خرداد 1, 1403

ویدئو: نکات آرایشی برای خانم های با قد متوسط ​​تا بزرگ چیست؟

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

نکات آرایشی برای زنان با قد متوسط ​​تا بزرگ

وقتی صحبت از مد می شود، هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که برای همه اعمال شود. با این حال، نکاتی در مورد استایلی وجود دارد که می تواند به خانم های با قد متوسط ​​تا بزرگ کمک کند تا در انتخاب لباس خود احساس اعتماد به نفس و شیک داشته باشند. این نکات بر تملق شکل بدن، برجسته کردن دارایی ها و ایجاد یک شبح متعادل تمرکز دارند. مهم است که به یاد داشته باشید که سبک شخصی و راحتی همیشه باید بالاتر از هر قانون مد یا گرایش باشد.

درک شکل بدن

وقتی صحبت از لباس پوشیدن به گونه ای می شود که اندام شما را برجسته کند، درک فرم بدن شما بسیار مهم است. زنان با جثه متوسط ​​تا بزرگ در اشکال مختلف بدن از جمله ساعت شنی، سیب، گلابی و مستطیل ظاهر می شوند. هر فرم بدن ویژگی ها و نواحی منحصر به فرد خود را دارد که باید بر آن تاکید یا کم اهمیت جلوه داد.

  1. ساعت شنی: اگر شکل ساعت شنی با منحنی های مشخص دارید، هدف خود را با کمربند یا لباس مناسب برجسته کنید. لباس‌ها و تاپ‌های روکش مخصوصاً برای این فرم بدن جذاب هستند.
  2. سیب: بدن های سیبی شکل تمایل دارند وزن را در اطراف قسمت میانی حمل کنند. برای ایجاد ظاهری متعادل‌تر، مدل‌های لباسی را انتخاب کنید که توجه را از خط کمر دور کند. لباس‌های A-line، تاپ‌های کمری امپراتوری و تونیک‌های روان می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.
  3. گلابی: بدن گلابی شکل باسن پهن‌تر و شانه‌های باریک‌تری دارد. برای متعادل کردن تناسب‌ها، تاپ‌هایی را انتخاب کنید که روی بالاتنه را برجسته می‌کنند، مانند یقه‌های قایق یا مدل‌های بیرون از شانه. ته رنگ تیره می تواند به کاهش ناحیه لگن کمک کند.
  4. مستطیل: بدن‌های مستطیلی شکل سینه، دور کمر و باسن نسبتاً برابری دارند. ایجاد منحنی ها را می توان با افزودن حجم یا تعریف به مناطق خاص به دست آورد. تاپ‌های ژولیده، سیلوئت‌های پپلوم و کمربندها می‌توانند به ایجاد توهم منحنی‌ها کمک کنند.

انتخاب سیلوئت های مناسب

سیلوئت مناسب می تواند تفاوت قابل توجهی در نحوه تناسب لباس و زیبایی اندام متوسط ​​تا بزرگ ایجاد کند. در اینجا چند نکته برای انتخاب سیلوئت مناسب آورده شده است:

  1. مناسب: لباس‌های خوش‌پوش برای ظاهری براق و یکدست ضروری هستند. از استایل های بزرگ یا گشاد خودداری کنید، زیرا می توانند شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان دهند. قطعات طراحی شده ای که بدن را بدون اینکه خیلی سفت یا محدود کننده باشند، می کشند، ایده آل هستند.
  2. تکه های ساختار یافته: لباس های ساختار یافته می توانند شکل و تعریفی را برای بدن ایجاد کنند. بلیزرها، ژاکت های ساختار یافته، و شلوارهای دوخت می توانند به ایجاد ظاهری ساده کمک کنند.
  3. لایه گذاری: لایه بندی می تواند راهی عالی برای عمق بخشیدن و بعد به یک لباس باشد. از لایه های سبک برای ایجاد علاقه و جلب توجه به مناطق خاص استفاده کنید. به عنوان مثال، یک کت بلند روی یک بلوز می تواند به تعیین خط کمر کمک کند.
  4. جزئیات عمودی: جزئیات عمودی مانند راه راه های عمودی، گردنبندهای بلند یا ژاکت های کش باف پشمی بلند می توانند توهم طول را ایجاد کنند و شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهند.

