اردیبهشت 30, 1403

نحوه اضافه کردن موسیقی به GTA V برای رایانه شخصی: 12 نکته مرحله 18

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نحوه افزودن موسیقی به GTA V برای رایانه شخصی: 12 نکته مرحله 18

افزودن موسیقی به Grand Theft Auto V (GTA V) برای رایانه شخصی می تواند یک تجربه سرگرم کننده و مفید باشد، اما اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در این راهنما، با 18 نکته برای کمک به شما در این راه، روند افزودن موسیقی به GTA V برای رایانه شخصی را در 12 مرحله آسان راهنمایی خواهیم کرد.

مرحله 1: مقدمه

قبل از اینکه مراحل را بررسی کنیم، مهم است که بدانیم افزودن موسیقی به GTA V برای رایانه شخصی یک ویژگی داخلی نیست. در عوض، باید از ابزار شخص ثالث برای اضافه کردن موسیقی به بازی خود استفاده کنید. چندین ابزار در دسترس وجود دارد، اما ما از ابزار محبوبی به نام “OpenIV” استفاده خواهیم کرد.

مرحله 2: دانلود OpenIV

برای شروع، باید OpenIV را از وب سایت رسمی دانلود کنید. OpenIV یک ابزار رایگان و متن باز است که به شما امکان می دهد بازی GTA V خود را تغییر دهید و سفارشی کنید. می‌توانید آخرین نسخه OpenIV را از وب‌سایت رسمی دانلود کنید: https://openiv. com/

مرحله 3: OpenIV را نصب کنید

پس از دانلود OpenIV، باید آن را روی رایانه شخصی خود نصب کنید. برای انجام این کار، فایل OpenIV دانلود شده را در یک پوشه در رایانه خود استخراج کنید. سپس، فایل اجرایی “openiv” را اجرا کنید و دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب OpenIV دنبال کنید.

مرحله 4: OpenIV را راه اندازی کنید

پس از نصب OpenIV، ابزار را با دوبار کلیک کردن بر روی فایل اجرایی “openiv” اجرا کنید. با این کار رابط OpenIV باز می شود.

مرحله 5: بازی را انتخاب کنید

در رابط OpenIV، “Grand Theft Auto V” را از لیست بازی های موجود انتخاب کنید. با این کار دایرکتوری بازی در پنجره OpenIV باز می شود.

مرحله 6: صدا را انتخاب کنید

سپس، از لیست دسته‌های موجود در پنجره OpenIV، «صوت» را انتخاب کنید. با این کار فایل های صوتی بازی شما باز می شود.

مرحله 7: یک پوشه جدید ایجاد کنید

برای افزودن موسیقی به بازی خود، باید یک پوشه جدید در پوشه “Audio” ایجاد کنید. برای انجام این کار، بر روی دایرکتوری “Audio” کلیک راست کرده و “Create New Folder” را انتخاب کنید. نام پوشه را چیزی مانند “Music” یا “Audio_Music” بگذارید.

مرحله 8: فایل های موسیقی را اضافه کنید

در مرحله بعد، باید فایل های موسیقی خود را به پوشه جدیدی که ایجاد کرده اید اضافه کنید. برای این کار کافی است فایل های موسیقی خود را در پوشه بکشید و رها کنید. شما می توانید هر تعداد فایلی که دوست دارید اضافه کنید، اما به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد فایل های بیشتری اضافه کنید، فضای بیشتری را در کامپیوتر شما اشغال می کنند.

مرحله 9: پیکربندی بازی را ویرایش کنید

هنگامی که فایل های موسیقی خود را اضافه کردید، باید فایل پیکربندی بازی را ویرایش کنید تا به بازی بگویید فایل های موسیقی را کجا پیدا کند. برای انجام این کار، “Edit” > “Game Config” را از منوی OpenIV انتخاب کنید. با این کار فایل پیکربندی بازی در یک ویرایشگر متن باز می شود.

مرحله 10: مسیر موسیقی را اضافه کنید

در فایل پیکربندی، باید مسیر را به فایل های موسیقی خود اضافه کنید. برای انجام این کار، به بخش «صوتی» فایل بروید و به دنبال ورودی «موسیقی» بگردید. این باید چیزی شبیه به این باشد:

صوت =
مسیر = /path/to/gta5/audio
موسیقی =
مسیر = /path/to/gta5/audio/music

در اینجا، باید «/path/to/gta5/audio» را با مسیر واقعی دایرکتوری صوتی بازی خود جایگزین کنید. اگر بازی را از طریق Steam نصب کرده باشید، معمولاً در فهرست “Steam/SteamApps/common/GTAV” قرار دارد.

مرحله 11: نام فایل های موسیقی را اضافه کنید

در مرحله بعد، باید نام فایل های موسیقی خود را به بخش “موسیقی” فایل پیکربندی اضافه کنید. این باید چیزی شبیه به این باشد:

صوت =
مسیر = /path/to/gta5/audio
موسیقی =
مسیر = /path/to/gta5/audio/music
فایل ها =
- آهنگ 1.mp3
- آهنگ 2.mp3
- song3.mp3

در اینجا، باید «song1.mp3»، «song2.mp3» و «song3.mp3» را با نام واقعی فایل‌های موسیقی خود جایگزین کنید.

مرحله 12: ذخیره و بستن

هنگامی که مسیر را به فایل های موسیقی خود و نام فایل های موسیقی خود اضافه کردید، باید فایل پیکربندی را ذخیره کرده و OpenIV را ببندید. برای انجام این کار، «File» > «Save» را از منوی OpenIV انتخاب کنید. سپس پنجره OpenIV را ببندید.

نکات:

  • مطمئن شوید که فقط فایل های موسیقی را که در فرمت MP3 هستند اضافه کنید. GTA V فقط از فایل های MP3 پشتیبانی می کند.
  • با ایجاد زیرپوشه‌ها در پوشه «موسیقی»، فایل‌های موسیقی خود را سازماندهی کنید.
  • می‌توانید هر تعداد فایل موسیقی را که دوست دارید اضافه کنید، اما به خاطر داشته باشید که هر چه فایل‌های بیشتری اضافه کنید، فضای بیشتری را در رایانه شما اشغال می‌کنند.
  • می توانید از OpenIV برای افزودن انواع دیگر فایل های صوتی، مانند جلوه های صوتی یا خطوط صوتی، به بازی خود استفاده کنید.

عناوین مرجع معتبر:

  1. “Grand Theft Auto V: The Official Strategy Guide” توسط Piggyback Interactive
  2. “Grand Theft Auto V:راهنمای کامل» توسط Gaming Essentials
  3. “Grand Theft Auto V: The Ultimate Guide” توسط Prima Games

این عناوین مرجع برای خرید در آمازون و سایر خرده فروشان آنلاین در دسترس هستند. آنها اطلاعات دقیقی در مورد نحوه افزودن موسیقی به GTA V برای رایانه شخصی و همچنین نکات و استراتژی های دیگر برای اجرای بازی ارائه می دهند.