اردیبهشت 29, 1403

چگونه محیط کاری خصمانه را اثبات کنیم 34 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مقدمه

اثبات یک محیط کاری متخاصم می تواند یک کار پیچیده و چالش برانگیز باشد. این امر مستلزم جمع آوری شواهد و نشان دادن این است که محل کار پر از رفتارهای تبعیض آمیز یا آزاردهنده است که شدید و فراگیر است. برای کمک به شما در این فرآیند، در اینجا 34 نکته در مورد چگونگی اثبات یک محیط کاری خصمانه آورده شده است.

1. درک اینکه چه چیزی یک محیط کاری خصمانه را تشکیل می دهد:محیط کاری خصمانه زمانی ایجاد می شود که رفتار ناخواسته بر اساس ویژگی های محافظت شده مانند نژاد، جنسیت، مذهب، سن یا ناتوانی فراگیر شود و باعث ایجاد یک محیط ترسناک، توهین آمیز یا ظالمانه شود. محیط کار.

2. حوادث را مستند کنید:درباره هر حادثه ای که به محیط کار خصمانه کمک می کند، ثبت دقیقی داشته باشید. شامل تاریخ، زمان، مکان، افراد درگیر، شاهدان، و شرح آنچه رخ داده است.

3. سیاست های شرکت را مرور کنید: با سیاست های شرکت خود در مورد آزار و اذیت و تبعیض آشنا شوید. این به شما کمک می کند استانداردهای مورد انتظار در محل کار را درک کنید.

4. با کتابچه راهنمای کارمندان مشورت کنید: بررسی کنید که آیا شرکت شما کتابچه راهنمای کارمندی دارد که خط مشی ها و رویه های آن را برای گزارش حوادث آزار و اذیت یا تبعیض مشخص می کند.

5. حوادث را فوراً گزارش دهید: هر حادثه را به شخص مناسب در سازمان خود، مانند سرپرست، مدیر، بخش منابع انسانی یا نماینده تعیین شده گزارش دهید.

6. رویه‌های گزارش‌دهی داخلی را دنبال کنید: از رویه‌های گزارش‌دهی تعیین‌شده شرکت خود برای ثبت شکایات پیروی کنید. عدم رعایت این رویه ها ممکن است پرونده شما را ضعیف کند.

7. کپی‌هایی از شکایات را نگه دارید: کپی‌هایی از شکایات کتبی که به کارفرمای خود در رابطه با حوادثی که به محیط کار خصمانه کمک می‌کنند، نگه دارید.

8. حفظ شواهد:هر گونه شواهد فیزیکی مرتبط با حوادث، مانند یادداشت های توهین آمیز یا ایمیل ها را حفظ کنید. در صورت لزوم عکس بگیرید.

9. اظهارات شاهدان را جمع آوری کنید:اگر شاهدانی برای هر حادثه ای وجود داشته است، از آنها بخواهید اظهارات کتبی ارائه دهند و آنچه را که مشاهده کرده اند شرح دهند.

10. محرمانه بودن را حفظ کنید:به هر درخواست محرمانه ای که توسط شاهدانی که از تلافی دخالت خود می ترسند، احترام بگذارید.

11. به دنبال مشاوره حقوقی باشید:با یک وکیل کار متخصص در موارد آزار و اذیت و تبعیض در محل کار مشورت کنید. آنها می توانند در مورد وضعیت خاص شما راهنمایی کنند.

12. درباره قوانین قابل اجرا تحقیق کنید: با قوانین فدرال، ایالتی و محلی که از کارمندان در برابر آزار و اذیت و تبعیض در محل کار محافظت می کند، آشنا شوید. این دانش به شما کمک می کند حقوق خود را درک کنید و پرونده خود را تقویت کنید.

13. رویه قضایی مربوطه را مرور کنید: پرونده‌های دادگاهی را مطالعه کنید که به موضوعات مشابهی پرداخته‌اند تا بینشی در مورد نحوه تفسیر و اعمال قانون توسط دادگاه‌ها در دعاوی محیط کار خصمانه به دست آورید.

14. یک دفترچه یادداشت شخصی داشته باشید: یک دفترچه یادداشت شخصی داشته باشید که اثرات عاطفی محیط کار متخاصم را بر رفاه شما، از جمله هر گونه مشکل سلامت جسمی یا روانی که در نتیجه آن ایجاد می شود، مستند کند.

15. به دنبال پشتیبانی پزشکی یا مشاوره باشید:اگر به دلیل محیط کار خصمانه دچار ناراحتی عاطفی یا علائم جسمی شدید، به دنبال پشتیبانی پزشکی یا مشاوره باشید. این بازدیدها و هر گونه تشخیص دریافتی را مستند کنید.

16. درخواست انتقال یا واگذاری مجدد:در صورت امکان، برای فرار از محیط کاری متخاصم، درخواست انتقال به بخش یا مکان دیگری در سازمان خود کنید.

17. حل اختلاف جایگزین را بررسی کنید:بعضی شرکت‌ها روش‌های جایگزین حل اختلاف مانند میانجیگری یا داوری را برای حل تعارضات محل کار ارائه می‌دهند. در صورت وجود، این گزینه ها را بررسی کنید.

18. شکایت با آژانس های خارجی: اگر راه حل های داخلی شکست خورد یا در دسترس نیست، می توانید شکایتی را با آژانس های خارجی مانند کمیسیون فرصت های شغلی برابر (EEOC) یا کمیسیون های حقوق بشر ایالتی مربوطه ارسال کنید.

