعیت افزوده (AR): تبلیغات AR محتوای دیجیتال را روی دنیای واقعی قرار می‌دهد، معمولاً از طریق دستگاه‌های تلفن همراه یا عینک‌های هوشمند. کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا تجربیات تعاملی و شخصی‌سازی شده را برای کاربران فراهم کنند.

22. تبلیغات درون برنامه ای: تبلیغات درون برنامه ای کاربران درون برنامه های موبایل را هدف قرار می دهد. این می تواند به شکل بنرها، مطالب بینابینی، ویدیوهای دارای پاداش، تبلیغات بومی یا حمایت های مالی برنامه باشد.

23. محتوای حمایت‌شده: محتوای حمایت‌شده به مقاله‌های پولی، ویدیوها یا سایر اشکال محتوا اطلاق می‌شود که توسط شخص ثالث از طرف یک کسب‌وکار ایجاد و منتشر می‌شود. این طراحی شده است تا به عنوان محتوای غیر تبلیغاتی ظاهر شود و در عین حال محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند.

24. مسابقات/هدایای رسانه های اجتماعی: برگزاری مسابقات یا هدایا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی می تواند به ایجاد تعامل، افزایش دیده شدن برند و جذب دنبال کنندگان یا مشتریان جدید کمک کند.

25. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM): SEM استراتژی های SEO و PPC را برای بهبود دید وب سایت در نتایج موتورهای جستجو از طریق روش های ارگانیک و پولی ترکیب می کند.

26. تصاحب اینفلوئنسرها: تصاحب اینفلوئنسر شامل اجازه دادن به یک اینفلوئنسر برای کنترل موقت حساب رسانه اجتماعی یک برند برای ایجاد و به اشتراک گذاری مستقیم محتوا با مخاطبان است.

27. میکرو اینفلوئنسرها:میکرو اینفلوئنسرها فالوورهای رسانه های اجتماعی کوچکتر اما بسیار درگیر دارند. همکاری با میکرو اینفلوئنسرها می تواند مقرون به صرفه تر باشد و منجر به سطوح بالاتر اعتماد و تعامل مخاطبان شود.

28. کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC): کمپین های UGC شامل تشویق کاربران به ایجاد و اشتراک گذاری محتوای مرتبط با یک برند یا محصول است. این می تواند شامل نظرات، توصیفات، عکس ها، ویدیوها یا پست های رسانه های اجتماعی باشد.

29. تبلیغات چت بات:چت بات ها را می توان برای اهداف تبلیغاتی با درگیر کردن کاربران در مکالمات و ارائه توصیه ها یا تبلیغات شخصی بر اساس ترجیحات آنها استفاده کرد.

30. گیمیفیکیشن:گیمیفیکیشن عناصر بازی را در کمپین های بازاریابی به منظور افزایش تعامل و انگیزه کاربران وارد می کند. این می تواند شامل چالش ها، پاداش ها، تابلوهای امتیازات یا ارزهای مجازی باشد.

31. برنامه‌های وابسته به اینفلوئنسر:ترکیب اینفلوئنسر مارکتینگ با برنامه‌های وابسته به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد تا از طریق لینک‌های ارجاع منحصربه‌فرد یا کدهای تخفیف، کمیسیونی برای افزایش فروش کسب کنند.

32. آزمون‌ها/ارزیابی‌های تعاملی: آزمون‌ها یا ارزیابی‌های تعاملی را می‌توان با ارائه بینش‌ها یا توصیه‌های شخصی‌سازی شده در ازای اطلاعات تماس کاربران، به‌عنوان ابزار تولید سرنخ استفاده کرد.

33. رویدادها/محتوا پخش جریانی زنده: پخش زنده رویدادها یا محتوا در پلتفرم هایی مانند Facebook Live، Instagram Live، یا YouTube Live می تواند به کسب و کارها کمک کند در زمان واقعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و تعامل را تقویت کنند.

34. حامیان مالی پادکست: حمایت مالی از پادکست‌های پرطرفدار مرتبط با مخاطبان هدف می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا به یک پایگاه شنونده بسیار درگیر و وفادار دست یابند.

35. جعبه‌گشایی/بررسی‌های اینفلوئنسر: ارسال محصولات به اینفلوئنسرها برای جعبه‌گشایی یا بازبینی ویدیوها می‌تواند باعث ایجاد سر و صدا و اثبات اجتماعی در مورد پیشنهادات یک برند شود.

36. شبکه‌های وابسته: پیوستن به شبکه‌های وابسته، دسترسی به طیف وسیعی از شرکت‌های وابسته را فراهم می‌کند که می‌توانند محصولات یا خدمات را از طرف کسب‌وکارها در ازای دریافت کمیسیون تبلیغ کنند.

37. بازاریابی پیامکی:بازاریابی پیامکی شامل ارسال پیام‌های متنی هدفمند به افرادی است که دریافت به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی از یک کسب‌وکار را انتخاب کرده‌اند. این یک روش موثر برای دسترسی مستقیم به مشتریان در دستگاه های تلفن همراه آنها است.

اینها تنها بخشی از روش های متعدد تبلیغات اینترنتی است که امروزه در اختیار کسب و کارها قرار دارد. هر روش مزایا و ملاحظات خاص خود را دارد و اغلب از ترکیبی از استراتژی ها برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می شود.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه:

  1. Google Ads – Google Ads یک پلت فرم تبلیغات آنلاین پیشرو است که اطلاعات و منابع جامعی را در مورد روش های مختلف تبلیغات اینترنتی ارائه می دهد. بینش، بهترین شیوه ها و راهنماهایی را برای کمپین های تبلیغات دیجیتال موثر ارائه می دهد.
  2. Facebook Business – Facebook Business اطلاعات ارزشمندی در مورد تبلیغات رسانه های اجتماعی، از جمله tip ها، مطالعات موردی و گزینه های هدف گذاری. این اطلاعات بینش‌هایی را در مورد اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از ابزارهای تبلیغاتی فیس‌بوک برای دستیابی مؤثر به مخاطبان هدف خود استفاده کنند، ارائه می‌دهد.
  3. HubSpot – HubSpot یک منبع معتبر برای بازاریابی ورودی و اطلاعات فروش است. وبلاگ آنها طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله روش های تبلیغات اینترنتی، استراتژی ها و روندهای صنعت را پوشش می دهد. آنها بینش های ارزشمندی را برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود تلاش های تبلیغات آنلاین خود هستند ارائه می دهند.

توجه داشته باشید که منابع فوق بر اساس شهرت و تخصص در زمینه تبلیغات اینترنتی به عنوان مراجع معتبر ذکر شده اند.