اردیبهشت 31, 1403

6 مرحله + 11 اشتباه رایج در تولید محتوا که نباید انجام دهید 25 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

مطمئنا، خوشحال می شوم کمک کنم! در اینجا 11 اشتباه رایج در تولید محتوا که باید از انجام آنها اجتناب کنید، به همراه 25 نکته برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا آورده شده است:

  1. عدم تحقیق و برنامه ریزی
    • نکته: قبل از شروع به تولید محتوا، در مورد موضوع خود تحقیق کنید و استراتژی محتوای خود را برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما کاملاً آگاهانه و مرتبط با مخاطبان شما است.
  2. کیفیت نوشتن ضعیف
    • نکته: از زبان واضح و مختصر استفاده کنید، از اصطلاحات و اصطلاحات فنی که ممکن است مخاطبان شما را سردرگم کند اجتناب کنید و محتوای خود را برای اشتباهات دستوری و املایی تصحیح کنید.
  3. لحن و سبک ناسازگار
    • نکته: یک لحن و سبک ثابت در سراسر محتوای خود ایجاد کنید تا اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان خود ایجاد کنید.
  4. فقدان عناصر بصری
    • نکته: از تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر بصری برای جدا کردن متن و جذاب‌تر کردن محتوای خود و قابل اشتراک‌گذاری بیشتر استفاده کنید.
  5. بهینه نشدن برای سئو
    • نکته: از کلمات کلیدی به صورت استراتژیک استفاده کنید، توضیحات و سرفصل های متا خود را بهینه کنید و برای بهبود رتبه بندی محتوای خود در موتورهای جستجو، بک لینک های با کیفیت بالا ایجاد کنید.
  6. ناتوانی در تعامل با مخاطب
    • نکته: به نظرات پاسخ دهید و با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشید تا جامعه ای پیرامون محتوای خود ایجاد کنید و وفاداری مشتری را تقویت کنید.
  7. به جای تماشاگران، روی خود تمرکز کنید
    • نکته: نیازها و علایق مخاطبان خود را در اولویت قرار دهید و محتوایی ایجاد کنید که برای آنها ارزش ایجاد کند.
  8. استفاده از Clickbait Headlines
    • نکته: از عناوین واضح و تشریحی استفاده کنید که به طور دقیق محتوای مقاله شما را منعکس کند و از استفاده از زبان هیجان انگیز که ممکن است خوانندگان را گمراه کند، خودداری کنید.
  9. نداشتن دعوت به اقدام واضح
    • نکته: به وضوح بیان کنید که می‌خواهید خوانندگان شما چه اقدامی را پس از مصرف محتوای شما انجام دهند، چه ثبت نام در خبرنامه یا خرید یک محصول.
  10. فقدان اصالت و خلاقیت
    • نکته: برای ایجاد محتوای منحصر به فرد و نوآورانه تلاش کنید که از سایرین متمایز باشد و از کپی کردن یا سرقت ادبی از منابع دیگر خودداری کنید.
  11. ارائه نکردن ارزش
    • نکته: مطمئن شوید که محتوای شما برای مخاطبان شما ارزشی ایجاد می‌کند، خواه به آن‌ها درباره موضوعی آموزش داده، سرگرم‌کننده یا کمک به حل یک مشکل باشد.

برای حمایت از این نکات، در اینجا سه ​​عنوان مرجع معتبر وجود دارد:

  1. “راهنمای نهایی موسسه بازاریابی محتوا برای بازاریابی محتوا” توسط موسسه بازاریابی محتوا
  2. “راهنمای کپی رایتر: راهنمای گام به گام برای نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد” نوشته رابرت دبلیو بلای
  3. «هنر نوشتن کپی: چگونه محصولات و خدمات خود را با زبانی قدرتمند و متقاعدکننده بفروشید» توسط ری ادواردز

امیدوارم کمک کند! اگر سوال دیگری داشتید من را در جریان بگذارید.