19. همکاری با تحقیقات:اگر تحقیقاتی توسط کارفرمای شما یا یک آژانس خارجی آغاز شده است، کاملاً همکاری کنید و تمام اطلاعات درخواستی را صادقانه ارائه دهید.

20. حفاظت از تلافی جویانه: حقوق خود را در رابطه با محافظت در برابر تلافی تحت قوانین قابل اجرا درک کنید. کارفرمایان از انتقام گرفتن از کارمندانی که آزار و اذیت یا تبعیض در محل کار را گزارش می کنند منع می شوند.

21. حفظ شواهد الکترونیکی:اگر حوادث از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند ایمیل، پیام‌های فوری یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی رخ داده است، از اسکرین شو استفاده کنید.ts یا کپی های الکترونیکی را به عنوان مدرک حفظ کنید.

22. سوابق ارتباطی را نگه دارید:سوابق هرگونه ارتباط مرتبط با محیط کاری متخاصم مانند ایمیل یا پیام های متنی را بین خود و افراد درگیر حفظ کنید.

23. ارزیابی‌های عملکرد را مرور کنید: ارزیابی‌های عملکرد گذشته خود را از نظر هرگونه مغایرت یا نظر منفی که ممکن است نشان‌دهنده سوگیری یا تلافی‌جویی باشد، بررسی کنید.

24. الگوها را شناسایی کنید:به دنبال الگوهای رفتاری یا حوادث تکرار شونده ای باشید که به محیط کاری خصمانه کمک می کند. این می تواند با نشان دادن یک مشکل فراگیر، پرونده شما را تقویت کند.

25. از همکاران کمک بگیرید:تجارب خود را با همکاران قابل اعتمادی که می توانند حمایت کنند و در صورت نیاز به عنوان شاهد حضور داشته باشند به اشتراک بگذارید.

26. حرفه ای بمانید:علیرغم شرایط سخت، حرفه ای بودن را حفظ کنید و به بهترین شکل ممکن به انجام وظایف شغلی خود ادامه دهید.

27. بار اثبات را درک کنید: بدانید که مسئولیت اثبات وجود یک محیط کاری خصمانه بر عهده شماست. این مستلزم نشان دادن این است که رفتار بر اساس ویژگی‌های محافظت‌شده، نامطلوب بوده و به اندازه کافی شدید یا فراگیر بوده که شرایط و ضوابط استخدام را تغییر دهد.

28. با منابع شرکت مشورت کنید: از همه منابع ارائه شده توسط کارفرمای خود، مانند برنامه های کمک به کارکنان (EAPs)، خدمات مشاوره، یا بازرس ها، برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی استفاده کنید.

29. بررسی شکایات قبلی: تحقیق کنید که آیا سایر کارمندان شکایات مشابهی را علیه کارفرمای شما در گذشته ثبت کرده اند یا خیر. این اطلاعات می تواند به ایجاد یک الگوی رفتاری کمک کند.

30. اقدامات قانونی را در نظر بگیرید:اگر همه راه‌حل‌های داخلی شکست خوردند و فکر می‌کنید که یک پرونده قوی دارید، با وکیل خود در مورد پیگیری قانونی علیه کارفرمای خود مشورت کنید.

31. حرفه ای بودن را به صورت آنلاین حفظ کنید: مراقب آنچه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست می کنید باشید، زیرا ممکن است در طی مراحل قانونی علیه شما استفاده شود.

32. از تحولات قانونی مطلع باشید: از تغییرات قوانین استخدامی و سوابق قانونی مرتبط با محیط های کاری متخاصم به روز باشید تا مطمئن شوید که از هرگونه حمایت جدید یا راه های رجوع آگاه هستید.

33. تأثیر آن را بر شغل خود مستند کنید: هرگونه تأثیرات منفی که محیط کار خصمانه بر پیشرفت شغلی شما داشته است، مانند ترفیع یا فرصت های از دست رفته را ثبت کنید.

34. به دنبال حمایت عاطفی باشید:با دوستان، خانواده یا گروه‌های حمایتی تماس بگیرید تا به شما کمک کنند تا با آسیب‌های عاطفی برخورد با یک محیط کاری خصمانه کنار بیایید.

3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه:

  1. کمیسیون فرصت های شغلی برابر (EEOC): EEOC یک آژانس فدرال است که مسئول اجرای قوانین علیه تبعیض در محل کار است. وب سایت آنها اطلاعات جامعی در مورد حقوق کارمندان، روش های گزارش دهی و قوانین مربوطه ارائه می دهد. (https://www.eeoc.gov)
  2. انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM): SHRM یک انجمن حرفه ای است که منابع و راهنمایی در مورد موضوعات مختلف منابع انسانی از جمله آزار و اذیت و تبعیض در محل کار ارائه می دهد. وب سایت آنها مقالات، ابزارها و بهترین شیوه ها را برای رسیدگی به محیط های کاری متخاصم ارائه می دهد. (https://www.shrm.org)
  3. FindLaw: FindLaw یک وب سایت اطلاعات حقوقی است که طیف گسترده ای از موضوعات حقوقی از جمله قانون استخدام را پوشش می دهد. مقالات، راهنماها و خلاصه موارد مربوط به محیط های کاری متخاصم و حقوق کارمندان را ارائه می دهد. (https://www.findlaw.com)