اردیبهشت 31, 1403

4 مرحله + تماس با سازمان بهداشت جهانی (WHO) 36 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

4 مرحله برای تماس با سازمان بهداشت جهانی (WHO) و 36 نکته

اگر به دنبال تماس با سازمان بهداشت جهانی (WHO) هستید یا به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه ارتباط با آنها هستید، در اینجا چهار مرحله وجود دارد که می توانید همراه با 36 نکته برای کمک به شما در تلاش خود دنبال کنید:

مرحله 1: دلیل تماس با WHO را تعیین کنید قبل از تماس با سازمان بهداشت جهانی، مهم است که هدف ارتباط خود را مشخص کنید. WHO طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با سلامت جهانی، از جمله شیوع بیماری، فوریت های بهداشت عمومی، تحقیقات، سیاست گذاری و موارد دیگر را مدیریت می کند. درک نیاز خاص شما به ساده‌سازی فرآیند کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که به بخش یا فرد مناسب در سازمان جهانی بهداشت می‌رسید.

مرحله 2: جمع آوری اطلاعات مربوطه برای موثرتر کردن درخواست یا درخواست خود، تمام اطلاعات مربوط به درخواست خود را جمع آوری کنید. این ممکن است شامل جزئیاتی در مورد موضوع یا موضوعی باشد که می‌خواهید درباره آن بحث کنید، هر گونه اسناد یا داده‌های پشتیبان، و هر سؤال خاصی که برای WHO دارید. آماده بودن این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که هنگام تماس با آنها پیامی واضح و مختصر ارائه دهید.

مرحله 3: کانال مناسب را شناسایی کنید سازمان بهداشت جهانی کانال های متعددی را ارائه می دهد که از طریق آن افراد و سازمان ها می توانند با آنها تماس بگیرند. بسته به نیاز خود، گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

  1. پرسش‌های عمومی: اگر سؤالات عمومی دارید یا به اطلاعاتی در مورد موضوع خاصی نیاز دارید، می‌توانید از طریق آدرس ایمیل عمومی با WHO تماس بگیرید. توضیح مفصلی در مورد درخواست خود ارائه دهید و هرگونه پیوست مرتبط یا مواد پشتیبانی را درج کنید.
  2. پرسش‌های رسانه‌ای: خبرنگاران یا متخصصان رسانه‌ای که به دنبال اطلاعات یا مصاحبه هستند می‌توانند مستقیماً با تیم رسانه WHO تماس بگیرند. آنها مسئول هماهنگی روابط رسانه ها و ارائه پاسخ به موقع به پرسش های رسانه ها هستند.
  3. دفاتر کشور: WHO دفاتر کشوری را در مکان‌های مختلف در سراسر جهان اداره می‌کند. اگر درخواست شما مختص یک کشور یا منطقه خاص است، ممکن است تماس با دفتر کشور سازمان جهانی بهداشت مفید باشد. آنها می توانند اطلاعات و کمک های خاص کشور را ارائه دهند.
  4. دفاتر منطقه ای: WHO دارای شش دفتر منطقه ای است که مسئول هماهنگی فعالیت های بهداشتی در مناطق مربوطه هستند. اگر درخواست شما مربوط به منطقه خاصی است، برای پشتیبانی هدفمندتر با دفتر منطقه مربوطه تماس بگیرید.
  5. مشارکت و همکاری: اگر علاقه مند به همکاری با WHO یا ایجاد شراکت هستید، می توانید تیم مشارکت ها و بازیگران غیردولتی را بررسی کنید. آنها به سؤالات مربوط به مشارکت، کمک مالی و فرصت های همکاری رسیدگی می کنند.
  6. وضعیت های اضطراری: در صورت بروز یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی یا شیوع بیماری، WHO کانال های اختصاصی برای اطمینان از واکنش و هماهنگی سریع دارد. این کانال‌ها ممکن است بسته به ماهیت اورژانس متفاوت باشند، اما تماس با برنامه اضطراری بهداشت سازمان جهانی بهداشت می‌تواند راهنمایی‌هایی را در طول شرایط بحرانی ارائه دهد.

مرحله 4: با WHO تماس بگیرید هنگامی که دلیل تماس با WHO را مشخص کردید، اطلاعات مربوطه را جمع آوری کردید و کانال مناسب را شناسایی کردید، وقت آن است که با آنها تماس بگیرید. از اطلاعات تماس ارائه شده توسط WHO در وب سایت رسمی آنها یا سایر منابع قابل اعتماد استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پیام شما واضح، مختصر و شامل تمام جزئیات لازم برای تسهیل پاسخگویی سریع است.

36 نکته برای تماس با WHO:

