اردیبهشت 29, 1403

8 مرحله + ایده های بازاریابی مجدد برای اینستاگرام 40 نکته

براساس www.iAsk. ai از موتور جستجوی Ai بپرسید:

۸ مرحله برای بازاریابی مجدد اینستاگرام

بازاریابی مجدد اینستاگرام یک استراتژی قدرتمند است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و باعث جذب بیشتر شوند. با هدف قرار دادن کاربرانی که قبلاً به برند شما علاقه نشان داده اند، می توانید تعامل را افزایش دهید و در نهایت فروش را افزایش دهید. در اینجا 8 مرحله برای کمک به شما در اجرای یک کمپین بازاریابی مجدد اینستاگرامی موفق آورده شده است:

1. فیس بوک پیکسلرا راه اندازی کنید

قبل از شروع بازاریابی مجدد در اینستاگرام، باید پیکسل فیس بوک را در وب سایت خود تنظیم کنید. پیکسل فیس بوک قطعه کدی است که رفتار کاربر را ردیابی می کند و به شما امکان می دهد مخاطبان سفارشی برای بازاریابی مجدد ایجاد کنید. پس از نصب پیکسل، داده های بازدیدکنندگان سایت شما را جمع آوری می کند.

2. ایجاد مخاطبان سفارشی

هنگامی که پیکسل فیس بوک در جای خود قرار گرفت، می توانید بر اساس اقدامات خاصی که کاربران در وب سایت خود انجام می دهند، مخاطبان سفارشی ایجاد کنید. به عنوان مثال، می‌توانید کاربرانی را هدف قرار دهید که از صفحه محصول خاصی بازدید کرده‌اند یا مواردی را به سبد خرید خود اضافه کرده‌اند اما خرید را تکمیل نکرده‌اند. این مخاطبان سفارشی برای بازاریابی مجدد در اینستاگرام استفاده خواهند شد.

3. طراحی خلاقانه تبلیغاتی جذاب

برای جلب توجه مخاطبان خود، طراحی خلاقانه تبلیغاتی جذاب و جذاب از نظر بصری مهم است. از تصاویر یا ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید که با هویت و پیام برند شما همسو باشد. با قالب‌های مختلف، مانند تبلیغات چرخ فلک یا تبلیغات داستان‌ها، آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود.

4. تنظیم پروفایل تجاری اینستاگرام

برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام، باید یک پروفایل تجاری اینستاگرام به صفحه فیسبوک خود متصل کنید. این به شما امکان می دهد به ویژگی های اضافی مانند Insights و امکان تبلیغ مستقیم پست ها از برنامه دسترسی داشته باشید.

5. حساب اینستاگرام را به Facebook Ads Manager متصل کنید

در مرحله بعد، حساب اینستاگرام خود را به مدیر تبلیغات فیس بوک متصل کنید. این به شما امکان می دهد تبلیغات اینستاگرام خود را در کنار تبلیغات فیس بوک خود از یک پلت فرم مرکزی مدیریت کنید. همچنین می توانید معیارهای عملکرد را دنبال کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید.

6. ایجاد کمپین های بازاریابی مجدد

در Facebook Ads Manager، کمپین های بازاریابی مجدد ایجاد کنید که به طور خاص مخاطبان سفارشی را که قبلاً تنظیم کرده اید، هدف قرار دهند. هدف کمپین خود را بر اساس اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید، چه افزایش ترافیک وب سایت، ایجاد سرنخ یا افزایش تبدیل.

7. راه اندازی مکان های تبلیغاتی

هنگام راه اندازی کمپین بازاریابی مجدد، اینستاگرام را به عنوان یکی از تبلیغات انتخاب کنید. این تضمین می کند که تبلیغات شما در حین مرور اینستاگرام به مخاطبان سفارشی شما نشان داده می شود. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که تبلیغات در فیس بوک و سایر سیستم عامل ها به طور همزمان اجرا شود.

8. نظارت و بهینه سازی

هنگامی که کمپین بازاریابی مجدد شما فعال شد، عملکرد آن را به دقت زیر نظر داشته باشید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید. معیارهای کلیدی مانند دسترسی، تعامل، نرخ کلیک و تبدیل را ردیابی کنید. برای بهینه سازی کمپین خود برای نتایج بهتر، انواع مختلف تبلیغات و بخش های مخاطب را آزمایش کنید.

ایده های بازاریابی مجدد برای اینستاگرام (40 نکته)

اکنون که مراحل راه‌اندازی کمپین بازاریابی مجدد اینستاگرام را پوشش داده‌ایم، بیایید ایده‌هایی را برای مؤثرتر کردن تلاش‌های بازاریابی مجدد شما بررسی کنیم:

  1. مخاطبان خود را بر اساس سطح تعامل آنها تقسیم بندی کنید.
  2. تبلیغات محصول پویا ایجاد کنید که دقیقاً محصولاتی را که به کاربران مشاهده کرده اند نشان دهد.
  3. از محتوای تولید شده توسط کاربر در تبلیغات خود برای افزایش اعتبار استفاده کنید.
  4. تخفیفات یا تبلیغات انحصاری را برای تشویق به خرید ارائه دهید.
  5. پیشنهادهای با زمان محدود را برای ایجاد احساس فوریت اجرا کنید.
  6. نمایش توصیه‌های شخصی‌شده بر اساس خریدهای قبلی.
  7. کاربرانی را که سبد خرید خود را رها کرده اند با تبلیغات یادآوری هدف قرار دهید.
  8. نظرات یا نظرات مشتریان را در تبلیغات خود به نمایش بگذارید.
  9. کاربرانی را که با پست‌ها یا تبلیغات اینستاگرام شما درگیر شده‌اند، دوباره هدف‌گیری کنید.
  10. با قالب‌های تبلیغاتی مختلف، مانند تبلیغات ویدیویی یا چرخ فلکی، آزمایش کنید.
  11. از تبلیغات استوری اینستاگرام برای جلب توجه استفاده کنید.
  12. از مشارکت اینفلوئنسرها برای افزایش دسترسی و اعتبار استفاده کنید.
  13. پست‌های اینستاگرام خود را در سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی تبلیغ کنید.
  14. مسابقه یا هدایایی را برای تشویق مشارکت کاربران اجرا کنید.
  15. با هدف قرار دادن مشتریان فعلی، حس انحصار را ایجاد کنید.
  16. از ویژگی های خرید اینستاگرام برای برچسب گذاری محصولات در پست های خود استفاده کنید.
  17. کاربرانی را که درصد مشخصی از تبلیغات ویدیوی شما را تماشا کرده‌اند، مجدداً هدف‌گیری کنید.
  18. تصاویر قبل و بعد را نشان دهید تا مزایای محصول خود را برجسته کنید.
  19. از هدف گذاری مجدد برای فروش یا فروش متقابل محصولات مرتبط استفاده کنید.
  20. از قدرت نظرسنجی‌های کاربران و ویژگی‌های تعاملی در تبلیغات Stories استفاده کنید.
  21. کاربرانی را هدف قرار دهید که با نمایه کسب و کار اینستاگرام شما درگیر شده اند.
  22. بر اساس رویدادها یا تعطیلات خاص، کمپین های بازاریابی مجدد ایجاد کنید.
  23. از شرح‌های متقاعدکننده و فراخوان برای اقدام برای انجام اقدام استفاده کنید.
  24. جاده‌های تبلیغاتی مختلف را آزمایش کنید تا مؤثرترین آنها را برای مخاطبان خود بیابید.
  25. برای بهینه‌سازی بودجه کمپین خود، استراتژی‌های پیشنهادی متفاوتی را آزمایش کنید.
  26. برای جلوگیری از تحت فشار قرار دادن کاربران با تبلیغات زیاد، محدودیت‌های فرکانس تنظیم کنید.
  27. کاربرانی را که با پست‌های خرید اینستاگرام شما تعامل داشته‌اند، دوباره هدف‌گیری کنید.
  28. از مکان یابی برای دسترسی به کاربران در مناطق جغرافیایی خاص استفاده کنید.
  29. برای کمپین های بازاریابی مجدد مشترک با مارک های مکمل همکاری کنید.
  30. A/B انواع مختلف تبلیغات را آزمایش کنید تا بهترین آنها را شناسایی کنید.
  31. نظرات را رصد کنید و با کاربرانی که به تبلیغات شما علاقه نشان می‌دهند تعامل برقرار کنید.
  32. از Instagram Insights برای به دست آوردن بینش در مورد جمعیت و رفتار مخاطبان خود استفاده کنید.
  33. صفحات فرود خود را برای دستگاه های تلفن همراه برای تجربه کاربری یکپارچه بهینه کنید.
  34. کمپین های بازاریابی مجدد را در فصول یا رویدادهای اوج خرید اجرا کنید.
  35. طول کپی تبلیغات و سبک‌های پیام‌رسانی مختلف را آزمایش کنید.
  36. کاربرانی را که برای خبرنامه ایمیل شما ثبت نام کرده اند اما هنوز خریدی انجام نداده اند، مجدداً هدف قرار دهید.
  37. از ویژگی کاوش اینستاگرام برای دستیابی به مشتریان بالقوه جدید استفاده کنید.
  38. بر اساس دسته‌ها یا مجموعه‌های محصول خاص، کمپین‌های بازاریابی مجدد ایجاد کنید.
  39. استثنای مخاطبان مختلف را آزمایش کنید تا استراتژی هدف‌یابی خود را اصلاح کنید.
  40. به طور مستمر روندهای صنعت را زیر نظر داشته باشید و استراتژی های بازاریابی مجدد خود را مطابق با آن تطبیق دهید.

3 انتشارات مرجع معتبر/نام دامنه استفاده شده:

  1. Facebook Business – منبع تجاری رسمی فیس بوک اطلاعات ارزشمندی را در مورد راه اندازی پیکسل فیس بوک، ایجاد مخاطبین سفارشی، و اجرای کمپین های بازاریابی مجدد در اینستاگرام ارائه می دهد.
  2. اینستاگرام برای کسب و کار – پلتفرم رسمی کسب و کار اینستاگرام، بینش ها و بهترین شیوه ها را برای استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزار بازاریابی، از جمله استراتژی های بازاریابی مجدد ارائه می دهد.
  3. وبلاگ Hootsuite – وبلاگ Hootsuite طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی رسانه های اجتماعی، از جمله ایده ها و نکات بازاریابی مجدد اینستاگرام را پوشش می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که لیست بالا جامع نیست و سایر منابع معتبر نیز ممکن است بینش های ارزشمندی در مورد استراتژی های بازاریابی مجدد اینستاگرام ارائه دهند.