بازی با رنگ ها و الگوها

رنگ‌ها و طرح‌ها می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر ظاهر یک لباس در یک اندام متوسط ​​تا بزرگ داشته باشند. در اینجا چند نکته برای بازی با رنگ ها و الگوها وجود دارد:

  1. لباس های تک رنگ: پوشیدن یک رنگ از سر تا پا می تواند ظاهری براق و کشیده ایجاد کند. برای لاغری، سایه‌های تیره‌تری مانند مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری زغالی را انتخاب کنید.
  2. Color Blocking: مسدود کردن رنگ شامل جفت کردن رنگ های متضاد با هم برای ایجاد علاقه بصری است. با قرار دادن بلوک‌های رنگی به صورت استراتژیک، می‌توانید قسمت‌های مورد علاقه خود را برجسته کنید و در عین حال نقاط دیگر را به حداقل برسانید.
  3. جایگزینی الگو: هنگام انتخاب لباس های چاپ شده به قرارگیری الگو توجه کنید. الگوهای عمودی می توانند بدن را بلند کنند، در حالی که الگوهای مورب می توانند جلوه لاغری ایجاد کنند.
  4. چاپ های متناسب: اگر ترجیح می دهید از طرح های چاپی استفاده کنید، الگوهای متوسط ​​تا بزرگ را انتخاب کنید که متناسب با اندازه بدن شما باشد. از چاپ های ریز که می توانند شما را بزرگتر نشان دهند پرهیز کنید.

لوازم جانبی و تکمیلی

اکسسوری‌ها می‌توانند هر لباسی را بالا ببرند و به استایل شما حس شخصی اضافه کنند. در اینجا چند نکته برای اکسسوری کردن به عنوان یک خانم با سایز متوسط ​​تا بزرگ وجود دارد:

  1. زیورآلات ظاهری: جواهرات جسور و درشت می توانند توجه را به صورت و یقه جلب کنند و توجه را از سایر قسمت ها منحرف کنند.
  2. کمربند: از کمربندها می توان برای بستن کمر و ایجاد تعریف استفاده کرد. کمربندهای پهن تری را انتخاب کنید که ساختار ایجاد می کند و از کمربندهای نازکی که می توانند در پوست فرو بروند اجتناب کنید.
  3. شاپور: لباس‌های شکل‌دهنده می‌توانند به صاف کردن هرگونه توده یابرجستگی ها، ایجاد یک شبح ساده. لباس‌هایی را انتخاب کنید که بدون از بین بردن راحتی، پشتیبانی می‌کنند.
  4. اعتماد به نفس: مهم ترین وسیله جانبی اعتماد به نفس است. فرم بدن خود را در آغوش بگیرید، لباس هایی بپوشید که احساس خوبی در شما ایجاد می کند و در انتخاب سبک شخصی خود اعتماد به نفس ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، این نکات استایل به جای قوانین سختگیرانه، به عنوان دستورالعمل عمل می کنند. مد ذهنی است و مهم‌ترین چیز این است که چیزی بپوشید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌دهد.

3 انتشارات مرجع معتبر یا نام دامنه مورد استفاده در پاسخ به این سوال:

  1. Harper’s Bazaar: Harper’s Bazaar یک مجله مد مشهور است که مشاوره تخصصی در مورد موضوعات مد، زیبایی و سبک زندگی ارائه می دهد.
  2. InStyle: InStyle یک منبع قابل اعتماد برای الهام از مد است و نکات و گرایش‌هایی را برای زنان در هر اندازه ارائه می‌دهد.
  3. Fashionista: Fashionista یک نشریه آنلاین پیشرو است که آخرین اخبار مد، روندها و توصیه های مربوط به سبک را از کارشناسان صنعت پوشش می دهد.