خرداد 1, 1403

نحوه اندازه گیری برای Tux 27 نکات

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نحوه اندازه گیری یک تاکس: 27 نکته

وقتی نوبت به اندازه‌گیری لباس‌های تاکسیدو می‌رسد، برای اطمینان از تناسب کامل، دقت کلیدی است. چه در حال اجاره یا خرید یک تاکسیدو باشید، اندازه گیری دقیق به شما کمک می کند در هر مناسبت رسمی بهترین ظاهر خود را داشته باشید. در اینجا 27 نکته برای راهنمایی شما در این فرآیند آورده شده است:

1. اندازه گیری گردن:با اندازه گیری دور گردن خود شروع کنید. یک نوار اندازه گیری را دور قاعده گردن خود، درست بالای استخوان ترقوه بپیچید. اطمینان حاصل کنید که نوار چسب است اما نه خیلی سفت.

2. عرض شانه:فاصله بین لبه های بیرونی شانه های خود را اندازه بگیرید. نوار اندازه گیری را در نقطه ای که شانه به بازو می رسد قرار دهید و آن را در پشت خود بکشید.

3. اندازه گیری قفسه سینه:نوار اندازه گیری را دور کامل ترین قسمت قفسه سینه خود بپیچید، معمولا درست زیر بغل. دقت کنید که نوار موازی با زمین باشد و خیلی سفت نباشد.

4. اندازه گیری دور کمر: دور کمر طبیعی خود را اندازه بگیرید، که معمولاً بالای ناف و زیر قفسه سینه شما قرار دارد. نوار اندازه گیری را محکم نگه دارید اما منقبض نکنید.

5. اندازه گیری باسن:برای داشتن تاکسیدو متناسب تر، پهن ترین قسمت باسن خود را اندازه بگیرید. این اندازه گیری در صورتی مهم است که شما یک استایل تاکسیدوی باریک یا متناسب را مد نظر دارید.

6. قد آستین:یک بازو را به سمت بیرون دراز کنید و کمی از آرنج خم کنید. از وسط پشت گردن به سمت پایین تا استخوان مچ دست یا طول آستین دلخواه خود را اندازه بگیرید.

7. اندازه گیری عضله دو سر بازو: نوار اندازه گیری را به دور کامل ترین قسمت عضله دو سر خود بپیچید در حالی که بازوی خود را در کنار خود شل کنید. اطمینان حاصل کنید که نوار چسب است اما نه خیلی سفت.

8. اندازه گیری مچ: دور استخوان مچ دست خود را اندازه بگیرید، درست بالای جایی که ساعت یا دستبند می پوشید. نوار باید محکم باشد اما منقبض نباشد.

9. قد ژاکت:صاف بایستید و بازوهایتان را در پهلو قرار دهید. از پایه گردن به پایین تا طول کت دلخواه خود را اندازه بگیرید. طول ایده آل بسته به ترجیح شخصی و روند فعلی مد متفاوت است.

10. پهنای پشت: پشت خود را اندازه بگیرید، از لبه بیرونی یک شانه شروع کنید تا لبه بیرونی شانه مقابل. نوار اندازه گیری را موازی با زمین نگه دارید.

11. طول جلو:از پایه گردن به پایین تا طول جلوی مورد نظر کت اندازه بگیرید. اگر سبک ژاکت بلندتر یا کوتاه تر را ترجیح می دهید، این اندازه گیری بسیار مهم است.

12. اندازه گیری دور کمر شلوار:دور کمر خود را اندازه بگیرید که ترجیح می دهید شلوار خود را بپوشید. اطمینان حاصل کنید که نوار چسب است اما نه خیلی سفت.

13. قسمت بیرونی شلوار:صاف بایستید و از دور کمر طبیعی خود به سمت پایین تا طول مورد نظر شلوار اندازه بگیرید. نوار باید در امتداد قسمت بیرونی پای شما اجرا شود.

14. درز شلوار:از ناحیه فاق به پایین تا قد دلخواه شلوار را اندازه بگیرید. نوار باید در امتداد داخل پای شما کشیده شود.

15. اندازه گیری ران:نوار اندازه گیری را دور کامل ترین قسمت ران خود بپیچید، معمولاً چند اینچ زیر ناحیه فاق. مطمئن شوید که نوار چسب است اما منقبض نیست.

16. اندازه گیری زانو:زانوی خود را در پهن ترین نقطه اندازه گیری کنید. این اندازه گیری در صورتی مهم است که مدل شلواری باریک یا متناسب را ترجیح می دهید.

