اردیبهشت 29, 1403

نحوه مدل دادن به موهای بافت مردانه: 12 مدل شیک که باید امتحان کنید

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نحوه مدل دادن به موهای بافت مردانه: 12 ظاهر مد روز که باید امتحان کنید

برای رسیدن به ظاهری شیک و مد روز، موهای بافت دار مردانه را می توان به روش های مختلفی مدل داد. در اینجا 12 سبک مختلف برای امتحان آورده شده است که هر کدام استعداد و شخصیت منحصر به فرد خود را دارند.

  1. پومپادور کثیف

پومپادور نامرتب یک سبک کلاسیک است که برای مردانی با موهای بافت‌دار مناسب است. برای رسیدن به این ظاهر، یک محصول حالت دهنده را روی موهای مرطوب بمالید و از انگشتان خود برای ایجاد یک بافت نامرتب و تکه تکه استفاده کنید. از یک سشوار برای افزایش حجم و شکل به استایل استفاده کنید. این کار را با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا ظاهر در تمام طول روز ثابت بماند.

  1. آندرکات موج دار

آندرکات مواج یک سبک مد روز است که برای مردانی که موهای بافت دارند عالی است. از یک قیچی بافت‌دار برای ایجاد یک زیر برش کوتاه و برآمده استفاده کنید و سپس از اسپری نمک دریایی برای ایجاد موج و بافت به موهای بلندتر بالای آن استفاده کنید. این کار را با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا استایل را در تمام طول روز تیز نگه دارید.

  1. بافته های براق

قیطان یک روش عالی برای حالت دادن به موهای بافت مردانه است و می توان آنها را به روش های مختلفی پوشید. برای داشتن ظاهری براق، از ژل قیطانی برای ایجاد یک بافته محکم و صاف که در امتداد کنار سر قرار می گیرد، استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از اسپری بافت دهنده در انتهای قیطان مقداری بافت و حجم اضافی اضافه کنید.

  1. پمپادور محو شده

پومپادور محو شده یک سبک محبوب است که برای مردان با موهای بافت عالی است. از یک گیره محو شده برای ایجاد یک آندرکات کوتاه و بریده استفاده کنید و سپس از پوماد برای حالت دادن به موهای بلندتر در بالا استفاده کنید. این کار را با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا ظاهر در تمام طول روز ثابت بماند.

  1. آشوب کثیف

کیف آشفته یک سبک همه کاره است که به خوبی با موهای بافت دار کار می کند. از یک محصول حالت دهنده برای افزودن بافت و حجم به موهای بالای آن استفاده کنید و سپس از یک شانه برای ایجاد ظاهری درهم و برهم استفاده کنید. با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا این استایل در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

  1. گره های بانتو

گره بانتو روشی عالی برای ایجاد بافت و حالت به موهای بافت شده مردان است. از یک محصول یک ظاهر طراحی شده برای ایجاد گره استفاده کنید و سپس از یک شانه برای جدا کردن رشته ها و ایجاد ظاهری نامرتب و تکه تکه استفاده کنید. با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا این استایل در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

  1. بافته های جعبه

بافته های جعبه ای یک سبک محبوب است که برای مردانی که موهای بافت دارند مناسب است. از یک ژل قیطانی برای ایجاد یک بافته محکم و صاف استفاده کنید و سپس از اسپری بافت دهنده استفاده کنید تا مقداری حجم و بافت اضافی به انتهای قیطان اضافه کنید.

  1. محو شدن مواج

محو شدن مواج یک سبک مد روز است که برای مردانی با موهای بافت دار عالی است. از یک قیچی بافت‌دار برای ایجاد یک زیر برش کوتاه و برآمده استفاده کنید و سپس از اسپری نمک دریایی برای ایجاد موج و بافت به موهای بلندتر بالای آن استفاده کنید. این کار را با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا استایل را در تمام طول روز تیز نگه دارید.

  1. نبه های آشفته

نان های کثیف یک راه عالی برای حالت دادن به موهای بافت مردانه است. از یک محصول حالت دهنده برای افزودن بافت و حجم به موهای بالای آن استفاده کنید و سپس از یک سنجاق بابی برای ایجاد یک موی کثیف و باز شده استفاده کنید. با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا این استایل در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

  1. Twist Out

مدل Twist out یک سبک محبوب است که برای مردانی با موهای بافت‌دار مناسب است. از یک محصول یک ظاهر طراحی شده برای ایجاد یک پیچ و تاب محکم و صاف استفاده کنید و سپس قبل از اینکه آن را بچرخانید، اجازه دهید چند دقیقه خنک شود. از یک اسپری مو با نگه داشتن سبک استفاده کنید تا مدل مو در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

  1. لایه های پشمالو

لایه های پشمالو یک راه عالی برای افزایش حجم و بافت به موهای بافت شده مردان است. از یک قیچی برای ایجاد لایه‌های ناهموار استفاده کنید و سپس از یک محصول حالت دهنده استفاده کنید تا بافت و حجم بیشتری به موها اضافه کنید. با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا این استایل در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

  1. Faux Hawk

شاهین مصنوعی یک مدل شیک است که برای مردانی با موهای بافت‌دار مناسب است. از یک محصول یک ظاهر طراحی شده برای ایجاد یک بافت درهم و برهم استفاده کنید و سپس از یک شانه برای ایجاد یک شکل شاهین مصنوعی استفاده کنید. با یک اسپری موی نگهدارنده سبک به پایان برسانید تا این استایل در تمام طول روز عالی به نظر برسد.

عناوین مرجع معتبر:

  1. «راهنمای نهایی آرایش موی مردانه» نوشته جسی جیمز
  2. «موهای مردانه: راهنمای کامل برای مدل‌ها و مراقبت» اثر نیک آرروجو
  3. «هنر کوتاه کردن موی مردانه» اثر دیوید آر. رکتور

این عناوین مرجع اطلاعات جامعی در مورد مدل موی مردانه ارائه می دهند و منابع خوبی برای آن هستندهر کسی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین روندها و تکنیک ها است.