  1. با وب سایت رسمی WHO (https://www.who آشنا شوید .int/) برای دسترسی به اطلاعات دقیق و جزئیات تماس.
  2. قبل از تماس، بررسی کنید که آیا می توان به سؤال شما از طریق منابع موجود در وب سایت پاسخ داد.
  3. هنگام ارتباط با نمایندگان سازمان بهداشت جهانی محترمانه و حرفه ای باشید.
  4. هدف خود را در موضوع ایمیل یا ارتباط خود به وضوح بیان کنید.
  5. از زبان واضح و مختصر برای بیان درخواست یا درخواست خود استفاده کنید.
  6. اطلاعات پس زمینه مرتبط را برای کمک به WHO برای درک بهتر درخواست شما ارائه دهید.
  7. هر گونه اسناد یا داده های پشتیبانی را که ممکن است برای زمینه لازم باشد، لحاظ کنید.
  8. در صورت وجود، مهلت‌های خاص یا موارد حساس به زمان را ذکر کنید.
  9. از هر دستورالعمل ارائه شده توسط WHO در رابطه با قالب یا ساختار ترجیحی ارتباطات پیروی کنید.
  10. اطلاعات تماس خود را مجدداً بررسی کنید تا مطمئن شوید WHO می‌تواند در صورت نیاز با شما تماس بگیرد.
  11. صبور باشیداز آنجایی که WHO حجم بالایی از پرسش‌ها را دریافت می‌کند و ممکن است پاسخ به آن زمان ببرد.
  12. فوریت درخواست خود را در نظر بگیرید و در صورت لزوم آن را ذکر کنید.
  13. اگر روزنامه نگار هستید، وابستگی رسانه ای خود را به وضوح بیان کنید و اعتبار مربوطه را ارائه دهید.
  14. از ارسال پیام های متعدد برای یک پرسش خودداری کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.
  15. هنگام اشتراک‌گذاری اطلاعات، به الزامات یا محدودیت‌های محرمانگی احترام بگذارید.
  16. از کانال‌های رسمی و اطلاعات تماس تأیید شده برای جلوگیری از کلاهبرداری یا جعل هویت استفاده کنید.
  17. هنگامی که انتظار پاسخ از WHO را دارید، مراقب مناطق زمانی باشید.
  18. اگر پاسخی در بازه زمانی معقول دریافت نکردید، مودبانه پیگیری کنید.
  19. در صورت درخواست WHO برای کمک به بهبود خدمات و ارتباطات آنها، بازخورد ارائه دهید.
  20. از زبان مناسب استفاده کنید و از محتوای توهین آمیز یا نامناسب در ارتباطات خود اجتناب کنید.
  21. اگر با بخش خاصی در WHO تماس می گیرید، مطمئن شوید که جزئیات تماس صحیح را دارید.
  22. اگر درخواست شما شامل مسائل مربوط به سلامت شخصی است، قبل از تماس با WHO ابتدا با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی محلی مشورت کنید.
  23. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی WHO را برای به‌روزرسانی‌ها یا اطلاعیه‌های مربوط به درخواست خود بررسی کنید.
  24. آگاه باشید که WHO ممکن است برخی از تحقیقات را برای کمک بهتر به مقامات مربوطه ملی یا منطقه ای هدایت کند.
  25. از طریق منابع معتبر در مورد مسائل بهداشت جهانی مطلع شوید تا هنگام تماس با WHO از اطلاعات نادرست جلوگیری کنید.
  26. در صورت وجود، هرگونه تعامل قبلی با WHO را ذکر کنید یا برای تداوم به مکاتبات قبلی مراجعه کنید.
  27. بدانید که ممکن است همه پرسش‌ها پاسخ فردی دریافت نکنند، به خصوص در دوره‌های شلوغ یا شرایط اضطراری.
  28. به هرگونه محدودیت در حوزه کمک ارائه شده توسط WHO به دلیل محدودیت منابع یا سایر عوامل احترام بگذارید.
  29. هنگام برقراری ارتباط با نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از مناطق مختلف، برای موانع زبانی احتمالی آماده باشید.
  30. اگر انگلیسی زبان اصلی شما نیست برای وضوح بهتر در ارتباطات، از خدمات ترجمه استفاده کنید.
  31. هنگام تماس با دفاتر منطقه ای، منطقه یا کشوری را که برای پشتیبانی هدفمندتر درخواست می کنید، مشخص کنید.
  32. اگر درخواست شما مربوط به یک برنامه یا ابتکار خاص WHO است، آن را در ارتباط خود ذکر کنید.
  33. از هر دستورالعمل یا راهنمایی خاصی که توسط WHO برای تماس با آنها در موضوعات خاص ارائه شده است، پیروی کنید.
  34. آگاه باشید که ظرفیت WHO برای واکنش ممکن است در شرایط اضطراری بهداشت عمومی یا شرایط بحرانی تحت تأثیر قرار گیرد.
  35. از اشتراک گذاری اطلاعات شخصی یا حساس خودداری کنید مگر اینکه برای درخواست شما ضروری باشد.
  36. در نهایت، از هرگونه کمک یا پاسخی که از WHO دریافت شده است، سپاسگزاری و قدردانی کنید.

3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه:

  1. وب‌سایت رسمی سازمان جهانی بهداشت (WHO): وب‌سایت رسمی سازمان بهداشت جهانی اطلاعات جامعی در مورد موضوعات مختلف سلامت، اطلاعات تماس و منابع ارائه می‌دهد. (https://www.who.int/)< /li>
  2. دفاتر کشوری WHO: WHO دفاتر کشوری را در سرتاسر جهان اداره می‌کند که می‌توانند اطلاعات و کمک‌های خاص کشور را ارائه دهند. این دفاتر منابع معتبری برای مسائل محلی مرتبط با سلامت هستند.
  3. دفاتر منطقه‌ای WHO: WHO دارای شش دفتر منطقه‌ای است که مسئول هماهنگی فعالیت‌های بهداشتی در مناطق مربوطه هستند. این دفاتر منطقه ای منابع قابل اعتمادی برای اطلاعات و پشتیبانی خاص منطقه هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات ارائه شده در بالا بر اساس معتبرترین منابع موجود در زمان نگارش مقاله است، اما همیشه توصیه می‌شود که جزئیات تماس و دستورالعمل‌ها را مستقیماً از وب‌سایت رسمی WHO یا منابع مورد اعتماد تأیید کنید.