براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:
مطمئنا، خوشحال می شوم کمک کنم! در اینجا 5 مرحله و 23 نکته برای طراحی وب سایت حرفه ای با استفاده از تکنیک Hero header آورده شده است:
5 مرحله برای طراحی وب سایت حرفه ای با تکنیک Hero Header:
- مخاطب هدف خود را تعریف کنید
- مشتری ایده آل خود و نیازها، ترجیحات و نقاط دردناک او را شناسایی کنید.
- اهداف و انگیزه های آنها را برای بازدید از وب سایت خود درک کنید.
- یک تصویر یا ویدیوی قهرمان جذاب ایجاد کنید
- از تصاویری با کیفیت بالا استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب می کند و پیام برند شما را منتقل می کند.
- مطمئن شوید که تصویر یا ویدیوی قهرمان برای همه اندازهها و دستگاههای صفحهنمایش پاسخگو و بهینه شده است.
- از سرصفحه ها و سرفصل های واضح و مختصر استفاده کنید
- مطمئن شوید که سرفصلها و عنوانهای فرعی شما به راحتی قابل خواندن و درک هستند.
- از سلسله مراتب واضح و ثابتی از سرفصلها و عنوانهای فرعی برای راهنمایی بازدیدکنندگان در محتوای خود استفاده کنید.
- محتوای قهرمان خود را برای سئو بهینه کنید
- از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک در سراسر محتوای قهرمان خود استفاده کنید تا رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود ببخشید.
- اطمینان حاصل کنید که برچسبهای عنوان و توضیحات متا شما دقیق و قانعکننده هستند.
- طراحی خود را تمیز و ساده نگه دارید
- از فضای سفید به طور موثر برای ایجاد طرحی تمیز و بدون درهم و برهم استفاده کنید.
- از تعداد زیاد فونتها، رنگها و سایر عناصر طراحی که میتوانند حواس بازدیدکنندگان را پرت کرده و پیام شما را گیج کنند، اجتناب کنید.
23 نکته برای طراحی وب سایت حرفه ای با تکنیک Hero Header:
- از یک تصویر قهرمان با کیفیت بالا استفاده کنید که به کسب و کار و برند شما مرتبط است.
- تصویر یا ویدیوی قهرمان خود را کوتاه و دقیق نگه دارید.
- از یک عنوان واضح و مختصر استفاده کنید که پیام نام تجاری شما را منتقل می کند.
- مطمئن شوید که محتوای قهرمان شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای خوانندگان انسانی بهینه شده است.
- از طرح رنگ و تایپوگرافی ثابت در سرتاسر وب سایت خود استفاده کنید.
- از فضای سفید به طور موثر برای ایجاد طرحی تمیز و بدون درهم و برهم استفاده کنید.
- از سلسله مراتب واضح و ثابتی از سرفصلها و عنوانهای فرعی استفاده کنید.
- از پاراگراف های کوتاه و نقاط گلوله برای اسکن کردن محتوای خود استفاده کنید.
- از تصاویر و گرافیک های با کیفیت بالا برای پشتیبانی از محتوای خود استفاده کنید.
- از ویدیوها برای نمایش محصولات یا خدمات خود در عمل استفاده کنید.
- از توصیفات مشتری برای ایجاد اعتماد و اعتبار استفاده کنید.
- از یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) برای تشویق بازدیدکنندگان به اقدام استفاده کنید.
- از طراحی واکنشگرا استفاده کنید که با اندازههای مختلف صفحه نمایش و دستگاهها سازگار است.
- برای اطمینان از اینکه وبسایتتان در همه دستگاهها عالی به نظر میرسد، از یک طراحی مبتنی بر موبایل استفاده کنید.
- از اندازه قلم و ارتفاع خط مناسب برای خواندن آسان استفاده کنید.
- از منوی پیمایش واضح و ثابت استفاده کنید.
- از یک نوار جستجو برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند استفاده کنید.
- از یک منوی پیمایش چسبنده استفاده کنید که با حرکت بازدیدکنندگان صفحه به پایین قابل مشاهده است.
- از یک لوگوی برجسته استفاده کنید که به ایجاد هویت برند شما کمک می کند.
- از بخش درباره ما واضح و مختصر برای معرفی شرکت و تیم خود استفاده کنید.
- از صفحه تماس با ما با دستورالعمل های واضح در مورد نحوه ارتباط با شما استفاده کنید.
- از پیوندهای رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید.
- از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای ردیابی عملکرد وب سایت خود و تصمیم گیری مبتنی بر داده استفاده کنید.
عناوین مرجع معتبر برای پشتیبانی از پاسخ:
- «مرا مجبور نکن فکر کنم» نوشته استیو کروگ – این کتاب راهنمای جامعی برای ایجاد وبسایتهای کاربرپسند و بصری ارائه میکند.
- “طراحی چیزهای روزمره” نوشته دان نورمن – این کتاب اصول طراحی خوب و نحوه اعمال آنها را در وب سایت ها بررسی می کند.
- “کتاب ایده طراحان وب: راهنمای نهایی برای تم ها، گرایش ها و سبک ها” نوشته جیم کراوز – این کتاب یک مرور کلی از روندها و تکنیک های فعلی طراحی وب ارائه می دهد.