17. اندازه گیری سرآستین:تصمیم بگیرید که آیا سبک سنتی را برای شلوار خود ترجیح می دهید یا بدون پارگی و این اولویت را برای اطمینان از اندازه گیری دقیق سرآستین بیان کنید.

18. اندازه گیری جلیقه:اگر قصد دارید جلیقه بپوشید، دور سینه خود را در کامل ترین قسمت آن، درست زیر بغل خود اندازه بگیرید. دقت کنید که نوار موازی با زمین باشد و خیلی سفت نباشد.

19. اندازه گیری یقه:قسمتی از پایه گردن خود را که یقه پیراهن شما قرار می گیرد اندازه بگیرید. نوار را محکم نگه دارید اما منقبض نکنید.

20. قد آستین پیراهن:یک دست را به سمت بیرون دراز کنید و آن را کمی از آرنج خم کنید. از وسط پشت گردن به سمت پایین تا استخوان مچ دست یا طول آستین دلخواه برای پیراهن خود را اندازه بگیرید.

21. اندازه دور کمر پیراهن:دور کمر خود را اندازه بگیرید که ترجیح می دهید پیراهن خود را بپوشید. اطمینان حاصل کنید که نوار چسب است اما نه خیلی سفت.

22. قد پیراهن:صاف بایستید و از پایه گردن به پایین تا طول مورد نظر پیراهن خود را اندازه بگیرید. طول ایده آل بسته به ترجیح شخصی و اینکه آیا قصد دارید پیراهن خود را بپوشانید یا آن را باز نگذارید متفاوت است.

23. عرض شانه پیراهن:فاصله بین لبه های بیرونی شانه های خود را برای پیراهن خود اندازه بگیرید. نوار اندازه گیری را در نقطه ای قرار دهید که شoulder به بازو می رسد و آن را در پشت خود دراز می کند.

24. اندازه گیری سینه پیراهن:نوار اندازه گیری را دور کامل ترین قسمت سینه خود، معمولاً درست زیر بغل، برای پیراهن خود بپیچید. دقت کنید که نوار موازی با زمین باشد و خیلی سفت نباشد.

25. اندازه گیری یقه پیراهن:برای پیراهن خود، دور پایه گردن، درست بالای استخوان ترقوه، اندازه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که نوار چسب است اما نه خیلی سفت.

26. سایز کفش:اطلاعات دقیق سایز کفش را هنگام انتخاب تاکسیدو برای اطمینان از تناسب و راحتی مناسب کفش ارائه دهید.

27. به دنبال کمک حرفه ای باشید:اگر در مورد اندازه گیری خود مطمئن نیستید، به دنبال کمک حرفه ای از یک خیاط یا متخصص لباس رسمی باشید. آنها در اندازه گیری تاکسدو تجربه دارند و می توانند راهنمایی های ارزشمندی ارائه دهند.

با پیروی از این ۲۷ نکته، می‌توانید اندازه‌گیری‌های دقیقی را برای یک تاکسیدو به دست آورید که کاملاً متناسب با شما باشد و شما را برای هر مراسم رسمی تیزبین نشان دهد.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه:

  1. The Black Tux – بلک تاکس یک شرکت معتبر اجاره لباس تاکسیدو آنلاین است که راهنمایی جامعی در مورد اندازه‌گیری تاکسیدو ارائه می‌کند. وب‌سایت آن‌ها دستورالعمل‌ها و ویدیوهای دقیقی را برای کمک به مشتریان در دستیابی به اندازه‌گیری‌های دقیق ارائه می‌دهد.
  2. Men’s Wearhouse – Men’s Wearhouse یک خرده فروش مشهور لباس رسمی مردانه است. وب سایت آنها دارای راهنمای اندازه گیری است که دستورالعمل های گام به گام را برای اندازه گیری جنبه های مختلف بدن برای اطمینان از تناسب مناسب برای لباس های تاکسی ارائه می دهد.
  3. جوس. A. Bank – Jos. A. Bank یک خرده فروش مشهور لباس مردانه است که متخصص در پوشاک رسمی است. وب‌سایت آن‌ها شامل راهنمای اندازه‌گیری با دستورالعمل‌های دقیق برای اندازه‌گیری قسمت‌های مختلف بدن است که به مشتریان کمک می‌کند لباس‌های مناسب لباس‌هایشان را پیدا کنند.